Rumalad küsimused 2

Kasutaja avatar

Heikik
Postitusi: 411
Liitunud: 23 Mär 2015, 11:31
Tsikkel: lenksuga
Asukoht: Tartu
Tänanud: 19 korda
Tänatud: 21 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Heikik »

urmas66 kirjutas:
mx77 kirjutas:
Heikik kirjutas:

Kas AWD (haldex) Volvo S80 kannatab erilaiusi (ees kitsamad, s.o 7,5 tolli; offset 46, taga laiemad, s.o 8,5 tolli; offset 55) rattaid? Vahetasin sõidukit ja olen nüüd küsimuse ees, kuna jube koledad veljed on all. Eelmiseks autoks oli A6 Quattro (torsen) ja tehas millegi pärast keelas ära sellised vigurid, kuigi ma ei saa aru... mis vahet, kui välisdiameeter esi- ja tagaratastel on ühesugune?

Kas siiski mitte kurvis ei teki pöörlemiskiiruste vahe?

Kurvis tekib pöörlemis kiiruste vahe ka täpselt identsete ratastega,aga selle seedib Haldex ära ja selle vahe alusel ta ka rakendub.Haldex ei kannata ,aga püsivat pöörlemis kiiruste vahet ja jookseb ribadeks-kulub läbi, lihtsamalt öeldes.
Ma ei ole küll kindel,aga kui kasutada eri laiusega velgesid ,aga samu rehve mõlemal sillal,siis ei tohiks ju probleemi tekkida.Volvo Haldex on tavaliikumisel nagunii väljas ehk auto on ainult esiveoline.Torsen on pideva neliveoga.
Samas kui rehvid samad,siis milleks erinevad veljed?Teiseks on see 8,5" 55 offset natuke liig minu arust.Volvole enamus velgedest max 8" ofsetiga seal 45 kandis.Need liiga sisse ei jää?

Tehase speci järgi on 18'' veljega (mida tahan 17'' asemel alla panna) offset 55 (kui laius 8''). Lootsin, et ehk kannatab 8,5 ka ära. Ühed ilusad, soodsa hinnaga, aga kahjuks erilaiused veljed praegu müügis lihtsalt.

Mis seda kurvis pöörlemise kiiruse vahet puudutab, siis mingil määral tekib see ju nii kui nii, jah.

Aga on kellelgi konkreetsemat kogemust? Volvo manual ei ütle midagi selle kohta.

CBR900RR --> ER-6F --> 636 Ninja --> CBR1000RR --> 650MT --> Tiger 800 XC

Mine “Ajaviiteks...”