Rumalad küsimused 2
Moderaator: Moded
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 1498
- Liitunud: 27 Sept 2007, 18:06
- Tsikkel: Harley-Davidson FLHTCUI
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 109 korda
- Tänatud: 65 korda
Re: Rumalad küsimused 2
Unistacorn kirjutas:Tervist!
Olen tüdruk 14a kes sooviks teha A1 luba aga selleni on veel aasta aegaKuna hetkel oleks mu võimalus teha ka AM luba siis küsiks paar küsimust selle kohta
Kas AM lubadega saab ka sõita enduro masinaga mis lihtsalt vastab AM masina nõuetele või saab aind
§ 93. Mootorsõidukite kategooriad
(2) Mootorsõidukite, autorongide ja masinrongide põhikategooriad on järgmised:
1) AM – mopeed;
42) mopeed on kahe- või kolmerattaline mootorsõiduk, mille valmistajakiirus on üle 25, kuid mitte üle 45 kilomeetri tunnis ja mille töömaht sädesüütega sisepõlemismootori korral ei ületa 50 kuupsentimeetrit või muu sisepõlemismootori korral suurim kasulik võimsus ei ületa nelja kilovatti või mille suurim püsi-nimivõimsus elektrimootori korral on üle 0,25 kilovati, kuid ei ületa nelja kilovatti. Mopeediks loetakse ka eelnimetatud tingimustele vastavat kerget neljarattalist mootorsõidukit, mille tühimass ei ületa 350 kilogrammi. Neljarattalise kerge elektrisõiduki korral ei arvestata akude massi tühimassi hulka;
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 3137
- Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
- Tsikkel: Honda VFR800, 2008
- Tänanud: 486 korda
- Tänatud: 585 korda
Re: Rumalad küsimused 2
Kokkuvõtlikult võid sa AM lubadega sõita tänaval kõigi AM nõuetele vastavate sõidukitega, mis on ka tänavalegaalsed
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7406
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1093 korda
- Tänatud: 1098 korda
- Kontakt:
Autoküsimus - Suzuki Swift roolilatt
Kas keegi kusagil elektrilis roolivõime ka parandab?
Hüdrauliste remontijaod on iga nurga peal aga elektilis ei taha keegi korda teha.
-
- Postitusi: 302
- Liitunud: 15 Mär 2007, 23:07
- Tsikkel: F650
- Asukoht: Laagri
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 6 korda
Autoküsimus - Suzuki Swift roolilatt
Macintosh kirjutas:Kas keegi kusagil elektrilis roolivõime ka parandab?
Hüdrauliste remontijaod on iga nurga peal aga elektilis ei taha keegi korda teha.
5 aastat tagasi Skoda Foobia omanikuna oli sama küsimusega internetti lammutamas. Leidsin ühe venna teistpoolt emajõge, kes ütles töö hinnaks ca 90% uue b-osa hinnast.
Aga kuna tähtede seis oli rämedalt õige, sain kuskilt Vääna lammarist sotiga uue pumba.
Minu puhul oli veel see variant, et kurja juur on rooliasendi andur, mis maksis 17 euri, aga õnneks see nii ei olnud. Paha tegid skoda/vw insenerid, kes arvasid et roolivõimu pump tuleks mässida nuustikusse, mis ei lase pumbani jõudnud veel mitte kuhugi ja mitte kunagi põgeneda. Ja kui tuleb vähe järsem külm, siis lükkab jää kõik transistorid ühte nurka.
-
- Postitusi: 2403
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
- Tsikkel: FLTRXS
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 12 korda
- Tänatud: 25 korda
Re: Rumalad küsimused 2
Millisest foorumist oleks ise nokitsejal mõtekas vanema Toyota remodi kohta nõu küsida? Võib ka ingliskeelne olla kuid eelistatavalt selline kus ka Euroopa mudelitest midagi teataks. "Murica" mudelite foorumid ei paku huvi kuigi osa tehnikat on neil sama.
terv
Kris.
-
- Postitusi: 73
- Liitunud: 15 Sept 2015, 15:24
- Tsikkel: Suzuki dr750
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 32 korda
- Tänatud: 3 korda
Autoküsimus - Suzuki Swift roolilatt
Macintosh kirjutas:Kas keegi kusagil elektrilis roolivõime ka parandab?
Hüdrauliste remontijaod on iga nurga peal aga elektilis ei taha keegi korda teha.
..Alusta kõigepealt mis mure on selle roolivõimagaja mis autost jutt käib?
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7406
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1093 korda
- Tänatud: 1098 korda
- Kontakt:
Autoküsimus - Suzuki Swift roolilatt
ylar33 kirjutas:Macintosh kirjutas:Kas keegi kusagil elektrilis roolivõime ka parandab?
Hüdrauliste remontijaod on iga nurga peal aga elektilis ei taha keegi korda teha...Alusta kõigepealt mis mure on selle roolivõimagaja mis autost jutt käib?
Auto on Suzuki Swift 1.3 (eelmise põlvkonna mudel, kuni 2010, MKIII). Rooli käik on on tuntavalt raske. Ühtlaselt, nii sõites, kui koha peal. Halvim, mis sellega kaasneb on rataste mittejoondumine pärast pööret st. rool tuleb tagasi "lapata".
Re: Rumalad küsimused 2
kris. kirjutas:Millisest foorumist oleks ise nokitsejal mõtekas vanema Toyota remodi kohta nõu küsida? Võib ka ingliskeelne olla kuid eelistatavalt selline kus ka Euroopa mudelitest midagi teataks. "Murica" mudelite foorumid ei paku huvi kuigi osa tehnikat on neil sama.
terv
Kris.
Nt. Auto Motost tasuks küsida. Iseasi kas kohe esimese küsimuse peale pädevad vastavad aga minu teada on seal vähemalt 1 Toyo huviline.
Mis küsimus(ed) on, margi-mudeli spetsiifilised ?
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 2653
- Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
- Tsikkel: Yamaha FZ8SA
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 191 korda
- Tänatud: 395 korda
Autoküsimus - Suzuki Swift roolilatt
Macintosh kirjutas:ylar33 kirjutas:Macintosh kirjutas:Kas keegi kusagil elektrilis roolivõime ka parandab?
Hüdrauliste remontijaod on iga nurga peal aga elektilis ei taha keegi korda teha...Alusta kõigepealt mis mure on selle roolivõimagaja mis autost jutt käib?
Auto on Suzuki Swift 1.3 (eelmise põlvkonna mudel, kuni 2010). Rooli käik on on tuntavalt raske. Ühtlaselt nii sõites, kui koha peal. Halvim, mis sellega kaasneb on rataste mittejoondumine pärast pööret st. rool tuleb tagasi "lapata".
KIndel, et elektriline? Webist leidsin toote koodiga 80-01081 ja pildil hüdrauliline?
EDIT: Leidsin ka elektrilise S006-060371 (mootor/võimendi) aga kas vasakpoolse ja parempoolse rooliga autodel samasugune?
http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_nkw=s ... ering+rack (paar pakkujat Lätist isegi)
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7406
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1093 korda
- Tänatud: 1098 korda
- Kontakt:
Autoküsimus - Suzuki Swift roolilatt
Raitsraisk kirjutas:Macintosh kirjutas:Kas keegi kusagil elektrilis roolivõime ka parandab?
Hüdrauliste remontijaod on iga nurga peal aga elektilis ei taha keegi korda teha....kes ütles töö hinnaks ca 90% uue b-osa hinnast...
´
Ma otsiks roolilatti B varuosana aga kõik kohad, kust ma küsinud olen on vastanud, et nende käest ei saa. Ainuke pakkumine on Suzuki keskuselt (TOP Auto) ja see on koos soodustusega 1700€ + paigaldus. Ehk siis +40% auto väärtusest. Eriti nõme on asjaolu, et sellel sõidukil on napp 50K läbisõitu spidomeetril.
Maaks kirjutas:Macintosh kirjutas:Auto on Suzuki Swift 1.3 (eelmise põlvkonna mudel, kuni 2010). Rooli käik on on tuntavalt raske. Ühtlaselt nii sõites, kui koha peal. Halvim, mis sellega kaasneb on rataste mittejoondumine pärast pööret st. rool tuleb tagasi "lapata".
KIndel, et elektriline? Webist leidsin toote koodiga 80-01081 ja pildil hüdrauliline?
EDIT: Leidsin ka elektrilise S006-060371 (mootor/võimendi) aga kas vasakpoolse ja parempoolse rooliga autodel samasugune?
http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_nkw=s ... ering+rack (paar pakkujat Lätist isegi)
100% kindel. 1.3 MKIII on kõik elektrilised. Kas UK ja EU on ühesugused või erinevad on mulle teadamata. Lisaks, et ostja elu oleks võimalikult keeruline siis on Swiftile kogu tootmisaja jookusl erinevaid latte paigaldatud sõltuvalt kubatuurist, kütusest ja tont teab veel millest.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7383
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1974 korda
- Tänatud: 568 korda
Re: Rumalad küsimused 2
Kindel,et roolivõim?Mul oli VolvoXC90-l roolisamba võlli laager kinni ja käitus samamoodi.Veokatel ka üsna tihti see jama,et roolikardaani rist kinni jääb.Võibolla sellel Swiftil ei saa see juhtuda,sest pole seda autot isegi lähedalt näinud,aga kontrollida ikka võib.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7406
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1093 korda
- Tänatud: 1098 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad küsimused 2
urmas66 kirjutas:Kindel,et roolivõim?Mul oli VolvoXC90-l roolisamba võlli laager kinni ja käitus samamoodi.Veokatel ka üsna tihti see jama,et roolikardaani rist kinni jääb.Võibolla sellel Swiftil ei saa see juhtuda,sest pole seda autot isegi lähedalt näinud,aga kontrollida ikka võib.
Ei oska öelda. Seal on nuutvõll, mis roolisammast ja -latti ühendab, teoreeetiliselt võiks see pinge all olles vaba liikumist takistada aga võimendi voolutarvet see ei peaks vist mõjutama.
Ainukesed asjad mida ma kindla peale tean:
- rool käib raskelt
- rattad ei tsenteeri end pärast pööret (jooks on paigas)
- raskelt käimine on ühtlane nii liikudes, kui seistes
- roolivõimendi tarbib 8A asemel 24A
-
- Postitusi: 2403
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
- Tsikkel: FLTRXS
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 12 korda
- Tänatud: 25 korda
Re: Rumalad küsimused 2
Aeg-ajalt üht koma teist tahaks nokitsemist. Hetkel näiteks suure külmaga ei taha tagumiste uste kesklukustus töödata. Uuriks kuidas lähenema peaks, kas tuleb uks lahti kiskuda või saaks äkki kuidagi lihtsamalt ...
terv
Kris.
jaan mmc kirjutas:Nt. Auto Motost tasuks küsida. Iseasi kas kohe esimese küsimuse peale pädevad vastavad aga minu teada on seal vähemalt 1 Toyo huviline.
Mis küsimus(ed) on, margi-mudeli spetsiifilised ?
-
- Postitusi: 302
- Liitunud: 15 Mär 2007, 23:07
- Tsikkel: F650
- Asukoht: Laagri
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 6 korda
Re: Rumalad küsimused 2
Macintosh kirjutas:urmas66 kirjutas:Kindel,et roolivõim?Mul oli VolvoXC90-l roolisamba võlli laager kinni ja käitus samamoodi.Veokatel ka üsna tihti see jama,et roolikardaani rist kinni jääb.Võibolla sellel Swiftil ei saa see juhtuda,sest pole seda autot isegi lähedalt näinud,aga kontrollida ikka võib.
Ei oska öelda. Seal on nuutvõll, mis roolisammast ja -latti ühendab, teoreeetiliselt võiks see pinge all olles vaba liikumist takistada aga võimendi voolutarvet see ei peaks vist mõjutama.
Ainukesed asjad mida ma kindla peale tean:
- rool käib raskelt
- rattad ei tsenteeri end pärast pööret (jooks on paigas)
- raskelt käimine on ühtlane nii liikudes, kui seistes
- roolivõimendi tarbib 8A asemel 24A
Aga tõsta esirattad maast lahti ja proovi siis keerata, kui ikka raske, siis võiks mehhaanikat süüdistada. Sul ikka õlipump el. mootori otsas või on juba vasktraat ümber roolivõlli mähitud ?
Esiveolisel keeldub rool otseks jooksmast kempi diffri puhul ja kui jooks on vale. Muudel juhtudel peaks füüsikaseadused rooli sirgu sikutama.
-
- Postitusi: 1059
- Liitunud: 26 Veebr 2005, 13:00
- Tsikkel: Mõni Ducati
- Asukoht: Pärnu / 559I7I9O
- Tänatud: 94 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad küsimused 2
Eks vahest juhtub tõesti nii, et differ keevitab ise ennast kinni ja jooks läheb paigast...
Selle auto latti suudavad ka hüdrolati mehed remontida, tegu üsna algelise versiooniga.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7383
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1974 korda
- Tänatud: 568 korda
Re: Rumalad küsimused 2
Mul Volvol oli kusjuures tõstuki peal rool kerge või kergem tunduvalt,pigem oli häirivaks asjaks tagasi pööramine,mida aga tõstuki peal ei tunne.Sai seda viga tükk aega ise ja erinevate spetsialistide poolt otsitud ja kõikvõimalikke pukse ja kardaani riste määritud jne,aga ühel hetkel krigises natuke aega rõvedalt(kohe rooli all) ja siis jooksis üks laager roolisamba sees laiali.Paugust läks kõik kergeks,ainult rool hakkas liikuma koos võlliga edasi tagasi.Lahenduseks oli roolisamba vahetus,kuna seda asja ei saa avada.
Läbisõit oli minu autol muidugi 380000km
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Re: Rumalad küsimused 2
kris. kirjutas:Aeg-ajalt üht koma teist tahaks nokitsemist. Hetkel näiteks suure külmaga ei taha tagumiste uste kesklukustus töödata. Uuriks kuidas lähenema peaks, kas tuleb uks lahti kiskuda või saaks äkki kuidagi lihtsamalt ...
terv
Kris.jaan mmc kirjutas:Nt. Auto Motost tasuks küsida. Iseasi kas kohe esimese küsimuse peale pädevad vastavad aga minu teada on seal vähemalt 1 Toyo huviline.
Mis küsimus(ed) on, margi-mudeli spetsiifilised ?
Tundub jah suht mudelipõhine küsimus olema. Kui tegu nn. tüüpvigadega on tihtipeale googeldamisest abi, vt. neid vasteid https://www.google.ee/search?q=avensis+ ... 7gT5lJjYDw
Ma ei tea muidugi, et just Avensisest jutt käiks seega pane ise õige mudel.
-
- Postitusi: 2403
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
- Tsikkel: FLTRXS
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 12 korda
- Tänatud: 25 korda
Re: Rumalad küsimused 2
jaan mmc kirjutas:Tundub jah suht mudelipõhine küsimus olema. Kui tegu nn. tüüpvigadega on tihtipeale googeldamisest abi, vt. neid vasteid https://www.google.ee/search?q=avensis+ ... 7gT5lJjYDw
Ma ei tea muidugi, et just Avensisest jutt käiks seega pane ise õige mudel.
Avensis ikka, mis siis muud Minul on probleem seotud konkreetselt külmaga elik ilmselt on kusagil niiskus või kondents mis külmaga ära jäätub.
terv
Kris.
-
- Postitusi: 1186
- Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
- Tsikkel: GSX1200, XT660R
- Asukoht: Hiiumaa
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 77 korda
Re: Rumalad küsimused 2
kris. kirjutas:Avensis ikka, mis siis muud
Minul on probleem seotud konkreetselt külmaga elik ilmselt on kusagil niiskus või kondents mis külmaga ära jäätub.
Sel juhul peaks probleemid algama juba paari miinuskraadiga? Enamasti on külmaga mittetoimivate lukusüsteemide põhjuseks ikka liiga tahkeks muutunud määrded. Tuleks puhastada ja minimaalselt uuesti määrida.
G
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7383
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1974 korda
- Tänatud: 568 korda
Re: Rumalad küsimused 2
kris. kirjutas:jaan mmc kirjutas:Tundub jah suht mudelipõhine küsimus olema. Kui tegu nn. tüüpvigadega on tihtipeale googeldamisest abi, vt. neid vasteid https://www.google.ee/search?q=avensis+ ... 7gT5lJjYDw
Ma ei tea muidugi, et just Avensisest jutt käiks seega pane ise õige mudel.Avensis ikka, mis siis muud
Minul on probleem seotud konkreetselt külmaga elik ilmselt on kusagil niiskus või kondents mis külmaga ära jäätub.
terv
Kris.
Mul oli samalaadne viga kunagi ühe Ford Mondeoga ja see sai leevendust ,kui puhatsin klaasid alati enne soojenemist lumest puhtaks ka selle nö klaasi all servas oleva tihendi(seda toonitati veel eraldi,et see puhas oleks),sest sealt vahelt klaasi soojenedes vajus vett ukse sisse,mis seal sees toredasti ära külmus.
Seda soovitati esindusest ja see tõesti toimis.
Ma nimelt panin alati auto hoovis sooja ja siis hiljem lükkasin lume maha,kui hakkasin enne käivitamist lund lükkama viga kadus.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Re: Rumalad küsimused 2
kris. kirjutas:jaan mmc kirjutas:Tundub jah suht mudelipõhine küsimus olema. Kui tegu nn. tüüpvigadega on tihtipeale googeldamisest abi, vt. neid vasteid https://www.google.ee/search?q=avensis+ ... 7gT5lJjYDw
Ma ei tea muidugi, et just Avensisest jutt käiks seega pane ise õige mudel.Avensis ikka, mis siis muud
Minul on probleem seotud konkreetselt külmaga elik ilmselt on kusagil niiskus või kondents mis külmaga ära jäätub.
terv
Kris.
No kui niiskus siis siin mainitud klaasilt lukku tilkumine võiks jah üks varjant olla. Ja kui nii siis tegelikult tuleks kas uurida mida laias ilmas selle vastu tehtud, või eemaldada polster ja vaadata, kuidas jäätumine tekib. St. kas tilgub klaasilt lukustisse, luku mootorisse, hoovastikule vms. või nt. kondenseerub salongi soojenemise ja seejärel jahtumise tagajärjel. Esimese varjandi puhul on erinevatest määretest korraks abi kuid lahenduse tagab siiski vee ärajuhtimine. St. konkreetne varikatus jäätuvale sõlmele või nö. vihmavee renni laadne moodustis klaasi tihendi või alumise serva külge, ehk sinna kust tilkumine lähtub . No kui ei taha just mingit allveelaeva torpeedoluugi inge määret hankida.
Kuskil 2000-date alguse Volkaritel oli analoogne probleem massiline ja erinevatel mudelitel. Neil oli lukusti kaitsmine vee eeest eriline k###, sest lukusti ülalt väljus üks hoob mis segas nö. varikatuse tegemist.
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7406
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1093 korda
- Tänatud: 1098 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad küsimused 2
Spoiler
Raitsraisk kirjutas:Macintosh kirjutas:urmas66 kirjutas:Kindel,et roolivõim?Mul oli VolvoXC90-l roolisamba võlli laager kinni ja käitus samamoodi.Veokatel ka üsna tihti see jama,et roolikardaani rist kinni jääb.Võibolla sellel Swiftil ei saa see juhtuda,sest pole seda autot isegi lähedalt näinud,aga kontrollida ikka võib.
Ei oska öelda. Seal on nuutvõll, mis roolisammast ja -latti ühendab, teoreeetiliselt võiks see pinge all olles vaba liikumist takistada aga võimendi voolutarvet see ei peaks vist mõjutama.
Ainukesed asjad mida ma kindla peale tean:
- rool käib raskelt
- rattad ei tsenteeri end pärast pööret (jooks on paigas)
- raskelt käimine on ühtlane nii liikudes, kui seistes
- roolivõimendi tarbib 8A asemel 24A
Aga tõsta esirattad maast lahti ja proovi siis keerata, kui ikka raske, siis võiks mehhaanikat süüdistada. Sul ikka õlipump el. mootori otsas või on juba vasktraat ümber roolivõlli mähitud ?
Esiveolisel keeldub rool otseks jooksmast kempi diffri puhul ja kui jooks on vale. Muudel juhtudel peaks füüsikaseadused rooli sirgu sikutama.
Ei ole seal enam mingit õli. Moodne EPS ehk Elecrtical Power Steering. Füüsikasedused sikutavad päris sirgu ikka siis, kui midagi takistamas pole. Hetkel takistab.
Kalapea kirjutas:Eks vahest juhtub tõesti nii, et differ keevitab ise ennast kinni ja jooks läheb paigast...
Selle auto latti suudavad ka hüdrolati mehed remontida, tegu üsna algelise versiooniga.
[/quote]
Siin mõned targemad on arvanud, et tegelikult pole üldse midagi katki vaid on valesti kokku pandud - rooliandur võib vales asendis olla ja/või roolikardaanil koormus peal.
Ja kui ikka peaks katki olema siis saab minna ja uuesti hüdrolati meestega rääkida. Paari kõne peale siia-sinna öeldi enamsti, et elektrilisi ei remondita.
-
- Postitusi: 2036
- Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
- Tsikkel: EXC400
- Tänanud: 105 korda
- Tänatud: 97 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad küsimused 2
piiks kirjutas:On selline vidin nagu koodiga tabaluku laadne toode, kus on väike hoilaekas sees. Saab näiteks oma võtmed kuhugi kellelegi jätta. Mis sellise vidina nimi võiks olla? Ja kus seda saada võiks olla?
Ma ka nime ei tea aga näinud olen neid ehituspoes. Nt Kaare tee Espak, tööriistade osakond. Kui nad pole veel uude majja kolinud siis näed neid lukke rippumas tööriista kassade lähedal, silmade kõrgusel, ühe tööriistariiuli kassadepoolsel otsal. Nägin seal 2-3 erinevat.
Re: Rumalad küsimused 2
Soovitage mõni saal või võimla Tallinna lähiümbruses, mida saaks mõistliku hinna eest paaril tööpäeva õhtul kuus rentida sõpradega jalgpalli tagumiseks... Googeldan aga no üldse ei jaksa neid kõiki läbi helistada/kirjutada...
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8847
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 139 korda
- Tänatud: 359 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad küsimused 2
Hiiu Staadion on tegelikult üsna mõistliku hinnaga, kui just väga väike seltskond ei ole. Pool staadionit oli vist 60€ ja terve 80€. Aga vabu aegu ei oska ise öelda, pead ise haldurilt küsima. See küll pole võimla aga muru on koguaeg paljas ja aastas on vist ainult paar nädalat, kui ilm mängida ei lase.
Re: Rumalad küsimused 2
Küsi Kalevist või siis Linnu teelt, seal sai kunagi mõistliku hinnaga käidud mängimas. Mõlemas kohas oli kunagi võimalik rentida pool väljakut.
Re: Rumalad küsimused 2
Võimlat, ei oska öelda kuid sees mängimiseks on Wismari sisehall.