Kas Memjet Evo on "nõiavits"?


Tort
Postitusi: 2040
Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 177 korda

Re: Kas Memjet Evo on "nõiavits"?

Lugemata postitus Postitas Tort »

Põhimõtteliselt käib asi nii, et kui sa teed sisselaske vabamaks (filter + airboxi modimine), siis saab ratas rohkem õhku ja segu läheb lahjemaks, sest kütuse osakaal segus väheneb. Selle lahja segu kompenseerimiseks muudab memjet sisselaske temperatuuri andmeid, et segu rikkamaks ajada. Sisselaske tempi mõju kütusesegule on ilmselt aga suhteliselt väike.

The setting range will allow you to increase the value and set the module at the point which will give you the best carburetion.

Kuna on juttu väärtuse suurendamisest, siis võib arvata, et suurendatakse ajule söödetava sisselaske temp anduri takistust. Mida suurem takistus, seda rohkem kütust. Võid kindlasti originaal õhufiltri tagasi panna. Edaspidine vajadus nõiavitsa järgi sõltub sellest, kui palju su airbox-i lõigatud on ja milline on sinu Stelvio kütusekaart tehases tulles. Midagi pekki keerata ei ole originaali tagasipanekuga võimalik. Kui tsikkel haisema hakkab ja küünlaid määrima, siis keera võluvits nulli või viska vahelt minema.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”