Milline kiiver?
Moderaator: Moded
-
- Mode
- Postitusi: 1674
- Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
- Tsikkel: Kawaspa
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 435 korda
- Tänatud: 127 korda
Re: Milline kiiver?
Proovi mõnd teist ratast. RPHA Max on siiski väga hea kiiver, minu top 3 lahtistes igal juhul. Äkki said veidi vigase variandi. Vaata visiiri sulgumist.
300€ pole krooni ajal ka just väike summa, samasse kategooriasse, arvestades, et euro hindu ei muuda
Miks sa c3-e ei soetanud sellise eelarve juures?
-
- Postitusi: 599
- Liitunud: 27 Mai 2015, 16:44
- Tsikkel: Husky 701 Supermoto "Mai"
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 367 korda
- Tänatud: 82 korda
- Kontakt:
Re: Milline kiiver?
Mul võttis päris mitu aega, et aru saada, et juba 30 km/h juures vilistab mu kiivril uus tume visiir, millel pinlock augud täiesti tühjalt haigutasid...
https://www.youtube.com/c/ElectroMotoVlog
-
- Postitusi: 390
- Liitunud: 03 Mai 2006, 16:15
- Tsikkel: Freewind|Bandit 1250 SA|B-King
- Asukoht: Saaremaa
- Tänatud: 5 korda
Re: Milline kiiver?
Kuna peale tööd pole aega ega jaksu olnud sõita siis täna sai lõpuks prooviring tehtud jällegi;
Ükspäev veeretasin kiivrit käes, seda inspekteerides märkasin, et visiiri lukusti on täielikult lahtine süsteem ja avatud koht õhuliikumiseks ning arvatavasti ka vihmaga vee pääsemiseks kiivri sisemusse. Teipisin lõuatuulutuse ja lukusti kinni, terav õhuvool ninapealsele oli kadunud, suure tõenäosusega siis visiiri lukustist.
Samas välisõhu tungimine näo-otsaesise peale endiselt on, pikemat sõitu maanteel ei tee, ilma, et asi häirivalt külmaks ei muutuks. Temperatuur oli juba kraad-paar üle nulli, kuid ma tahan siiski kiivrit millega "terve hooaja" saab sõita.
Järgmine kord läheb teip kõigile avadele, et näha kas on ennast võimalik üldse väliskeskonnast eraldada seal sees.
AzA kirjutas:Miks sa c3-e ei soetanud sellise eelarve juures?
Ausalt öeldes, mulle C3 väline disain väga ei meeldi, kuid poleks osanud arvata, et sellist lõivu peab maksma. Järgmine kiiver see samas olema saabki, hetkel vähemalt tundub nii.
Ohverdan bensiini !
-
- Mode
- Postitusi: 1674
- Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
- Tsikkel: Kawaspa
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 435 korda
- Tänatud: 127 korda
Re: Milline kiiver?
Melx kirjutas:Ausalt öeldes, mulle C3 väline disain väga ei meeldi, kuid poleks osanud arvata, et sellist lõivu peab maksma. Järgmine kiiver see samas olema saabki, hetkel vähemalt tundub nii.
Sama siin, imo kõige ilmetum rannapall üldse. Sealjuures c3 pro lady on palju shefim.
Oota uus C4 seeria ära, peaks tulema vähe vintskem.
Re: Milline kiiver?
Sai ostetud C3 pro ja poes tundus sobivat, aga nüüd selgus, et avaldab otsaesisele liigset survet, kui paar tundi järjest sõita. Kas on lootust, et pikapeale "töötab sisse" või peaks hakkama uut kiivrit otsima.
-
- Mode
- Postitusi: 1674
- Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
- Tsikkel: Kawaspa
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 435 korda
- Tänatud: 127 korda
Re: Milline kiiver?
Citroenut kirjutas:Sai ostetud C3 pro ja poes tundus sobivat, aga nüüd selgus, et avaldab otsaesisele liigset survet, kui paar tundi järjest sõita. Kas on lootust, et pikapeale "töötab sisse" või peaks hakkama uut kiivrit otsima.
Pigem sinna 10 ligi ikka. Võid niisama ka kiiver peas telekat vaadata. Pärast 10-t ebamugav on, siis on sisekuju ikka väga vale või on väike.
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7406
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1093 korda
- Tänatud: 1098 korda
- Kontakt:
Re: Milline kiiver?
See ühte kindlasse punkti osundav surve ei kao kiivril kuhgugi, kanna teda palju tahad. Ainult hullemaks läheb. Kiiver "kantakse sisse" aja jooksul vaids siis, kui surve igale pole on ühtlane. Mul on ka Shubertiga varasemast sama kogemus. Olen käinud nüüd proovimas ka uuemaid mudeleid (C3 Pro) aga tulemus on ikka sama.
-
- Kaupmees
- Postitusi: 529
- Liitunud: 25 Mai 2004, 11:15
- Tänatud: 42 korda
- Kontakt:
Re: Milline kiiver?
Citroenut kirjutas:Sai ostetud C3 pro ja poes tundus sobivat, aga nüüd selgus, et avaldab otsaesisele liigset survet, kui paar tundi järjest sõita. Kas on lootust, et pikapeale "töötab sisse" või peaks hakkama uut kiivrit otsima.
Võta mingi tugevam ümar ese ja vajuta otsaesisele survet avaldavale kohale kiivri sees. Kiivrisisene vahtplast annab üsna kergesti järgi. Siis ei pea ootama, kuniks kiivrisisu nö peakuju järgi sisse töötab. See lahendus on paljusid aidanud. Seda muidugi juhul, kui tegemist on ikka üleüldiselt õiges mõõdus kiivriga, mitte numbrijagu väiksemaga.
-
- Postitusi: 3227
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 35 korda
- Tänatud: 222 korda
Re: Milline kiiver?
Macintosh kirjutas:See ühte kindlasse punkti osundav surve ei kao kiivril kuhgugi, kanna teda palju tahad. Ainult hullemaks läheb. Kiiver "kantakse sisse" aja jooksul vaids siis, kui surve igale pole on ühtlane. Mul on ka Shubertiga varasemast sama kogemus. Olen käinud nüüd proovimas ka uuemaid mudeleid (C3 Pro) aga tulemus on ikka sama.
+1 C3-l sisuliselt puudub pehme sisu mis kuju võtaks.
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
-
- Postitusi: 676
- Liitunud: 04 Mär 2013, 15:37
- Tsikkel: 1200gs LC Rallye, CRF300 Rally
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 19 korda
- Tänatud: 80 korda
Re: Milline kiiver?
Motomarket kirjutas:Citroenut kirjutas:Sai ostetud C3 pro ja poes tundus sobivat, aga nüüd selgus, et avaldab otsaesisele liigset survet, kui paar tundi järjest sõita. Kas on lootust, et pikapeale "töötab sisse" või peaks hakkama uut kiivrit otsima.
Võta mingi tugevam ümar ese ja vajuta otsaesisele survet avaldavale kohale kiivri sees. Kiivrisisene vahtplast annab üsna kergesti järgi. Siis ei pea ootama, kuniks kiivrisisu nö peakuju järgi sisse töötab. See lahendus on paljusid aidanud. Seda muidugi juhul, kui tegemist on ikka üleüldiselt õiges mõõdus kiivriga, mitte numbrijagu väiksemaga.
Mul on sama teema sellel talvel ostetud E1ga. Peale 40 min sõitu taoks nagu keegi naela pealaele.Pähe proovides kõik ideaalne. Kuigi mulle tundub et saab seda natukeme mudida küll.
TDM850-->1150GS-->HD Road King-->Honda Transalp 700XL-->BMW 1200GS LC Rallye—> BMW 1300GS Trophy
-
- Kaupmees
- Postitusi: 529
- Liitunud: 25 Mai 2004, 11:15
- Tänatud: 42 korda
- Kontakt:
Re: Milline kiiver?
franz125 kirjutas:+1 C3-l sisuliselt puudub pehme sisu mis kuju võtaks.
Ei puudu. Pehme sisevoodri ja väliskoore vahel on tahke vahtsummutus, mis muljudes võtab täpselt sobiva kuju. Me oleme Schuberthi kiivreid üle 16 aasta müünud ja analoogseid olukordi palju kordi edukalt lahendanud.
Re: Milline kiiver?
Motomarket kirjutas:Citroenut kirjutas:Sai ostetud C3 pro ja poes tundus sobivat, aga nüüd selgus, et avaldab otsaesisele liigset survet, kui paar tundi järjest sõita. Kas on lootust, et pikapeale "töötab sisse" või peaks hakkama uut kiivrit otsima.
Võta mingi tugevam ümar ese ja vajuta otsaesisele survet avaldavale kohale kiivri sees. Kiivrisisene vahtplast annab üsna kergesti järgi. Siis ei pea ootama, kuniks kiivrisisu nö peakuju järgi sisse töötab. See lahendus on paljusid aidanud. Seda muidugi juhul, kui tegemist on ikka üleüldiselt õiges mõõdus kiivriga, mitte numbrijagu väiksemaga.
Mul seljakotil sama mure ja olen seda kruvikeeraja ümara peaga siis mudinud. Aitab küll aga samas mingi aja pärast tahab taas mudimist ehk ühekordse mudimisega pole pääsenud.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 3139
- Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
- Tsikkel: Honda VFR800, 2008
- Tänanud: 487 korda
- Tänatud: 590 korda
Re: Milline kiiver?
Ise kasutasin kuumaõhufööni. Saab väga täpselt teha kui ettevaatlikult läheneda ja ei tule enam tagasi.
-
- Kaupmees
- Postitusi: 529
- Liitunud: 25 Mai 2004, 11:15
- Tänatud: 42 korda
- Kontakt:
Re: Milline kiiver?
Oluline on veel teada seda, et kiivrisuka kasutajad prooviksid kiivrit ostes koos tollesama sukaga. Kuna Schuberthi kiivrite numeratsioon teeb L-lt XL-le üleminekul ka väliskoore suuruse muutuse koos sisuga, siis mõningatel juhtudel muudab just paksem kiivrisukk koos oma õmblustega muidu igati paraja ja õige L suuruse sobimatult väikeseks. Sama reegel kehtib tegelikult kõikide suuruste puhul, aga pea ümbermõõt 59-60 on kõige kriitilisem.
-
- s1000rr Guru
- Postitusi: 2137
- Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti / punased potased
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 14 korda
- Kontakt:
Re: Milline kiiver?
Päriselt tegid ka või on see sinu teooria ?
Penoplasti soojendades fööniga see ju tõmbab täiesti seosetult kokku. Esimesena lähevad teravad ääred aga mitte sile pind.
Madlobster kirjutas:Ise kasutasin kuumaõhufööni. Saab väga täpselt teha kui ettevaatlikult läheneda ja ei tule enam tagasi.
Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 3139
- Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
- Tsikkel: Honda VFR800, 2008
- Tänanud: 487 korda
- Tänatud: 590 korda
Re: Milline kiiver?
Ei ole teooria tegin
Õige kuumus peen ots ja ettevaatlikult lased sain mina väga hea tulemuse (peale kõrvaklappide paigaldust pigistas ja pidi kõrvalt vähemaks laskma, et klapid sügavamale saada. (ei tahtnud materjali ära lõigata)
Peene otsaga saab, laia otsaga vast jah jääb laineliseks (mul jootejaam, kus saab puhumise intensiivsust, ja temp regullida, lisaks igast jämedusega otsad)
Minuarust oli suht kontrollitud tegevus (jaa kui unustad ennast siis võid perse keerata, harjuta enne peno tüki peal)
-
- Mode
- Postitusi: 1674
- Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
- Tsikkel: Kawaspa
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 435 korda
- Tänatud: 127 korda
Re: Milline kiiver?
Macintosh kirjutas:See ühte kindlasse punkti osundav surve ei kao kiivril kuhgugi, kanna teda palju tahad.
Ilmselt sõltub kiivrist. HJC 70s igatahes võttis otsa ees ilusti kuju ja on nagu kantoss nüüd kenasti otsas.
Samas näiteks Belli Bullitt on otsa ees ikka väga kõva ja suurt ei muutu.
C3-l ja pole pehmet sisu? Mehed, kamoon. Pehme absorbent on üks suuremaid kiivri pointe ju, schubert nüüd seda küll ära ei unusta.
-
- Postitusi: 208
- Liitunud: 21 Sept 2007, 22:43
- Tsikkel: Tiger 900 RP; GSX1400
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 39 korda
- Tänatud: 16 korda
Re: Milline kiiver?
Olen Schuberth C4 verivärske omanik. Sai sellega ca 400km läbi tehtud.
C3 pole kunagi omanud, kuid poes proovides, istus peas suht valusalt. See pärast ei ostnud omala ajal, ja jäin ootama C4.
Esimene arvamust kiivrist - olin sügavalt pettunud. Väga lärmakas. Kuid siis tõusin 100 km/h kiirusel ratta peal püsti, ja oh sa ime - kohe muutus üli vaikseks.
Minu rattal on tule ümber väike gondel. ~ 25cm tulest kõrgem. Ja see tõstab kogu õhu keerise mulle kiivrisse. Klaas peaks kas veel väiksem olema või siis üldse puuduma, või siis 10-15cm kõrgem olema. Tuleval nädalavahetusel kavatsen gondli maha võtta, et siis vaadata, kui vaikseks kiiver muutub.
C4 kohta - päris jäik ja tihe seest, kuid mitte ebameeldivalt. Eelmine oli Nolan N104. See oli peas mugavam (isiklik arvamus seotud minu koljukujuga), kuid õhk käis nii hästi läbi, et päikese visiir oli alati all, muidu käis tuul silmadele
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8847
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 139 korda
- Tänatud: 359 korda
- Kontakt:
Re: Milline kiiver?
Heh, "The microphone, speakers and antenna are already integrated into the C4 and R2 helmets as standard." see on küll hea lüke. Isegi E1 puhul, mis ka alles välja tuli, antakse sulle see kraam eraldi kaasa. Ning nagu ma saan aru, ei ole enam Cardo, vaid on Sena poolt toodetud comm-süsteem. Tahaks lausa proovida seda kiivrit nüüd (koos hands-freega muidugi), et kui hea see tehase paigaldatud kõrvaklapp on.
Kui ma enda kiivrile (HJC RPHA Max Evo) panen kõrvaklapid sinna, kus nende pesa on, siis on klapid vales kohas. Pidin klapid hoopis põsepatjade sisse õmblema. Võibolla on mul väärakas pea lihtsalt
-
- Kaupmees
- Postitusi: 529
- Liitunud: 25 Mai 2004, 11:15
- Tänatud: 42 korda
- Kontakt:
Re: Milline kiiver?
Piipz kirjutas:Heh, "The microphone, speakers and antenna are already integrated into the C4 and R2 helmets as standard." see on küll hea lüke. Ning nagu ma saan aru, ei ole enam Cardo, vaid on Sena poolt toodetud comm-süsteem. Tahaks lausa proovida seda kiivrit nüüd (koos hands-freega muidugi), et kui hea see tehase paigaldatud kõrvaklapp on.
Kui ma enda kiivrile (HJC RPHA Max Evo) panen kõrvaklapid sinna, kus nende pesa on, siis on klapid vales kohas. Pidin klapid hoopis põsepatjade sisse õmblema. Võibolla on mul väärakas pea lihtsalt
Need klapid seal C4-s on samuti seadistatavad kõrvade asendi järgi ja võrreldes Cardo seadmetega on kõrvaklappide heli märkimisväärselt parem. Võiks isegi õelda, et lausa väga hea, aga soundifriikide solvamise vältimiseks jätan selle igaks juhuks tegemata
-
- Kaupmees
- Postitusi: 529
- Liitunud: 25 Mai 2004, 11:15
- Tänatud: 42 korda
- Kontakt:
Re: Milline kiiver?
Piipz kirjutas:Millal seda kiivrit koos selle sidesüsteemiga pähe proovida saaks?
Siis kui on aega poodi külastada
-
- Postitusi: 676
- Liitunud: 04 Mär 2013, 15:37
- Tsikkel: 1200gs LC Rallye, CRF300 Rally
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 19 korda
- Tänatud: 80 korda
Re: Milline kiiver?
Piipz kirjutas:Heh, "The microphone, speakers and antenna are already integrated into the C4 and R2 helmets as standard." see on küll hea lüke. Isegi E1 puhul, mis ka alles välja tuli, antakse sulle see kraam eraldi kaasa. ..
Mis mis, ei antud mulle midagi eraldi kaasa
TDM850-->1150GS-->HD Road King-->Honda Transalp 700XL-->BMW 1200GS LC Rallye—> BMW 1300GS Trophy
-
- Kaupmees
- Postitusi: 529
- Liitunud: 25 Mai 2004, 11:15
- Tänatud: 42 korda
- Kontakt:
Re: Milline kiiver?
Raki kirjutas:Piipz kirjutas:Heh, "The microphone, speakers and antenna are already integrated into the C4 and R2 helmets as standard." see on küll hea lüke. Isegi E1 puhul, mis ka alles välja tuli, antakse sulle see kraam eraldi kaasa. ..
Mis mis, ei antud mulle midagi eraldi kaasa
E1 puhul ei anta midagi eraldi kaasa, vaid müüakse ikka suure raha eest C4 maksab ise juba suure raha suuresti tänu sellele, et pool sidevalmidust on juba tehase poolt ära tehtud. Ilma sidemoodulit sellele lisamata jääb osa juba makstud rahast kasutamata.
E1-le soovitaks soojalt samuti SENA poolt valmistatud uut sidelahendust http://motomarket.ee/product/schuberth-src-sc10u
-
- Postitusi: 208
- Liitunud: 21 Sept 2007, 22:43
- Tsikkel: Tiger 900 RP; GSX1400
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 39 korda
- Tänatud: 16 korda
Re: Milline kiiver?
Piipz kirjutas:Heh, "The microphone, speakers and antenna are already integrated into the C4 and R2 helmets as standard." see on küll hea lüke. Isegi E1 puhul, mis ka alles välja tuli, antakse sulle see kraam eraldi kaasa. Ning nagu ma saan aru, ei ole enam Cardo, vaid on Sena poolt toodetud comm-süsteem. Tahaks lausa proovida seda kiivrit nüüd (koos hands-freega muidugi), et kui hea see tehase paigaldatud kõrvaklapp on.
Kui ma enda kiivrile (HJC RPHA Max Evo) panen kõrvaklapid sinna, kus nende pesa on, siis on klapid vales kohas. Pidin klapid hoopis põsepatjade sisse õmblema. Võibolla on mul väärakas pea lihtsalt
Suuremat kogemust veel jagada ei saa, kuid üks negatiivne moment on - uuel sidevandil on väga väiksed nuppude ja nende leidmine, kui kätes on paksud kindad, on üsna keeruline. Ütleme nii, ma ei tunne et nupp on seal, ma arvan et ta seal on ja vajutan. Kui õnnestub, siis süsteem annab märku piiksuga. Tihti, esimese korraga ei leia...
Eks hiljem armub ära, ja kui ilmad soojemad siis kindad õhemad. Nii et pole üli kriitiline.
-
- Kaupmees
- Postitusi: 529
- Liitunud: 25 Mai 2004, 11:15
- Tänatud: 42 korda
- Kontakt:
Re: Milline kiiver?
Põhja Siil kirjutas:Piipz kirjutas:Heh, "The microphone, speakers and antenna are already integrated into the C4 and R2 helmets as standard." see on küll hea lüke. Isegi E1 puhul, mis ka alles välja tuli, antakse sulle see kraam eraldi kaasa. Ning nagu ma saan aru, ei ole enam Cardo, vaid on Sena poolt toodetud comm-süsteem. Tahaks lausa proovida seda kiivrit nüüd (koos hands-freega muidugi), et kui hea see tehase paigaldatud kõrvaklapp on.
Kui ma enda kiivrile (HJC RPHA Max Evo) panen kõrvaklapid sinna, kus nende pesa on, siis on klapid vales kohas. Pidin klapid hoopis põsepatjade sisse õmblema. Võibolla on mul väärakas pea lihtsalt
Suuremat kogemust veel jagada ei saa, kuid üks negatiivne moment on - uuel sidevandil on väga väiksed nuppude ja nende leidmine, kui kätes on paksud kindad, on üsna keeruline. Ütleme nii, ma ei tunne et nupp on seal, ma arvan et ta seal on ja vajutan. Kui õnnestub, siis süsteem annab märku piiksuga. Tihti, esimese korraga ei leia...
Eks hiljem armub ära, ja kui ilmad soojemad siis kindad õhemad. Nii et pole üli kriitiline.
Kõige peale on mõeldud ja neid nuppusid kasutavad nutikamad vennad ainult sisse ja välja lülitamiseks. Kõik muud funktsioonid lahenevad aga väikese lisapuldi abil http://motomarket.ee/product/schuberth- ... te-control
-
- Mode
- Postitusi: 1674
- Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
- Tsikkel: Kawaspa
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 435 korda
- Tänatud: 127 korda
Re: Milline kiiver?
Piipz kirjutas:Heh, "The microphone, speakers and antenna are already integrated into the C4 and R2 helmets as standard." see on küll hea lüke. Isegi E1 puhul, mis ka alles välja tuli, antakse sulle see kraam eraldi kaasa. Ning nagu ma saan aru, ei ole enam Cardo, vaid on Sena poolt toodetud comm-süsteem. Tahaks lausa proovida seda kiivrit nüüd (koos hands-freega muidugi), et kui hea see tehase paigaldatud kõrvaklapp on.
M1-l on see juba kaua kaua nii, mikrid mõlemal pool. Ma olen küll vaid katsetanud, aga lahtise kohta ikka uskumatult vinge. Kaugelt parem kui dildo nina ees .... isegi cardoga.
Jääb M2-te ootama
Re: Milline kiiver?
Tere,
Scorpion exo 300 ,
Jube äge näeb välja, kas sõita ka kannatab? On kellegil kogemusi ?
Just tuulemüra jne koha pealt.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 2654
- Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
- Tsikkel: Yamaha FZ8SA
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 191 korda
- Tänatud: 396 korda
Re: Milline kiiver?
Piipz kirjutas:Kui ma enda kiivrile (HJC RPHA Max Evo) panen kõrvaklapid sinna, kus nende pesa on, siis on klapid vales kohas. Pidin klapid hoopis põsepatjade sisse õmblema. Võibolla on mul väärakas pea lihtsalt
Rõõm kuulda, et ma pole üksi "vääraka" pea-kõrvade komboga
Aga pean selle töö enda kiivril kah ilmselt ette võtma - lihtsalt ei kuule mis heli klappidest tuleb sest klapid asuvad kõrvade suhtes "mujal".
-
- Kaupmees
- Postitusi: 529
- Liitunud: 25 Mai 2004, 11:15
- Tänatud: 42 korda
- Kontakt:
Re: Milline kiiver?
Maaks kirjutas:Piipz kirjutas:Kui ma enda kiivrile (HJC RPHA Max Evo) panen kõrvaklapid sinna, kus nende pesa on, siis on klapid vales kohas. Pidin klapid hoopis põsepatjade sisse õmblema. Võibolla on mul väärakas pea lihtsalt
Rõõm kuulda, et ma pole üksi "vääraka" pea-kõrvade komboga
![]()
Aga pean selle töö enda kiivril kah ilmselt ette võtma - lihtsalt ei kuule mis heli klappidest tuleb sest klapid asuvad kõrvade suhtes "mujal".
Ärge olge nii pessimistlikud oma pea suhtes Oleme kohanud kiivreid, kus tehase poolt klappide jaoks tehtud süvendid ei olegi seal kus normaalsetel inimestel kõrvad. Eriti edukalt torkas sellega silma Schuberth oma esimeste Concept ja C2 mudelitega. Õnneks on süvendite sobitamine kõrvade järgi lihtne töö ja peenhäälestus saab premeeritud korraliku heliga.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.