Parim matkaenduuro?
Re: Parim matkaenduuro?
1200 GSA nüüd Saksamaalt koju jõudnud
Korra proovisin kruusa peal ja tundus hirmus jäik, oli comfort seades, aga peab vist neid pre settinguid näppima.
Kas seadistamise ajal on ka mingi kaalu süsteem mille järgi paika panna või ainult tagumiku tunde järgi? Manual saksa keelne ja sealt ei saa suurt midagi aru.
Seda ma sain aru, et kaks kiivrit on kaks sõitjat, üks kiiver üks sõitja ja pagas aga kuidas seda kõik seadistada on veel arusaamatu.
Raske on ta küll, aga kuna plaan enamasti teid mööda kulgeda, siis usun et pole hullu.
Kui aega ja ilma on, siis proovin kunagi ka vähe pikema poogna teha ja proovin ka mingit tagasisidet siia kirjutada.
See pole küll teemasse, aga kripeldama jäi registreerimisel selline asi, et kui auto esmasel registreerimisel jääb kehtima euroopas kehtiv ülevaatus, siis
mootorrattal tuleb kehtiva ülevaatuse korral ikkagi uuesti Eestis kohe ülevaatusele minna. Ei saa aru, miks siis esmasel ülevaatajal on tarvis kõik tulede tähised
taskulambiga ülevaadata kui nii ehk naa tuleb peale regamist kohe tüv teha. Ühed mootorsõidukid nagu kõik, aga reeglid millegipärast erinevad.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.