DNA õhufilter

Kasutaja avatar

Margusxx
Mode
Postitusi: 903
Liitunud: 23 Veebr 2004, 12:28
Tsikkel: GSX1300RZ K750 CRF1000l
Asukoht: Rootsi
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 34 korda

Re: DNA õhufilter

Lugemata postitus Postitas Margusxx »

Optimeerimine toimub siis kui uus filter on peal juba. Sama kehtib sumpa kohta. Enne kui sa hakkad raha tuulde loopima mõtle hästi järgi millest sul ratta juures puudu on, sumpade ja filtrite vahetus sulle mingeid erilisi hobuseid juurde ei anna, mis sa selle rattaga teha tahad? Ilmselgelt sellega kuivamaa rekordeid ei purusta, kui sa tahad sõbrast foori tagant startides kiirem olla, siis vaheta pigem ülekannet. Kui tahad mootorist rohkem välja pigistada siis oled see aasta hiljaks jäänud, filter ja torud on järjekorras lõpu pooles. Sellisel juhul peaksid alustama portimisest, seejärel ntx oversize klapid, uued nukad, kui kogu see kompott garaazhis laua peal on, siis kindlasti tekib isu kas big bore või high comp kolbide järgi, vb h-beam kepsud carillolt veel jne jne, sinna lisa veel power commander ja päris mitmed dynopingi külastused. Ja kui sa kogu selle tsirkuse ära oled teinud ja suhteliselt vaeseks oled jäänud, siis sa oled oma masinaga foori taga ja stock gixxer lüpsab sind endiselt suhteliselt kerge vaevaga. Loo moraal on selline, et kui sa tahad võimsat ja kiiret ratast siis on lihtsam osta valmis toodang.

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

Hardcore,hardcore,hardcore,hardcore. Nothing less and nothing more...

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”