Originaal õhufilter tagasi? BMW GS.
-
- Mode
- Postitusi: 888
- Liitunud: 10 Apr 2009, 15:13
- Tsikkel: 1260MS-e, 500EXC
- Asukoht: Tallinn, Harku
- Tänanud: 21 korda
- Tänatud: 39 korda
- Kontakt:
Re: Originaal õhufilter tagasi? BMW GS.
Veiko kirjutas:Osad tahavad küll originaal õhufiltrit vahetada koonusfiltri vastu aga ma tahaks vastupidi - panna 1150GS-le tagasi originaali. Lihtsalt ei leia, et kolme minuti asemel peaks pool päeva raiskama selle pesemisele, kuivatamisele ja õlitamisele. Eelmine omanik on lisaks muutnud ka väljalaset ja siis segud kõik ilusti lasknud vastavaks sättida. Nüüd küsimus: mis juhtub? Või kas üldse võiks midagi juhtuda?
Tere,
kui soovid tolmustel teedel seigelda, siis pane kas originaal või svammfilter (itg või pipercross vms).
Kui praegu on tegemist (näiteks) koonusega mis on KN-i vms toode, mille puhul filterdamine toimub puuvilla ja metallvõrgu baasil - siis jah, õhukogus voolab väga kergelt aga filtreerimisomadused on kehvemapoolsed. Kui paigaldad svammfiltri, normaalselt õliteet, siis väga ei muutu miskit. Kui paberõhufiltri ja seda normaalsetes tingimustes tarbid, siis mõni protsent kütusekulu tõuseb, muud midagi (eeldusel, et dünos on tehtud korralik segu siiski eelmise omaniku poolt. Kui on üle pingutatud, siis läheb natuke käest ära).
Pepudüno ei peaks midagi vahet tegema ja natuke võib vb sisselaske hääl muutuda.
Reisirataste ettevalmistus, vedrustuse seadistus ja ümberehitus, hooldus ja tehniline tugi/koolitus.
http://www.vugtec.com
Porganditele tehnilist abi ja hooldust saab ka!
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.