Originaal õhufilter tagasi? BMW GS.


morse
Postitusi: 1455
Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
Tänanud: 291 korda
Tänatud: 233 korda

Re: Originaal õhufilter tagasi? BMW GS.

Lugemata postitus Postitas morse »

Kahjuks Gessust ja pritsungist ei tea aga erinevad kogemused karpamootori sisselaske muutustes on ikka katastroofilised. Isegi väiksed muutused, näiteks originaalfiltri õhuvõtu ava suurendamine või mõne resotoru eemaldamine jms, on viinud selleni, et kusagile tekib tühi auk. Hiljem on raske öelda, kas lõpppööretel on natuke jõudu rohkem või mitte, kuna see võib ka illusioon olla (tühjast kohast üle saades hakkab tsikkel järsku rebima). Üldjuhul ei piisa lihtsalt nõela asendi muutusest. Pilot jet'i vahetus oleks ka nö lihtsalt pääsemine. Ise olen kõik katsetused aasta või paari järel katkestanud ja pöördunud tagasi originaali juurde.

Peab omajagu aega ja kannatust investeerima katsetustesse, et masin päriselt hästi käima saada pärast muudatuste tegemist. Eriti drastilised kogemused on mul oma 800se ühepütasega, kuid sama jama on nähtud ka neliridadega.

Antud tsikli puhul mu post muidugi palju ei aita :bsmile:

Edit: Kui on kogemustega tegija ja süsteemne seadistustöö, siis saab kõik muidugi vabalt käima panna. Ma oma DR'i puhul lihtsalt tõdesin, et ma eelistan viietestkümnendat korda paagi mahavõtmise asemel originaalfiltri juurde pöördumist :wack:

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”