KTM 990 ADV ettevalmistamine pikemaks sõiduks


Teema algataja
ats30
Postitusi: 612
Liitunud: 11 Juul 2008, 21:05
Tsikkel: KTM 990 Adventure
Tänanud: 151 korda
Tänatud: 73 korda

Re: KTM 990 ADV ettevalmistamine pikemaks sõiduks

Lugemata postitus Postitas ats30 »

Viimased 2 päeva ja natuke ööd ka on jälle garaazis möödunud.

Reedel saabusid Mosko Moto "pehmed kohvrid". Tellisin lisaks küljekohvritele ka taha 60l "pehme topcase", aga see mulle eriti ei istu. Kuna kõik need kotid suletakse torukoti põhimõttel, siis nad on suht sügavad. Küljekottide puhul on see ok aga kui tagant kotist midagi kätte tahad saada, siis läheb mölluks ja kolimiseks. Tavalise kohvri võtad lihtsalt lahti, toimetad oma toimetamised ära, kaas kinni ja korras. Seetõttu läks peale vana hea Givi Maxis, aastaid napilt vist sama palju kui mul endal :)
Mosko küljekohvrite kinnitused on väga mugavad nii paigaldada kui ka kasutada. Vasaku poole alusplaadi kinnitamisele kulus max 10 minutit. Paremal pool oli veidi rohkem pusimist. Tööriistakast segas alumiste originaalkinnituste paigaldust ja tuli ise midagi välja mõelda. Aga sai hea.

Esiporika kinnitusega tuli veel tegeleda. Lasin ca 5mm alla poole, nüüd pöörates ei jää midagi ette. Kui alguses mulle kõrge porikas ees ei meeldinud siis nüüd, koos uute tulede ja ninaga, on päris äge. Iga korraga meeldib aina rohkem :)

Uus navi sai paigaldatud. 595 Zumol on eelmisega võrreldes neid mõttetuid nõmedaid audiootsikuid lausa 3. Ära nagu ei taha lõigata, samas on selge et neid kasutama ka ei plaani hakata. Õnneks on uue laterna taga ruumi rohkem.
Kuna Touratechi lukustatavat kinnitust navile ei saanud Jälgimäelt tellida ja internetist enam ei jõudnud siis pusisin Wunderlichi paika.

Urmas leidis üles ABSi anduri vea. Kaabel oli lausa kahest kohast katki. Tegi korda :D

Otsustasin Rottweileri õhufiltri ära õlitada, lõpuks. Mitte et see minu taga oleks seisnud siiani ;) , aga polnud ka erilist vajadust. See ei läinud sugugi nii libedalt kui oleks soovinud. Prefilter, see sukk mis päris filtrile peale käib, sai normaalselt tehtud. Kõigepealt õliseks, seejärel ülearune välja pigistatud ja ok. Aga filter ise, sellega nii lihtne ei olnud. Proovisin valada õli pihustipudelisse ja siis pritsida filter üle. Paraku liiga tihe kraam ja pihustada ei õnnestunud. Pläkerdasin ja mökerdasin. Sai filter ja sain ise, garaazi põrand sai õliseks, kõik oli õline. Kuna Rottweileri õhufilter on sellise ehitusega et poroloon on karkassiga ühes tükis, siis ei õnnestu seda kuivaks väänata nagu prefiltrit. Peale paigaldust ja tunnkest seismist hakkas ülemäärane õli vaikselt alla tilkuma. Kas see just nii peab toimuma aga loodetavasti tilgub see siis nüüd ära ja on korras. Pekki rsk :wack:
Nagu ikka, kui kõik on vussi keeratud siis otsime manuali üles :bsmile: Selgus et normaalsed inimesed pihustavad karkassiga poroloonfiltrile õli aerosoolpudelist. Vähemalt videos tundub see küll oluliselt mõistlikum meetod kui minu mökerdamine. Jääb vaid imestada, miks poest öeldi, et see aerosoolpudelis õli ei ole hea, et vaja on just see tavalise pudeliga õli osta. Järjekordne tõestus et viimane kui asi tuleb ise endale põhjalikult selgeks teha.

Viimasena eile hilisõhtul sai ka esiratta laagrid vahetatud, nii igaks juhuks. On ikka väikesed õrnad rõngad seal. Muide, see hülss mis laagrite vahel on (pagan teab milleks ta seal üldse on), oli mingil põhjusel rummu küljest alumiiniumi kaasa hõõrunud. Aga see vast ei ole suurem õnnetus.

Hetkeseisuga saab selle projekti, millega käesolev teema alguse sai, lugeda valminuks. Minu poolt lisandub siia ehk üht-teist tagasiside võtmes, a`la kas tasus mingi tehtud töö tegemist/paigaldatud lisa paigaldamist või mitte. Ilma konkreetse vajaduseta ma rohkem rattale midagi juurde kruvida ei plaani.

Kes sama rattaga vaeva näeb ja midagi täiendab, võib vabalt ka siia oma kogemusi lisada.

Paar fotot ka lõpptulemusest:

Valmis 2.JPG
Valmis 3.JPG
Valmis 4.JPG
Valmis 5.JPG
Viimati muutis ats30, 26 Mär 2017, 17:06, muudetud 1 kord kokku.
Oleks ma tark, ma oleks vait.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”