Väljalaske puurimine
-
- Mode
- Postitusi: 1674
- Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
- Tsikkel: Kawaspa
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 435 korda
- Tänatud: 127 korda
Re: Väljalaske puurimine
Müra pärast peamiselt. Igatsorti põhjuseid on leiutatud, alates loud pipes save lives kuniks võimsuse juurde saamiseni välja.
See esimene las jääb, jahumist naguinii, rohkem usu teema.
Vabam väljalase kahtlemata annab veidi juurde, aga kui vabalt välja, siis peaks vabalt sisse ka pääsema ja no siis kipub segu lahjaks minema.
Aga see veidi juurde on nuuu, võidad 100ni kiirendamisel murdosa sekundit vms. naljakat.
Rolli hakkaks ta vast mängima kuskil rinkal ja kiirendusvõistlusel, kus see murdosa sekund maksab palju peale 67-t ringi.
Puurimine on minu arvates siiski rohkem selline änksatamise tase. Odavalt müra juurde.
Kui me aga läheme sumpa vahetuse peale, siis on teine jume, nimelt on asi kaalus. Mu rattal on originaal 15 kilose nuia asemel acrapovici 4 kilo.
See 10 kilone vahe on tsirka 4-5% ratta tühimassist ... vat juba annab hea pekitundega sõitja puhul tunda isegi tänaval, sest mootoril on vähem tavaari kaasas vaja vedada, pöördemomendist saadav mõnsa tunne on shefim.
Arukam on liitium akuga paar kilo kaalu võita, kui sumpat puurida.
Lõppeks on koos keskmise sõitjaga tolle fz6 kaal suurusjärku 300 kilo, edasi võid ise arvutada, mis saad ja mis ei saa.
Välja ja sisselaskega mängimine eeldab ikkagi dünosid, karpade või sissepritse muutmist ja palju muud. Mõttetu onanism tänavasõitja jaoks.
Hobi valdkond pigem. Kaugelt odavam on lihtsalt võimsam ratas osta. Saundi osas ka, tonnine reas neli müdiseb, puuritud 600 on kiunuv pensiokas ikkagi.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.