Suzuki gsx 400f `81

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
Juss
Postitusi: 3
Liitunud: 28 Mär 2016, 10:05
Tsikkel: Suzuki gsx 400e

Suzuki gsx 400f `81

Lugemata postitus Postitas Juss »

Tervitus

On üks selline vana ratas projektiks, on mure ratta elektris. On olnud probleeme generaatori mähise maha põlemisega, on selgunud mitemid põhjuseid. Aga on tekkinud üks küsimus, äkki keegi saab aidata.
Nimelt, tuleb generaatorist välja 3 juhet. 2 lähevad otse pingeregulaatorisse, 1 läheb läbi esitule. Ehk kui tuled peale lükkan, siis alles tuleb kõigist kolmest mähisest korraga vool pingekasse. Küsimus siit selline, kas võiks teha süsteemi nii ümber, et kõik kolm kaablit läheksid otse pingeregulaatorisse. Nagu olen aru saanud, siis selline skeem on väga harv nähtus ja pole ka asjatundjate käest normaalset vastust saanud, miks see nii on.

Lisaks, kas keegi oskab öelda, kas tohib panna võimsama ratta pingeka peale või peab olema kindlasti täpselt sama?

Kasutaja avatar

ranel
Postitusi: 3251
Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
Asukoht: Tartu
Tänanud: 70 korda
Tänatud: 373 korda

Re: Suzuki gsx 400f `81

Lugemata postitus Postitas ranel »

Kindel, et see üldse tehase lahendus on? Kõlab nagu hädalahendus keset teed, et esitule tööle saaks.
Muidugi tee ümber. Pingeregu peab vastavalt ratta genekale olema, mitte mootori võimsusele. Muidu saad samamoodi põlenud mähiseid vaid.

Viimati muutis ranel, 19 Mär 2017, 19:46, muudetud 1 kord kokku.
http://tsiklireisid.blogspot.com/
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
Kasutaja avatar

demineerija
Postitusi: 362
Liitunud: 15 Apr 2006, 20:30
Asukoht: Talsinki
Tänanud: 38 korda
Tänatud: 13 korda

Re: Suzuki gsx 400f `81

Lugemata postitus Postitas demineerija »

Juss kirjutas:

Tervitus
Lisaks, kas keegi oskab öelda, kas tohib panna võimsama ratta pingeka peale või peab olema kindlasti täpselt sama?

Panna ju võib ja töötab ka, kuid pigem kärsaku pingekas maha, kui su mähised..


Johnny
Postitusi: 27
Liitunud: 28 Mai 2012, 10:40
Tsikkel: Suzuki GSX250 EX
Tänatud: 1 kord

Re: Suzuki gsx 400f `81

Lugemata postitus Postitas Johnny »

See läbi tule faas on üks Suzuki põhivigu! Kui oskad, siis kindlasti pane normaalseks asi, sellest on netis palju kirjutatud. Kui inglise keelt loed, siis uuri siit asja kohta täpsemalt: http://thegsresources.com/statorpapers.php


Teema algataja
Juss
Postitusi: 3
Liitunud: 28 Mär 2016, 10:05
Tsikkel: Suzuki gsx 400e

Re: Suzuki gsx 400f `81

Lugemata postitus Postitas Juss »

Aitäh lingi eest, oli väga palju kasu. Teen asja ümber.

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”