Honda XRV 750 Africa Twin
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 1043
- Liitunud: 08 Apr 2008, 21:45
- Tsikkel: TransAlp ja Africa Twin
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 20 korda
Re: Honda XRV 750 Africa Twin
Mul 1990a twin. Paak peaks vist 24l olema. Punane tuli põlema läheb, siis mahub ca 20l sisse. Ja see lähebki umbes 270km peale ära.
-
- Postitusi: 3242
- Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
- Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 70 korda
- Tänatud: 371 korda
Re: Honda XRV 750 Africa Twin
sinilind123 kirjutas:Mul 1990a twin. Paak peaks vist 24l olema. Punane tuli põlema läheb, siis mahub ca 20l sisse. Ja see lähebki umbes 270km peale ära.
Matemaatiliselt peaks sul paagis olema veel 6.45l, kui 270km peal läheb tuli põlema ja kulu 6.5
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
Re: Honda XRV 750 Africa Twin
Mind tegi see tulukese jutt kadedaks ja hakkasin paagi all kaevama, noh ja tõepoolest tolknevad mingid juhtmed vasaku paagipoole seest välja. Aga samas armatuurlauas on ainult 5 tulukest, see bensutuli peaks ju kuues olema eks, mitte kuskil stiilis spido taga?
Pujäänikud on seda pilli vist RD07 armatuuriga "tuuninud" ma vaatan. Või siis on tehases suusad risti läinud ja kuskilt prototüüpide salakambrist kukkus vale armatuur liinile
-
- Postitusi: 1043
- Liitunud: 08 Apr 2008, 21:45
- Tsikkel: TransAlp ja Africa Twin
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 20 korda
Re: Honda XRV 750 Africa Twin
Kas on keegi kokku puutunud puruneva spidomeetri plastmassis hammasrattaga, mis teo sees on? Kestis mul see hammakas ilusti (võibolla tehase omagi). Läks ükskord katki. Vahetasin ära, kestis 150km ja jälle katki. Ostsin uue, panin hullusti mingit laagrimääret sisse jne. Kestis 1000km see hammakas ja jälle katki. Milles asi võib olla?
-
- Mode
- Postitusi: 942
- Liitunud: 13 Juul 2011, 17:27
- Tsikkel: SV1000s // TigerXRx
- Asukoht: TLN
- Tänanud: 25 korda
- Tänatud: 24 korda
Re: Honda XRV 750 Africa Twin
vale jõuga kinni keeratud äkki? esirattale eriti jõudu peale ei keerata. Või on tross katki
O: Sinu katkise ratta. PSi.
-
- Postitusi: 1043
- Liitunud: 08 Apr 2008, 21:45
- Tsikkel: TransAlp ja Africa Twin
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 20 korda
Re: Honda XRV 750 Africa Twin
Bandit kirjutas:vale jõuga kinni keeratud äkki? esirattale eriti jõudu peale ei keerata. Või on tross katki
Tõesti esiratta liigne pingutamine mõjub sinna?
stev666 kirjutas:Tross korralik?
Trossi võtsin kõrist välja. Oli õline, korralik ja sile. Käis vabalt sees.
-
- Postitusi: 710
- Liitunud: 26 Mär 2007, 21:05
- Asukoht: Tartu/Ida-Viru
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 36 korda
Re: Honda XRV 750 Africa Twin
Twinil ei saa muarust esiratast kuidagi üle pingutada,kui kõik jupid ikka õige on. Lihtsalt keeradki võlli lõpuni kinni ja siis võlli kinnituspoldid.
Ma pakun samuti, et tross läbi või on tigu ise surnud. Proovi, kas tigu käib mõnusalt kergelt. Ja trossi saad lihtsalt välja tõmmata kõrist ja silmaga üle vaadata.
-
- Postitusi: 396
- Liitunud: 18 Juun 2014, 21:53
- Tsikkel: Aprilia Pegaso Trail 650
- Asukoht: Tallinn/Viljandi
- Tänanud: 56 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: Honda XRV 750 Africa Twin
Mul Transalpiga oli sama jama, katki, ostsin uue, jälle katki. Siis vahetasin trossi ka ära ja enam ei läinud katki. Ratas küll müüdud, aga minu teada kestab siiani, juba 5000 km
-
- Mode
- Postitusi: 942
- Liitunud: 13 Juul 2011, 17:27
- Tsikkel: SV1000s // TigerXRx
- Asukoht: TLN
- Tänanud: 25 korda
- Tänatud: 24 korda
Re: Honda XRV 750 Africa Twin
Ma ise arvan, et kui tross on korras siis või äkki kõril viga olla. Mis seal juhtuda võib on see, et midagi takerdub ja tross kerib nagu vedru ennast üles ja paneb litaka kirja kui lahti pääseb. Palju pole vaja.
O: Sinu katkise ratta. PSi.
-
- Postitusi: 334
- Liitunud: 22 Jaan 2008, 01:18
- Tsikkel: Tenere 700, Honda AT RD04
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 22 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: Honda XRV 750 Africa Twin
Terv
Kas keegi hea mees saaks laenata/rentida RD04 CDI-d. Oleks vaja diagnoosida, kas enda oma on peetis.
Madis 535o67o9
-
- Postitusi: 334
- Liitunud: 22 Jaan 2008, 01:18
- Tsikkel: Tenere 700, Honda AT RD04
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 22 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: Honda XRV 750 Africa Twin
Madris kirjutas:Terv
Kas keegi hea mees saaks laenata/rentida RD04 CDI-d. Oleks vaja diagnoosida, kas enda oma on peetis.
Madis 535o67o9
Laenatud. Tänud Jesperile.
Kellel selline vidin üleliigselt vedelemas, siis olen nõus raha vastu vahetama.
-
- Postitusi: 1043
- Liitunud: 08 Apr 2008, 21:45
- Tsikkel: TransAlp ja Africa Twin
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 20 korda
Re: Honda XRV 750 Africa Twin
Madris kirjutas:Madris kirjutas:Terv
Kas keegi hea mees saaks laenata/rentida RD04 CDI-d. Oleks vaja diagnoosida, kas enda oma on peetis.
Madis 535o67o9
Laenatud. Tänud Jesperile.
Kellel selline vidin üleliigselt vedelemas, siis olen nõus raha vastu vahetama.
Ma guuglisin puht uudishimust välja, et rd04 cdi on pmst kaks kuuesajase transalpi cdid ühes karbis. Niiet peaks alpi cdid istuma rd04 twinni külge kenasti.
-
- Postitusi: 334
- Liitunud: 22 Jaan 2008, 01:18
- Tsikkel: Tenere 700, Honda AT RD04
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 22 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: Honda XRV 750 Africa Twin
sinilind123 kirjutas:Madris kirjutas:Madris kirjutas:Terv
Kas keegi hea mees saaks laenata/rentida RD04 CDI-d. Oleks vaja diagnoosida, kas enda oma on peetis.
Madis 535o67o9
Laenatud. Tänud Jesperile.
Kellel selline vidin üleliigselt vedelemas, siis olen nõus raha vastu vahetama.
Ma guuglisin puht uudishimust välja, et rd04 cdi on pmst kaks kuuesajase transalpi cdid ühes karbis. Niiet peaks alpi cdid istuma rd04 twinni külge kenasti.
Olen sarnast juttu lugenud ja kuulnud. Aga mina sain aru, et sellisel juhul on vaja 2x transalp ecu´l midagi veel mudida. Esialgu jätsin sealmaal lugemise pooleli. Aga süvenen siis uuesti. See varjant oleks oluliselt valutum tõesti
-
- Postitusi: 1043
- Liitunud: 08 Apr 2008, 21:45
- Tsikkel: TransAlp ja Africa Twin
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 20 korda
Re: Honda XRV 750 Africa Twin
Madris kirjutas:sinilind123 kirjutas:Madris kirjutas:Madris kirjutas:Terv
Kas keegi hea mees saaks laenata/rentida RD04 CDI-d. Oleks vaja diagnoosida, kas enda oma on peetis.
Madis 535o67o9
Laenatud. Tänud Jesperile.
Kellel selline vidin üleliigselt vedelemas, siis olen nõus raha vastu vahetama.
Ma guuglisin puht uudishimust välja, et rd04 cdi on pmst kaks kuuesajase transalpi cdid ühes karbis. Niiet peaks alpi cdid istuma rd04 twinni külge kenasti.
Olen sarnast juttu lugenud ja kuulnud. Aga mina sain aru, et sellisel juhul on vaja 2x transalp ecu´l midagi veel mudida. Esialgu jätsin sealmaal lugemise pooleli. Aga süvenen siis uuesti. See varjant oleks oluliselt valutum tõesti
Juhtumisi on mul garages 1990a twin ja 1987a transalp. Proovin mingi päev ära, kas alpi cdidega töötab.
Xrv foorumis keegi ütles, et viskas juhtmed külge ja asi sõitis ilusasti.
-
- Postitusi: 334
- Liitunud: 22 Jaan 2008, 01:18
- Tsikkel: Tenere 700, Honda AT RD04
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 22 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: Honda XRV 750 Africa Twin
sinilind123 kirjutas:Juhtumisi on mul garages 1990a twin ja 1987a transalp. Proovin mingi päev ära, kas alpi cdidega töötab.
Xrv foorumis keegi ütles, et viskas juhtmed külge ja asi sõitis ilusasti.
XRV-l 4 juhet, Transalpil 2. Siis oleks vaja 2 Transalp´i cdi-d?
-
- Postitusi: 3242
- Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
- Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 70 korda
- Tänatud: 371 korda
Re: Honda XRV 750 Africa Twin
Madris kirjutas:sinilind123 kirjutas:Madris kirjutas:Madris kirjutas:Terv
Kas keegi hea mees saaks laenata/rentida RD04 CDI-d. Oleks vaja diagnoosida, kas enda oma on peetis.
Madis 535o67o9
Laenatud. Tänud Jesperile.
Kellel selline vidin üleliigselt vedelemas, siis olen nõus raha vastu vahetama.
Ma guuglisin puht uudishimust välja, et rd04 cdi on pmst kaks kuuesajase transalpi cdid ühes karbis. Niiet peaks alpi cdid istuma rd04 twinni külge kenasti.
Olen sarnast juttu lugenud ja kuulnud. Aga mina sain aru, et sellisel juhul on vaja 2x transalp ecu´l midagi veel mudida. Esialgu jätsin sealmaal lugemise pooleli. Aga süvenen siis uuesti. See varjant oleks oluliselt valutum tõesti
Transalpil/twinil peaks olema elektrooniline süüde vanakooli jagaja asemel. ECU-t seal ju pole?
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
-
- Postitusi: 1043
- Liitunud: 08 Apr 2008, 21:45
- Tsikkel: TransAlp ja Africa Twin
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 20 korda
Re: Honda XRV 750 Africa Twin
Madris kirjutas:sinilind123 kirjutas:Juhtumisi on mul garages 1990a twin ja 1987a transalp. Proovin mingi päev ära, kas alpi cdidega töötab.
Xrv foorumis keegi ütles, et viskas juhtmed külge ja asi sõitis ilusasti.XRV-l 4 juhet, Transalpil 2. Siis oleks vaja 2 Transalp´i cdi-d?
Sain aru et kaks alpi cdid jah.
Soovitage pingeregulaatorit!
-
- Postitusi: 710
- Liitunud: 26 Mär 2007, 21:05
- Asukoht: Tartu/Ida-Viru
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 36 korda
Re: Honda XRV 750 Africa Twin
sinilind123 kirjutas:Madris kirjutas:sinilind123 kirjutas:Juhtumisi on mul garages 1990a twin ja 1987a transalp. Proovin mingi päev ära, kas alpi cdidega töötab.
Xrv foorumis keegi ütles, et viskas juhtmed külge ja asi sõitis ilusasti.XRV-l 4 juhet, Transalpil 2. Siis oleks vaja 2 Transalp´i cdi-d?
Sain aru et kaks alpi cdid jah.
Soovitage pingeregulaatorit!
Odavamalt mõni kasutatud Yamaha oma (mu Twinil on nt R1 pealt):
http://www.ebay.co.uk/itm/Regulator-Rec ... SwEzxYPzcB
Originaal pistikut siis kasutada ei saa. Võib iga juhtme eraldi klemmile kinnitada, aga on olemas ka pistiku komplekt:
http://www.ebay.com/itm/FURUKAWA-CONNEC ... L0&vxp=mtr
Uutest nt:
http://www.ebay.com/itm/SHINDENGEN-MOSF ... 0704480069
Kuima õigesti mäletan, siis vähemalt RD07A-l oli Hondal seal paras pistikuporno tehtud. Mingeid vahepistikuid genekas-pingekas-aku ahelas sai igatahes minema loobitud ja korralike, jämedamate juhtmetega otse pandud.
P.S panin esimesed lingid mis leidsin, võimalik et otsides saab parem hinna või saatekuluga. Või lausa Eestist.
-
- Postitusi: 1043
- Liitunud: 08 Apr 2008, 21:45
- Tsikkel: TransAlp ja Africa Twin
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 20 korda
Re: Honda XRV 750 Africa Twin
Mul veel seesugune küsimus. Milline peab see küünlavõti olema, millega twinnimehed küünlaid vahetavad? Mõlemil silindril ühe küünla vahetus on lihtne, aga teise jaoks mul tööriista polnud.
Re: Honda XRV 750 Africa Twin
See on vist ainult Honda originaaljupp, ühegi universiaalse võtmega mina sinna ligi ei saanud. Lõpuks ei viitsinud tellimisega jännata ja lõikasin toruvõtme pooleks ning keevitasin pika M8 poldi sinna otsa, ajab asja ära aga ikka üsna tüütu on. Vt: http://makinaparts.com/lang-en/honda-en ... dero-.html
-
- Postitusi: 2034
- Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: Honda XRV 750 Africa Twin
Ostad taolise toruvõtme ja saed vale otsa maha: http://www.bauhof.ee/toruvoti-14x15mm.html
Otsa keevitada pole midagi vaja, piisab kruvikeeraja läbi ajamisest ja moment on piisav.
Re: Honda XRV 750 Africa Twin
Kui see toruvõti sinna mahuks, siis poleks vaja valet otsa maha saagidagi - peenem ots on pmst sama läbimõõduga mis toru ise. Vbl need kaaned on erinevad, aga mul jääb tööasendis selle M8 poldi ja kaane nurga vahele millimeeter-kaks, vt Honda enda riistapuul on see kuuskantpulk isegi veel liikuv tehtud, et mänguruumi juurde saada.
Kui ma täna peaks uuesti otsast peale hakkama, siis telliks snäpp originaalvõtme ära (või noh enne helistaks motopoed ja esinduse ka läbi, äkki kellelgi on letis), lihtsalt tol hetkel oli jälle stiilis laupäeva õhtu ja projektil juba hoog sees jne
-
- Postitusi: 1043
- Liitunud: 08 Apr 2008, 21:45
- Tsikkel: TransAlp ja Africa Twin
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 20 korda
Re: Honda XRV 750 Africa Twin
Tellisin catweesist võtme. Tundus kõige mõistlikum mõte.
-
- Postitusi: 710
- Liitunud: 26 Mär 2007, 21:05
- Asukoht: Tartu/Ida-Viru
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 36 korda
Re: Honda XRV 750 Africa Twin
Vasakult poolt esimese küünla kätte saamiseks peab nagunii radika lahti laskma, ka originaalvõtmega. Tagumistega on mugavam tegeleda, kui paak üles tõsta istme all oleva hargi abil.
-
- Postitusi: 405
- Liitunud: 18 Sept 2012, 12:38
- Tsikkel: DL1000 / KTM 690 / Beta 125
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 20 korda
- Tänatud: 43 korda
Re: Honda XRV 750 Africa Twin
Tere!
Viimasest rehvi arutelust siin teemas (vist) 5 aastat möödas.
Kas on ka uusi tuuli puhumas?
Nimelt plaanis soetada RD04 millel hetkel 10 aastat vanad papud all.
Pigem soovin paremat pidamist märjal asfaldil kui mudas. Enamus sõitu asfaldil kuid tahan ka kruusal sõita.
Mutta pole esialgu plaanis ronida seega 50:50 jääks ehk pigem ära kehvema pidamise tõttu märjal asfaldil.
Millist rehvi soovitaksite?
Kõigi eelduste kohaselt oleks mõistlik uued siselohvid ka vaadata. Välismaa foorumitest silma jäänud paksema seinaga lohvid (kuni 2,5mm) aga neid vist raskem või võimatu lappida?
Siin teemas jäi silma, et taga rehvi originaalmõõdu 130/90/17 asemel soovitatakse 140/80/17. Kas see kehtib ainult kärna puhul (rehvi pikem eluiga) või käib ka nö 80:20 rehvi kohta?
Lugupidamisega
Martin
-
- Postitusi: 1043
- Liitunud: 08 Apr 2008, 21:45
- Tsikkel: TransAlp ja Africa Twin
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 20 korda
Re: Honda XRV 750 Africa Twin
romulus kirjutas:Vasakult poolt esimese küünla kätte saamiseks peab nagunii radika lahti laskma, ka originaalvõtmega. Tagumistega on mugavam tegeleda, kui paak üles tõsta istme all oleva hargi abil.
Su lause on väär. Originaalvõtmega ei pidanud mina radikaid näppima küünalde vahetuseks.
-
- Postitusi: 710
- Liitunud: 26 Mär 2007, 21:05
- Asukoht: Tartu/Ida-Viru
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 36 korda
Re: Honda XRV 750 Africa Twin
sinilind123 kirjutas:romulus kirjutas:Vasakult poolt esimese küünla kätte saamiseks peab nagunii radika lahti laskma, ka originaalvõtmega. Tagumistega on mugavam tegeleda, kui paak üles tõsta istme all oleva hargi abil.
Su lause on väär. Originaalvõtmega ei pidanud mina radikaid näppima küünalde vahetuseks.
Jah, nõus, minu viga. Vahetasin nädal tagasi uuesti ja suutsin nüüd ka radikat eemaldamata vahetada, ehkki ilgelt kitsas oli seal. Varasemast oli meeles, et pidin lahti laskma.
Ehk siis võib kokku võtta, et orig. võtmega saab kõik vahetatud ainult paaki kergitades.
-
- Postitusi: 334
- Liitunud: 22 Jaan 2008, 01:18
- Tsikkel: Tenere 700, Honda AT RD04
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 22 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: Honda XRV 750 Africa Twin
https://drive.google.com/open?id=0B3GOe ... VQZXlMSGc4
Ignition, starter kaitse põles kaitsmepesasse. Käima läks ilusti ja enne peale istusmist märkasin suitsu.
Mis selle põhjustada võis?
-
- Postitusi: 3242
- Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
- Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 70 korda
- Tänatud: 371 korda
Re: Honda XRV 750 Africa Twin
Madris kirjutas:https://drive.google.com/open?id=0B3GOe ... VQZXlMSGc4
Ignition, starter kaitse põles kaitsmepesasse. Käima läks ilusti ja enne peale istusmist märkasin suitsu.
Mis selle põhjustada võis?
Starter lühises? Kaitsmekarp lühises? Aga kohvipaksu pealt võib suht mida iganes seal pakkuda. Kõrval olev 10A kaitse tundub ka läbi olevat.
Ma küsiks pigem ,et mis seal tehtud on, et kaitse nii suitsema hakkas?
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.