Honda Crosstourer 1200dx esivelg
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 11
- Liitunud: 23 Dets 2014, 00:59
- Tsikkel: HONDA VFR 1200XD CROSSTOURER
- Tänanud: 2 korda
Honda Crosstourer 1200dx esivelg
Tere!
Kas keegi oskab öelda kes oskaks rihtida antud mootorratta kodarvelge? Velje rihtimis - pingutus valem on sarnane või sama mis BMW 1100-1200 GS-il, s.t. kodara pead on velje välisservas ja kodara niplid või pingutus on rummu pool (sees), tava kodarvelgede rihtimis põhimõte ei kehti.
Ette tänades,
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7415
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1095 korda
- Tänatud: 1117 korda
- Kontakt:
Re: Honda Crosstourer 1200dx esivelg
Tradistsioonilist kodarvelge rihtisid mehed Velospetsi kaupluses Tallinnas Rohu 13 tänaval. Hästi ja kiiresti tegid. Mine tea, äkki oskavad ka BMW veljega midagi ette võtta.
-
Teema algataja - Postitusi: 11
- Liitunud: 23 Dets 2014, 00:59
- Tsikkel: HONDA VFR 1200XD CROSSTOURER
- Tänanud: 2 korda
Re: Honda Crosstourer 1200dx esivelg
Neeme jutul juba käidud. Aeg millal Neeme asja ette võtaks (võib olla) on liiga,pikk talvel (aja puuduse tõttu) , sest töö pidi olema aega nõudev. Traditsioonilise velgede rihtijatest, olles nüüd ise uurinud siis on üritanud ja tulemuseks on olnud jutu järgi veel kõveram kui enne rihtimist. Ma ei usu,et tegu oleks antud kodaralahenduse juures mingi hirmsa kosmosega aga kui kogemusi ja oskusi ei ole ongi kõik keeruline. Sellepärast otsingi kedagi kes on konkreetselt sellist velge sirgeks ajanud ja ka sirgeks saanud, katsetada ei julge, stiilis too siia proovime
-
- Mode
- Postitusi: 888
- Liitunud: 10 Apr 2009, 15:13
- Tsikkel: 1260MS-e, 500EXC
- Asukoht: Tallinn, Harku
- Tänanud: 21 korda
- Tänatud: 39 korda
- Kontakt:
Re: Honda Crosstourer 1200dx esivelg
alns45 kirjutas:Tere!
Kas keegi oskab öelda kes oskaks rihtida antud mootorratta kodarvelge? Velje rihtimis - pingutus valem on sarnane või sama mis BMW 1100-1200 GS-il, s.t. kodara pead on velje välisservas ja kodara niplid või pingutus on rummu pool (sees), tava kodarvelgede rihtimis põhimõte ei kehti.
Ette tänades,
Tere,
nendega siiski üldjuhul see, et kui on kõveraks sõidetud, siis ei aita ainult pingutamine. Siis on vaja kõik kodarad küljest võtta, lasta rulli vahel ta sirgemaks, siis uuesti kokku laduda ja ülepingestada ja näiteks 1000km maha sõita ja siis üle kontrollida.
Reisirataste ettevalmistus, vedrustuse seadistus ja ümberehitus, hooldus ja tehniline tugi/koolitus.
http://www.vugtec.com
Porganditele tehnilist abi ja hooldust saab ka!
-
Teema algataja - Postitusi: 11
- Liitunud: 23 Dets 2014, 00:59
- Tsikkel: HONDA VFR 1200XD CROSSTOURER
- Tänanud: 2 korda
Re: Honda Crosstourer 1200dx esivelg
Unustasin mainida kui palju velg viskab: üles-alla u. 2 mm. tõuseb ühtlaselt u. poole velje peale, külgepidi on u. 3 mm viskamist ja see 3 mm.max on ühe kodara paari juures ja lainetab kergelt terve perimeetri peal.
-
- Mode
- Postitusi: 888
- Liitunud: 10 Apr 2009, 15:13
- Tsikkel: 1260MS-e, 500EXC
- Asukoht: Tallinn, Harku
- Tänanud: 21 korda
- Tänatud: 39 korda
- Kontakt:
Re: Honda Crosstourer 1200dx esivelg
alns45 kirjutas:Unustasin mainida kui palju velg viskab: üles-alla u. 2 mm. tõuseb ühtlaselt u. poole velje peale, külgepidi on u. 3 mm viskamist ja see 3 mm.max on ühe kodara paari juures ja lainetab kergelt terve perimeetri peal.
Ainus mis sõitu segab on vb see ülesalla - võib tekitada suurel kiirusel vibra.
Aga off-road standardi järgi seda kuni 2mm kõikumist ei märgita veel eriti mitte millekski.
Bahni peal on tunda. Kui nähtavaid mõlke vms pole, siis ehk aitab korra pingest vabastamine, puhastus ja uuesti pingutus ja riht.
1-2mm ülesalla ja küljelt küljele selle velje puhul võiks jääda piiriks, mis mõistlik.
Kui väga pikalt vildak olnud, siis peaks arvestama ka, et siis on rehvi viltu kulutanud ja vb oleks hea vahetada pärast korrastust.
Reisirataste ettevalmistus, vedrustuse seadistus ja ümberehitus, hooldus ja tehniline tugi/koolitus.
http://www.vugtec.com
Porganditele tehnilist abi ja hooldust saab ka!
-
Teema algataja - Postitusi: 11
- Liitunud: 23 Dets 2014, 00:59
- Tsikkel: HONDA VFR 1200XD CROSSTOURER
- Tänanud: 2 korda
Re: Honda Crosstourer 1200dx esivelg
Häiribki just see üles alla jõnksutamine. Esirehv on hetkel uus: sõitnud u. 500 km, aga kauaks see kõigutamine üles-alla rikub ka rehvi.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.