öelge kuidas saab mini mopeedi tippkiiruse 60 km/h

Kõik mis on seotud rolleritega

Moderaator: Moded


Teema algataja
skaff2
Postitusi: 23
Liitunud: 03 Aug 2005, 16:24
Asukoht: tallinn

öelge kuidas saab mini mopeedi tippkiiruse 60 km/h

Lugemata postitus Postitas skaff2 »

??????
Stella v-50, Zid Activ, Husqvarna sm 125 2000
Kasutaja avatar

3m
Postitusi: 408
Liitunud: 25 Juul 2005, 16:24
Asukoht: Keila
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas 3m »

mäest alla;), aga tegelikult näitex ülekannet muutes.
Aprilia Rs 125 '01-> Aprilia Rs 125 '04-> Z750-> FZ1S-> Tiger 800XC

Teema algataja
skaff2
Postitusi: 23
Liitunud: 03 Aug 2005, 16:24
Asukoht: tallinn

Lugemata postitus Postitas skaff2 »

ok, aitäh;)
on see muidu suur töö
mida peab täpselt tegema
mas algaja:D
Stella v-50, Zid Activ, Husqvarna sm 125 2000
Kasutaja avatar

mca15
Postitusi: 870
Liitunud: 30 Aug 2004, 10:51
Tsikkel: Suzuki RM-250
Asukoht: võru

Lugemata postitus Postitas mca15 »

Paned lihtsalt väiksema hammasratta taha, aga arvesta sellega, et sellevõrra kaob jõud ka. :wink:
Viimati muutis mca15, 04 Aug 2005, 21:29, muudetud 1 kord kokku.
Mudakoll

MotoMell
Postitusi: 811
Liitunud: 01 Dets 2004, 17:32

Lugemata postitus Postitas MotoMell »

Ette suurem või taha väiksem ketiratas :idea: aga kiirus paraneb ikka kiirenduse arvelt
suht mõttetu teema.
Kasutaja avatar

3m
Postitusi: 408
Liitunud: 25 Juul 2005, 16:24
Asukoht: Keila
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas 3m »

ma kindel pole, et saab ülekannet minil muuta aga peax ikka saama, see käib nii, et paned kas ette suurema hammasratta, või taha väiksema hammasratta, või teed mõlemat.
Aprilia Rs 125 '01-> Aprilia Rs 125 '04-> Z750-> FZ1S-> Tiger 800XC

Teema algataja
skaff2
Postitusi: 23
Liitunud: 03 Aug 2005, 16:24
Asukoht: tallinn

Lugemata postitus Postitas skaff2 »

ok tänud
Stella v-50, Zid Activ, Husqvarna sm 125 2000

racerx
Postitusi: 955
Liitunud: 13 Okt 2004, 15:56

Lugemata postitus Postitas racerx »

Tee korda

RiFF

Lugemata postitus Postitas RiFF »

vot ei tea. :? Ei soovitax väga väikest hammakat panna , sest nii väikese töömahuga mootor võib sul ntx mäest üles sõites väga uniseks jääda. :o(oma aastatetagustest kogemustest) Mopiga õpid nagunii ainult sõitma , niiet 50 või 60 km/h , suurt vahet pole , oma sõidurõõmu saad ikka kätte.......

petz
Postitusi: 1443
Liitunud: 20 Juun 2005, 11:29
Tsikkel: KMZ sidecar, Super Tenere
Asukoht: Lilli-Nuia-Viljandi-Emmaste
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas petz »

Alusta mootori forseerimisest.Lükka silindri aknad üle,tõsta veidi surveastet,pane suurem karbuss jne.Ära ainult üle pinguta,vastasel juhul mootor pikalt ei kesta. Varem või hiljem jookseb LAIALI niikuinii !Ketirattad jäta vajadusel kõige lõpuks. Hea töö tulemusena ka võimalik tunduvalt suurem kiirus kui 60km/h.
Kasutaja avatar

Hotrod
Postitusi: 405
Liitunud: 22 Juul 2003, 22:49
Tsikkel: vs750 chopper
Asukoht: Ääsmäe

Lugemata postitus Postitas Hotrod »

..Vabalangedes? siis peaks isegi kiiremini minema :idea:
Real Hot Rods don't leak oil.
They mark their territory.

petz
Postitusi: 1443
Liitunud: 20 Juun 2005, 11:29
Tsikkel: KMZ sidecar, Super Tenere
Asukoht: Lilli-Nuia-Viljandi-Emmaste
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas petz »

Kui mootor ära teha ja raam ning vedrustus jätta nii nagu ta just parasjagu on, tuleb kindlasti ka vabalagemine.
Kasutaja avatar

sepp
Postitusi: 3832
Liitunud: 18 Mai 2004, 11:55
Tsikkel: r6, cbr,Buell, Night rod,Gessu
Asukoht: Keila - Tallinn
Tänanud: 162 korda
Tänatud: 88 korda

Lugemata postitus Postitas sepp »

ma tean nippi kuidas panna mini 160kmh liikuma :ner:
Kasutaja avatar

AbStra1t
Postitusi: 469
Liitunud: 17 Juun 2005, 15:46
Tsikkel: FC350 ; KX250F
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas AbStra1t »

ma tean kaaaa.libised raami ja ratastega järsust ja kõrgest mäest alla :D
Kasutaja avatar

nm5
Postitusi: 468
Liitunud: 27 Sept 2004, 16:21
Asukoht: Räpina

Lugemata postitus Postitas nm5 »

Nööriga taha... :D
Aprilia RST 1000 Futura
Kasutaja avatar

sepp
Postitusi: 3832
Liitunud: 18 Mai 2004, 11:55
Tsikkel: r6, cbr,Buell, Night rod,Gessu
Asukoht: Keila - Tallinn
Tänanud: 162 korda
Tänatud: 88 korda

Lugemata postitus Postitas sepp »

just...... nööriga nigga v madone bike taha :lol:
Kasutaja avatar

tramm66
Postitusi: 2430
Liitunud: 14 Juun 2005, 01:37
Tsikkel: gixxer
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 9 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas tramm66 »

nitrometaan mehed! paaki ja lendab nigu rakett nuh :D
Kasutaja avatar

nm5
Postitusi: 468
Liitunud: 27 Sept 2004, 16:21
Asukoht: Räpina

Lugemata postitus Postitas nm5 »

Tegelt viina pealt sõites tuleb ka vist jõudu juurde sõites? Aga ega eriti odav pole niimodi sõita :lol:
Aprilia RST 1000 Futura

zp

Re: öelge kuidas saab mini mopeedi tippkiiruse 60 km/h

Lugemata postitus Postitas zp »

skaff2 kirjutas:
??????

mis ta läeb sul rohkem muidu välja ve?
lase piiraja panna :wink:

UpGrader
Postitusi: 20
Liitunud: 08 Aug 2005, 23:13
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas UpGrader »

Viinaga sõites ei ei. Pigem alkoholi segud (etüül-,metüülalkohol,bensool jne) mis tõstavad küttesegu rõhukindlust. Ja seda on mõttekas kasutada siis kui mootor on juba nii üle forsseeritud et tava bens hakkab detonatsiooniga mootorit laiali lammutama. :lol:
vötab kaua võtab, aga valmis ta saab K-55 (1956), raud on raud Qingqi cruiser 250
Kasutaja avatar

miilits
Postitusi: 763
Liitunud: 14 Juun 2005, 07:24
Tsikkel: Kawasaki KZ1000P, Iž
Asukoht: Viljandi

mini mopeedi tippkiirus 60 km/h

Lugemata postitus Postitas miilits »

Kunagi oli ametlikuks võistlusklassiks 50 ccm, seal oli itaallastel neljasilindriline mootor-voh.

pohjakonn
Postitusi: 64
Liitunud: 08 Apr 2005, 19:48
Asukoht: r65;r850r;r1100rt

Lugemata postitus Postitas pohjakonn »

oli ka N liidus 50 ccm võistlusklass ja Riia tehase poolt toodetud ringraja 50 ccm ratas (vesijahutus ning 6 käiku)-see liikus ilma järgi vedamata nobedalt üle 100 km/h.
Kasutaja avatar

N
Postitusi: 258
Liitunud: 08 Mär 2004, 20:03
Asukoht: Mähe

Lugemata postitus Postitas N »

nm5 kirjutas:
Tegelt viina pealt sõites tuleb ka vist jõudu juurde sõites? Aga ega eriti odav pole niimodi sõita :lol:
Odav või mitte odav, aga viin on siiski joomiseks.
Kasutaja avatar

BlingBling
Postitusi: 218
Liitunud: 02 Juul 2004, 00:12
Asukoht: saue
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas BlingBling »

Mul endal kah sama teema käsil hetkel, kuidas stella 50 cm3 kiiremaks saada. Minu eesmärk on sõita kuni 80 km/h, ennem järele ei jäta. Hetkel on siis tehtud sellised asjad: uued laagrid, uus väntvõll, kolb, rõngad sõrm, simmerlingid, rattalaagrid ja muidugi must värv (umbes 2000). Hetkel pole tuuninud ega forssinud, vaid lihvisin tehase praagi välja, nüüd on nagu klaas. Ette mul on juba muretsetud suurem hammakas ja taga suhtelislt väike.

Sellest jutust peaks välja lugema kuidas kiirust juurde saada.

Muidugi eesmärk on saada silindrisse ühe akna lahti oleku ajal võimalikult palju bensiini (sisselaske aken laiemaks teha, niipalju kui rõngas võimaldab). Kindlasti tõstan kompressiooni kui 10 km sissesõitu on ära tehtud (mopp kannatab vähemalt 30% suuremat surveastet, kui tehas andis)



Palju tarka forssimise kohta saab A.Palu raamatust

Kiiremaks saab ka nii, kui teha läbipuhumis süsteem, et bensiin ei käi karterist läbi vaid otse kolvi peale (Nagu druzbal)
Jawa 350cm3, Jawa 250cm3, cž 173cm3, Roller Turist 350cm3, Jupiter 2-3, Iž Jupiter 3k, zaz 968m

Kidrock
Postitusi: 48
Liitunud: 18 Mai 2005, 17:36
Asukoht: Tallinn/Saue/Keila
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Kidrock »

Igal kahetaktilisel mootoril käib bensiin läbi karteri.Ei tea kuskohast se vaene kepsu laager ja väntvõlli laagrid siis õlituse saavad?....minuarust

Martään
Postitusi: 323
Liitunud: 01 Okt 2003, 18:58
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Martään »

Ainuõige võimalus on muuta akende ajastust nii, et gaaside liikumine muutuks effektiivsemaiks just kõrgetel pööretel, viies tippväände kõrgemate pöörete peale, arvestades seejuures ka detailide tugevusvaru. Vastavalt tuleb nendesamade pöörete jaoks konstrueerida ka resonaatorkamber. Vähendada tuleb kaalu ning takistusi.

Nüüd kui sa minu jutust muhvigi aru ei saanud, siis parem ära ürita kiirust tõsta. Samas on tõenäoline, et kui sa suudaksid sellega hakkama saada, siis teaksid isegi, mida teha, ilma et mina ega keegi teine peaks oma aega raiskama lihtsate ja ilmselgete asjade seletamise peale.
Kasutaja avatar

BlingBling
Postitusi: 218
Liitunud: 02 Juul 2004, 00:12
Asukoht: saue
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas BlingBling »

Kidrock kirjutas:
Igal kahetaktilisel mootoril käib bensiin läbi karteri.Ei tea kuskohast se vaene kepsu laager ja väntvõlli laagrid siis õlituse saavad?....minuarust
Kui on läbipuhumis süsteem (Druzba), siis võid vabalt tilga õli karterisse lasta.
Jawa 350cm3, Jawa 250cm3, cž 173cm3, Roller Turist 350cm3, Jupiter 2-3, Iž Jupiter 3k, zaz 968m

petz
Postitusi: 1443
Liitunud: 20 Juun 2005, 11:29
Tsikkel: KMZ sidecar, Super Tenere
Asukoht: Lilli-Nuia-Viljandi-Emmaste
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas petz »

2-T õlitus vene mootoril enamasti koos bensiiniga.SEGUÕLITUSEKS NIMETATAKSE! Määrib nii kolbi kepsu ja muid liikuvaid osi.Kepsu laager saab ka vastavalt vajadusele. Kui tahad mootorist tunduvalt suuremaid pöördeid kui tehase poolt lubatud, pead kepsu nõellaagrite peale tegema.Muidu läheb kohe laiali.
Kasutaja avatar

spinna
Postitusi: 3010
Liitunud: 02 Veebr 2004, 19:32
Asukoht: Saaremaa

Lugemata postitus Postitas spinna »

Siin tundub kaks head ja suhteliselt odavat varianti olevat : a) racerx'i poolt pakutud "tee korda" b) viinaga sõitmine : võtad asuniku hinge alla ja enne kui võrri üldse pöördessegi saad olledki juba sajaga võpsikus :lol:
Suzuki GSX 750 Inazuma

zten00
Postitusi: 120
Liitunud: 05 Sept 2004, 17:29
Tsikkel: DR800
Tänanud: 3 korda

Lugemata postitus Postitas zten00 »

Tee korda. Kõik laagrid, tihendid vahetada. Uus kolb, rõngad, ehk ka silinder.
Sõbra Riga (V-50 on peale pandud) läheb 55 kmh. Veidi ülekandega mängida ja saab selle 60 kmh ka kätte.
Suletud

Mine “Rollerid”