öelge kuidas saab mini mopeedi tippkiiruse 60 km/h
Moderaator: Moded
öelge kuidas saab mini mopeedi tippkiiruse 60 km/h
??????
Stella v-50, Zid Activ, Husqvarna sm 125 2000
Paned lihtsalt väiksema hammasratta taha, aga arvesta sellega, et sellevõrra kaob jõud ka. 

Viimati muutis mca15, 04 Aug 2005, 21:29, muudetud 1 kord kokku.
Mudakoll
-
- Postitusi: 1443
- Liitunud: 20 Juun 2005, 11:29
- Tsikkel: KMZ sidecar, Super Tenere
- Asukoht: Lilli-Nuia-Viljandi-Emmaste
- Tänatud: 2 korda
Alusta mootori forseerimisest.Lükka silindri aknad üle,tõsta veidi surveastet,pane suurem karbuss jne.Ära ainult üle pinguta,vastasel juhul mootor pikalt ei kesta. Varem või hiljem jookseb LAIALI niikuinii !Ketirattad jäta vajadusel kõige lõpuks. Hea töö tulemusena ka võimalik tunduvalt suurem kiirus kui 60km/h.
Re: öelge kuidas saab mini mopeedi tippkiiruse 60 km/h
skaff2 kirjutas:??????
mis ta läeb sul rohkem muidu välja ve?
lase piiraja panna

Viinaga sõites ei ei. Pigem alkoholi segud (etüül-,metüülalkohol,bensool jne) mis tõstavad küttesegu rõhukindlust. Ja seda on mõttekas kasutada siis kui mootor on juba nii üle forsseeritud et tava bens hakkab detonatsiooniga mootorit laiali lammutama. 

vötab kaua võtab, aga valmis ta saab K-55 (1956), raud on raud Qingqi cruiser 250
-
- Postitusi: 763
- Liitunud: 14 Juun 2005, 07:24
- Tsikkel: Kawasaki KZ1000P, Iž
- Asukoht: Viljandi
mini mopeedi tippkiirus 60 km/h
Kunagi oli ametlikuks võistlusklassiks 50 ccm, seal oli itaallastel neljasilindriline mootor-voh.
-
- Postitusi: 218
- Liitunud: 02 Juul 2004, 00:12
- Asukoht: saue
- Kontakt:
Mul endal kah sama teema käsil hetkel, kuidas stella 50 cm3 kiiremaks saada. Minu eesmärk on sõita kuni 80 km/h, ennem järele ei jäta. Hetkel on siis tehtud sellised asjad: uued laagrid, uus väntvõll, kolb, rõngad sõrm, simmerlingid, rattalaagrid ja muidugi must värv (umbes 2000). Hetkel pole tuuninud ega forssinud, vaid lihvisin tehase praagi välja, nüüd on nagu klaas. Ette mul on juba muretsetud suurem hammakas ja taga suhtelislt väike.
Sellest jutust peaks välja lugema kuidas kiirust juurde saada.
Muidugi eesmärk on saada silindrisse ühe akna lahti oleku ajal võimalikult palju bensiini (sisselaske aken laiemaks teha, niipalju kui rõngas võimaldab). Kindlasti tõstan kompressiooni kui 10 km sissesõitu on ära tehtud (mopp kannatab vähemalt 30% suuremat surveastet, kui tehas andis)
Palju tarka forssimise kohta saab A.Palu raamatust
Kiiremaks saab ka nii, kui teha läbipuhumis süsteem, et bensiin ei käi karterist läbi vaid otse kolvi peale (Nagu druzbal)
Sellest jutust peaks välja lugema kuidas kiirust juurde saada.
Muidugi eesmärk on saada silindrisse ühe akna lahti oleku ajal võimalikult palju bensiini (sisselaske aken laiemaks teha, niipalju kui rõngas võimaldab). Kindlasti tõstan kompressiooni kui 10 km sissesõitu on ära tehtud (mopp kannatab vähemalt 30% suuremat surveastet, kui tehas andis)
Palju tarka forssimise kohta saab A.Palu raamatust
Kiiremaks saab ka nii, kui teha läbipuhumis süsteem, et bensiin ei käi karterist läbi vaid otse kolvi peale (Nagu druzbal)
Jawa 350cm3, Jawa 250cm3, cž 173cm3, Roller Turist 350cm3, Jupiter 2-3, Iž Jupiter 3k, zaz 968m
Ainuõige võimalus on muuta akende ajastust nii, et gaaside liikumine muutuks effektiivsemaiks just kõrgetel pööretel, viies tippväände kõrgemate pöörete peale, arvestades seejuures ka detailide tugevusvaru. Vastavalt tuleb nendesamade pöörete jaoks konstrueerida ka resonaatorkamber. Vähendada tuleb kaalu ning takistusi.
Nüüd kui sa minu jutust muhvigi aru ei saanud, siis parem ära ürita kiirust tõsta. Samas on tõenäoline, et kui sa suudaksid sellega hakkama saada, siis teaksid isegi, mida teha, ilma et mina ega keegi teine peaks oma aega raiskama lihtsate ja ilmselgete asjade seletamise peale.
Nüüd kui sa minu jutust muhvigi aru ei saanud, siis parem ära ürita kiirust tõsta. Samas on tõenäoline, et kui sa suudaksid sellega hakkama saada, siis teaksid isegi, mida teha, ilma et mina ega keegi teine peaks oma aega raiskama lihtsate ja ilmselgete asjade seletamise peale.
-
- Postitusi: 218
- Liitunud: 02 Juul 2004, 00:12
- Asukoht: saue
- Kontakt:
Kui on läbipuhumis süsteem (Druzba), siis võid vabalt tilga õli karterisse lasta.Kidrock kirjutas:Igal kahetaktilisel mootoril käib bensiin läbi karteri.Ei tea kuskohast se vaene kepsu laager ja väntvõlli laagrid siis õlituse saavad?....minuarust
Jawa 350cm3, Jawa 250cm3, cž 173cm3, Roller Turist 350cm3, Jupiter 2-3, Iž Jupiter 3k, zaz 968m
-
- Postitusi: 1443
- Liitunud: 20 Juun 2005, 11:29
- Tsikkel: KMZ sidecar, Super Tenere
- Asukoht: Lilli-Nuia-Viljandi-Emmaste
- Tänatud: 2 korda
2-T õlitus vene mootoril enamasti koos bensiiniga.SEGUÕLITUSEKS NIMETATAKSE! Määrib nii kolbi kepsu ja muid liikuvaid osi.Kepsu laager saab ka vastavalt vajadusele. Kui tahad mootorist tunduvalt suuremaid pöördeid kui tehase poolt lubatud, pead kepsu nõellaagrite peale tegema.Muidu läheb kohe laiali.