Parim matkaenduuro?
-
- s1000rr Guru
- Postitusi: 2137
- Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti / punased potased
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 14 korda
- Kontakt:
Re: Parim matkaenduuro?
Peaks ka paar sõna vist sekka viskama siia Arvestades palju energiat olen kulutanud tsikli otsingutele.
Otsisin Matka endurot millega minna päriselt ka maastikule. Rohkem tõmbavad igasugused maha jäetud kohad. Kus on palju metsa ja kruusateid. Mis on tõkestatud ligipääsudega.
Valikuks osutus KTM adventure 1190 S. Eeliseks oli hind, kukkumis kindlus, kaal ja mõõdud.
Proovitud sai kõik mille vahel vähegi valisin :
-
KTM adventure 1190 R. Olin päris kindel ,et tahan seda aga mitte S mudelit. Sest elekrooniline vedrustus tundus mõttetu. Nüüd jällegi ütleks ,et elekrooniline vedrustus on ülim luksus. Kruusale ja maastikule minnes vahetad nuppudel kiirelt seadistust ja asfaldile tulles saad jälle tsikli jäigaks teha. Ülim luksus ! R puhul käib kruvikaga kõik ning oleks liiga tüütu olnud.
R1200gs miinus on minu silmis ta mõõdud ja temal ei ole seda kiiresti sõitmise joont nagu KTM'il mis tuleneb krossipoole pealt. Lisaks need kaks silindrid piiravad väga palju maastikul kivide ja kändude vahel ukerdamist. On kohti kus ma olen KTM'iga vaevu läbi mahtunud.
F800GS oli alternatiiv variant r1200GS'ile. Aga kui me võrdleme KTM*iga. Siis kaalu number sisuliselt sama. Sama kett ülekanne . Jõudu kõvasti vähem jällegi.
Ducati....No ei saa seda printsessi võtta muda sisse ja kui peaks ta maha pillama siis on miljoniks jupiks ta.
Ktm 1090.....milleks kui sama kaaluga 1190 olemas ?
Siis hunnik igasuguseid imelike muid tsikleid.......triumpf...aprillia....jne jne. Neid ma ei pea enduro ehitajateks.
Küll aga alternatiivina proovisin Multistradat 17 tolliste velgedega....BMW S1000RX. Nende esimene häda oli see ,et mitte kummagi veojõukontroll ega vedrustus ei sobi maastikule. Asfaldi jaoks on mul olemas teised tsiklid. Lisaks kliirens maapinnast on sisuliselt sama mis suvalisel tänava tsiklil.
Ka kaalusin väiksemaid tsikleid. Ktm 690...aprillia SXV. Nendega on võimatu sõita pikka otsa ja seda veel kahekesi.
Hetkel olen KTM'iga peaegu rahul. Küll see kaal häirib aga ega teistega oleks sama häda olnud. Üleliigne mudru on maha keeratud ja kerged pehmed küljekotid külge pandud. Kuhu mahub ainult aluspesu, ketiõli, letherman ja rahakott.
Asi mis võiks olla veel valikus. BMW S1000RX. Millel oleks ees 19 tolli velg. Vedrustus maastiku jaoks sobilikum ning veojõu kontroll nagu r1200GS'il. Ülim kombo tundub Vbl...võiks kardaan olla. Sest selle keti õlitamisest on kopp ees
Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.