Parim matkaenduuro?

Kasutaja avatar

KIBU
Postitusi: 990
Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
Tsikkel: 701Enduro, FS450, FC450, Te250
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 42 korda
Tänatud: 79 korda

Re: Parim matkaenduuro?

Lugemata postitus Postitas KIBU »

042083 kirjutas:

1200 GSA nüüd Saksamaalt koju jõudnud :D
Korra proovisin kruusa peal ja tundus hirmus jäik, oli comfort seades, aga peab vist neid pre settinguid näppima.
Kas seadistamise ajal on ka mingi kaalu süsteem mille järgi paika panna või ainult tagumiku tunde järgi? Manual saksa keelne ja sealt ei saa suurt midagi aru.
Seda ma sain aru, et kaks kiivrit on kaks sõitjat, üks kiiver üks sõitja ja pagas aga kuidas seda kõik seadistada on veel arusaamatu.
Raske on ta küll, aga kuna plaan enamasti teid mööda kulgeda, siis usun et pole hullu.
Kui aega ja ilma on, siis proovin kunagi ka vähe pikema poogna teha ja proovin ka mingit tagasisidet siia kirjutada.

See pole küll teemasse, aga kripeldama jäi registreerimisel selline asi, et kui auto esmasel registreerimisel jääb kehtima euroopas kehtiv ülevaatus, siis
mootorrattal tuleb kehtiva ülevaatuse korral ikkagi uuesti Eestis kohe ülevaatusele minna. Ei saa aru, miks siis esmasel ülevaatajal on tarvis kõik tulede tähised
taskulambiga ülevaadata kui nii ehk naa tuleb peale regamist kohe tüv teha. Ühed mootorsõidukid nagu kõik, aga reeglid millegipärast erinevad.

mis aasta ratta tõid? tõmba netist sobivamas keeles kasutusjuhend. kui ingliskeelsest manualist on abi võin sulle meili panna. vedrustust saad seada kahes osas. vedru eelpinge (kiivrid, kohvrid ja 2tk enduuro seadeid e. künkad, mäed) ja iga vedru seadete juurde veel omakorda kolm amordi seadet (comf, norm, sport) enduro seadetes(künkad,mäed) on amordi seade variandid - soft, norm, hard.
kruusal ja maastikul sõites tagab "mäed" e. kõige jäigem/kõrgem seade (viimane valikutes) kõige parema juhitavuse. maanteel ja kiiresti sõites kasutan amordiseadet "sport" või "hard", tagab parema stabiilsuse.
üks kiiver- sõidad üksi, vedrud kõige pehmemad, kiiver+kohver - natuke jäigem tagavedru, kaks kiivrit- sõidad kaksi (ka kahekesti koos kohvritega) jäigem taga ja esivedru, künkad- enamasti tasane kruus/pinnas, mäed- ebatasane pinnas.
vedru eelpinge seadmiseks (hoiad ESA nuppu all ca 3sekundit kuni pilt vahetub, lased nupu lahti hakkab vilkuma või hoiad jälle 3sek nuppu all kuni järgmine pilt tuleb. vedru keeratakse kuni pilt vilgub, kui pilt läheb eest ära on vedru valitud seades) peab töötava mootoriga paigal seisma, amordi seadeid saab muuta ka sõiduajal (vajutad nuppu kiiresti, ca 1sekund , kuni näidikul sobiv kiri . kui kiri läheb eest on seade paigas.

5248653

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Motomatkamine”