Rääkige Suzuki SV 650 V2-st
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 121
- Liitunud: 21 Aug 2009, 11:53
- Tsikkel: Yamaha
- Tänanud: 50 korda
- Tänatud: 3 korda
Rääkige Suzuki SV 650 V2-st
Tere.Võib olla pole õige koht,aga tahaks +/- suzuki SV 650 V2 kohta (mootor jne.)2000a.
-
- Postitusi: 3237
- Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
- Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 70 korda
- Tänatud: 371 korda
Re: Rumalad küsimused 2
snah kirjutas:Tere.Võib olla pole õige koht,aga tahaks +/- suzuki SV 650 V2 kohta (mootor jne.)2000a.
- Piirajas teeb jube koledat häält.
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
-
- Postitusi: 202
- Liitunud: 18 Aug 2015, 13:55
- Tsikkel: VX800, CB600F, R6, GS500
- Tänanud: 12 korda
- Tänatud: 23 korda
Re: Rääkige Suzuki SV 650 V2-st
2003+ on sissepritsega. Võibolla tasub kaalumist. Mina eelistaks pritset. Samas ka karburaatoril on teatavad eelised.
-
- Mode
- Postitusi: 1674
- Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
- Tsikkel: Kawaspa
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 435 korda
- Tänatud: 127 korda
Re: Rääkige Suzuki SV 650 V2-st
Pole tal viga midagi. Hooldama peab. Palju uk-st tooduid, need kärbatavad alt.
Põhiviga on see, et vs. sv1000 hind suurt odavam pole, hooldus ja kulud ka suurt odavamad pole, aga tunne on nirum ja palju nirum.
Sõiduasend suuremale tegelasele ka kehvem - naked versiooni puhul. Mina 182cm, ei meeldinud kohe kuidagi, tagaistmel oleks tahtnud istuda. S-i otsa pole sattunud, sellel cliponid, teine tubakas.
-
- Postitusi: 1059
- Liitunud: 26 Veebr 2005, 13:00
- Tsikkel: Mõni Ducati
- Asukoht: Pärnu / 559I7I9O
- Tänatud: 94 korda
- Kontakt:
Re: Rääkige Suzuki SV 650 V2-st
Teeks sellise kokkuvõtte,
1gen. SV650, ainult miinused, sest plusse ei ole
ülehinnatud - enamus rontide eest küstitakse 1500€+ (loe edasi...)
iganenud disain - ümarad gondlid ja raam, eriti koledad on kollased poolgondlis
karbussid - 20 aastat ei ole neile kindlasti hästi mõjunud, suure tõenäosusega nõelapesad kulunud ja ujukid lekivad. Tulemuseks suurem kütusekulu vähem jõudu ja plärtsuv mootor. Isegi kui sa praegu seda tähele ei pane, siis pikemas perspektiivis puutud sa kindlasti karpa probleemidega kokku.
2gen. SV650
Võrreldes 1gen. näeb hulka parem välja, see ei ole enam maitse asi vaid fakt. Tänu pritsungile on ökonoomsem ja mugavam sõita, väänet on rohkem ja puuduvad "tühjad kohad". Raam on suurem, või siis vähemalt tundub suurem kui peal istuda.
Miinustest on sitad esiamordid (millest algajad niikuinii aru ei saa) ja nagu ennem öeldi siis Inglismaalt toodud isendid mädanevad (leegitorud, pidurtoru klambrid, poldid/mutrid)
SV1000
väga alahinnatud - viisaka isendi leiab pea 2000€ (natuke rohkem kui 1gen. 650 ja odavam kui 2gen. 650 ) paljud mis müügis, seisavad juba pikalt, seega mine lehvita küsitavast hinnast 500€ väiksemat rahapakki ja suure tõenäosusega saad ratta endle. Plussid samad mis väiksemal vennal, kuid see ei ole veel kõik - lisaks saad parema vedrustuse (al. tagahark, 180 tagaratas, jämedamad esiamordid jne.). Tänu kahele sumpale saad respecti ja ilupunkte. Hunniku kilovatte ja väänet, mis kuluvad pikemas perspektiivis ära (a´la hooaja lõpus).
Miinustest võid kuulata sidurikorvi, mis hakkab kolisema ja kontrollida kukkumise jälgi (enamasti tekkinud hooaja lõpus)
Kui nende kolme vahel valida siis on vastus ilmselge, SV1000 pakub neist kõige rohkem, eriti arvestades hinna suhet.
-
- Mode
- Postitusi: 1674
- Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
- Tsikkel: Kawaspa
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 435 korda
- Tänatud: 127 korda
Re: Rääkige Suzuki SV 650 V2-st
Täitsa kohe Kalapeaga nõus. SV1000 igal juhul.
Hinnasuhet arvestades, siis sv1000 vast pakub üleüldse kõige enam nö. bang for buck.
Poolmuidu saab igavese funi ratta. Müüa aint on raske, samas miks peakski
Re: Rääkige Suzuki SV 650 V2-st
Laias laastus võib ka Kalaga nõustuda...ainult et mina ei tea kuskohast pärineb see jutt SV1000 kohta, et alahinnatud ja viisaka isendi leiab 2000ga. Ütleme nii, et ma hoidsin üksvahe päris mitu aastat silmad laiali lahti ja pigem kippus olema, et üleüldse mingeid isendeid väga ei olnud alla 3k. Seega mina ütleks, et tegu on suht ülehinnatud mudeliga! (ega need 3k maksnud asjad ei olnud ka siis mingid erilised prillikivid). Peale seda kui SV650 oli endal umbes 4a kasutuses olnud ja päris mitut SV1000 ka proovida jõudsin, ma ausalt öeldes ei ütleks, et viimane nii hirmus palju parem olekski...tõsi küll, ma olin ka 650sel kogu vedrustuse välja vahetanud selleks ajaks
Mina soovitaks, võttes arvesse ka hindu, pigem otsida korralikku 2nd gen 650 kui maksta oma tonn peale 1000sele. Tagaamordi saab vahetada gixxeri täisregullitava vastu üks-ühele. Esiotsaga on ka variante kui on tahtmist. 650ne on ökonoomsem, mõnevõrra kergem. Sumps aftermarketi vastu vahetada on ka lihtsam sest seal on ainult üks pütt kahe asemel
Üldiselt ütleks, et SV on väga hea ratas, vähemalt need pritsega variandid.
-
- Postitusi: 1403
- Liitunud: 21 Apr 2005, 15:10
- Tsikkel: 650cc V2
- Asukoht: Pärnumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 12 korda
Re: Rääkige Suzuki SV 650 V2-st

"Takahashi on küll aeglane, aga see-eest kukub tihti." H. Kender, Viasat Sport Baltic, Malaisia Moto2
PS! Klausen/Kender Viasati tagasi!
-
- Postitusi: 1059
- Liitunud: 26 Veebr 2005, 13:00
- Tsikkel: Mõni Ducati
- Asukoht: Pärnu / 559I7I9O
- Tänatud: 94 korda
- Kontakt:
Re: Rääkige Suzuki SV 650 V2-st
Hinna teema on puhtalt isiklikust kogemusest, kui üle aasta tagasi müüsin ühte SV1000, värskelt värvitud ja mõnede lisadega. Kui alguses turul ringi vaadates oli 3000€ täiesti asjalik hind, siis reaalne huvi tekkis inimestel alles 2500€ juures. Praegust pilti vaadates on vähemalt viis ratast siiani müügis mis 2 aastat tagasi. Ja kahe aastaga nende rataste väärtus kindlasti ei suurene. Kui vaadata ka veel vähe kaugemalt, siis Leedus (hakkab jälle hala pihta) on kõik SV1000 alla 2000€. Kindlasti on mõnel nendest ratastest ka tingimisvõimalus, enamasti 10%.
Edu otsingutel.
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8847
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 139 korda
- Tänatud: 359 korda
- Kontakt:
Re: Rääkige Suzuki SV 650 V2-st
SV1000 ja DL1000 ostaks isegi uuesti, kui mul juba üks selline olemas poleks aga ilma sidurikorvi ümbertöötlemiseta ei julgeks osta, müüja kas peaks mulle tõestama, et on tehtud või tuleks hinnale ca 400-500 ise juurde mõelda. Korvi kolin on üks asi aga lõpuks hakkab sidur pooma ja see on juba väga ebameeldiv. Neid remontijaid kogu maakera peale on sisuliselt kaks, mina kasutasin seda www.vibefreev.com
Re: Rääkige Suzuki SV 650 V2-st
Olen olnud 2001 SV650 omanik ja siiani pole probleeme esinenud. V2 jõudlusest küll kuidagi puudu ei tule.
Minu meelest tänu al. raamile kerge ja ilus ratas, meenutab Monsterit.
-
- Postitusi: 455
- Liitunud: 11 Mai 2009, 21:42
- Tsikkel: American Ironhorse Slammer
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 20 korda
Re: Rääkige Suzuki SV 650 V2-st
Piipz kirjutas:SV1000 ja DL1000 ostaks isegi uuesti, kui mul juba üks selline olemas poleks aga ilma sidurikorvi ümbertöötlemiseta ei julgeks osta, müüja kas peaks mulle tõestama, et on tehtud või tuleks hinnale ca 400-500 ise juurde mõelda. Korvi kolin on üks asi aga lõpuks hakkab sidur pooma ja see on juba väga ebameeldiv. Neid remontijaid kogu maakera peale on sisuliselt kaks, mina kasutasin seda http://www.vibefreev.com
Ei ole asi nii hull, mul oli tl1000r, millel oli sidur keevitatud, Uk-s tegi üks selle ära mingi 50-100 naela eest, ei mäleta enam, saatsid siduri sinna ja saatis tagasi. Tlzone.com lehel otsides leiab kontakti. Tlr mootor pm sama, natuke rohkem kw keeratud lihtsalt.
-
Teema algataja - Postitusi: 121
- Liitunud: 21 Aug 2009, 11:53
- Tsikkel: Yamaha
- Tänanud: 50 korda
- Tänatud: 3 korda
Re: Rääkige Suzuki SV 650 V2-st
Tänan kõiki kes arutelust osa võtsid ja kes veel plaanivad osa võtta.homme lähen vaatama.miks küll ise ei
taibanud vaadata varasemaid teemasid,mida TALI nüüd näitas.
-
- Mode
- Postitusi: 903
- Liitunud: 23 Veebr 2004, 12:28
- Tsikkel: GSX1300RZ K750 CRF1000l
- Asukoht: Rootsi
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 34 korda
Re: Rääkige Suzuki SV 650 V2-st
Kas see siduri keevitamine on sama operatsioon mis busadele tehakse? Kaotatakse ära see keskmise hub-i liikumine?
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
-
- Mode
- Postitusi: 903
- Liitunud: 23 Veebr 2004, 12:28
- Tsikkel: GSX1300RZ K750 CRF1000l
- Asukoht: Rootsi
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 34 korda
Re: RE: Re: Rääkige Suzuki SV 650 V2-st
Margusxx kirjutas:Kas see siduri keevitamine on sama operatsioon mis busadele tehakse? Kaotatakse ära see keskmise hub-i liikumine?
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
-
- Postitusi: 455
- Liitunud: 11 Mai 2009, 21:42
- Tsikkel: American Ironhorse Slammer
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 20 korda
-
- Mode
- Postitusi: 903
- Liitunud: 23 Veebr 2004, 12:28
- Tsikkel: GSX1300RZ K750 CRF1000l
- Asukoht: Rootsi
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 34 korda
Re: RE: Re: Rääkige Suzuki SV 650 V2-st
kristjan128 kirjutas:Jah
Päris hästi oskavad küsida nii lihtsa operatsiooni eest.
Tegin enda rattal selle mod-i kevadel ja kogu asi võttis 20 minutit aega tsentreerimise ja keevitamisega.
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
-
- Postitusi: 1059
- Liitunud: 26 Veebr 2005, 13:00
- Tsikkel: Mõni Ducati
- Asukoht: Pärnu / 559I7I9O
- Tänatud: 94 korda
- Kontakt:
Re: Rääkige Suzuki SV 650 V2-st
Lühidalt kokku võttes söövad vedrud ennast alumiinium korvi sisse, tänu sellele tekib lõtk ja korv hakkab laperdama. See tekitab ebameeldivat heli ja jõnksutamist. Korv on originaalis needitud, seega iga sepp sinna ligi ei saa. Kui aga needid eemaldada, siis pannakse kas pikemad vedrud või seibid lisaks, et kulumist kompenseerida. Igavene lahendus ei ole, aga siiski parem ja soodsam kui uus korv.
Täpsustuseks, et busal on hoopis teine teema ja need pildid ei seostu sv'ga.
-
- Mode
- Postitusi: 903
- Liitunud: 23 Veebr 2004, 12:28
- Tsikkel: GSX1300RZ K750 CRF1000l
- Asukoht: Rootsi
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 34 korda
Re: Rääkige Suzuki SV 650 V2-st
Suurt muud polegi kui see kipub kolisema.
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
-
- Postitusi: 34
- Liitunud: 26 Mai 2013, 14:31
- Tsikkel: Kawasaki Z1000 '08
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
Re: Rääkige Suzuki SV 650 V2-st
Omasin 2000 a SV650 pea kolm hooaega. Tehnilistes ikaldustes süüdistaks pigem eelmisi omanikke kui tehnikat. Kunagi teepeale ei jätnud mind, küll aga sai karpadele rebuild tehtud, sama esipiduritega, starteri relee sai vahetatud ja tavalised kuluosad. ketijooks, esiamordi simmerid jne. Korralikele kuluosadele tuleks kindlasti nii vana ratta puhul tähelepanu pöörata, selliselt hinnatasemelt moodustavad pidurikettad, ketikomplektid jne. päris märkimisväärse osa kogu ratta väärtusest. Sõiduomadustelt tuleks kindlasti märkida väga vedelat esivedrustust.
Suzuki SV650 '00 -> Kawasaki Ninja ZX6-R '04 -> Kawasaki Z1000 '08
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.