Rumalad küsimused 2

Siia saad panna (naljakaid/huvitavaid) linke, pilte, jutte jne. mida teistel oleks kah huvitav vaadata ning mis ei lähe otseselt teiste teemade alla...

Moderaator: Moded


Aspelund
Postitusi: 515
Liitunud: 01 Aug 2005, 14:16
Tänatud: 3 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Aspelund »

Ööülikooli muusika:

A.


jaan mmc

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas jaan mmc »

Tänan!!!

Kasutaja avatar

Ivoonu
Toetajaliige
Postitusi: 1498
Liitunud: 27 Sept 2007, 18:06
Tsikkel: Harley-Davidson FLHTCUI
Asukoht: Tartu
Tänanud: 109 korda
Tänatud: 65 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Ivoonu »

Unistacorn kirjutas:

Tervist!
Olen tüdruk 14a kes sooviks teha A1 luba aga selleni on veel aasta aega :cry: Kuna hetkel oleks mu võimalus teha ka AM luba siis küsiks paar küsimust selle kohta :D Kas AM lubadega saab ka sõita enduro masinaga mis lihtsalt vastab AM masina nõuetele või saab aind

§ 93. Mootorsõidukite kategooriad
(2) Mootorsõidukite, autorongide ja masinrongide põhikategooriad on järgmised:
1) AM – mopeed;
42) mopeed on kahe- või kolmerattaline mootorsõiduk, mille valmistajakiirus on üle 25, kuid mitte üle 45 kilomeetri tunnis ja mille töömaht sädesüütega sisepõlemismootori korral ei ületa 50 kuupsentimeetrit või muu sisepõlemismootori korral suurim kasulik võimsus ei ületa nelja kilovatti või mille suurim püsi-nimivõimsus elektrimootori korral on üle 0,25 kilovati, kuid ei ületa nelja kilovatti. Mopeediks loetakse ka eelnimetatud tingimustele vastavat kerget neljarattalist mootorsõidukit, mille tühimass ei ületa 350 kilogrammi. Neljarattalise kerge elektrisõiduki korral ei arvestata akude massi tühimassi hulka;

Kasutaja avatar

Madlobster
Toetajaliige
Postitusi: 3137
Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
Tsikkel: Honda VFR800, 2008
Tänanud: 486 korda
Tänatud: 585 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Madlobster »

Kokkuvõtlikult võid sa AM lubadega sõita tänaval kõigi AM nõuetele vastavate sõidukitega, mis on ka tänavalegaalsed

Tsiteerides "klassikuid". "Mitte keegi ei saa mul keelata LS-i tõlgendada nii, nagu mina seda soovin."
Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 7406
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1093 korda
Tänatud: 1098 korda
Kontakt:

Autoküsimus - Suzuki Swift roolilatt

Lugemata postitus Postitas Macintosh »

Kas keegi kusagil elektrilis roolivõime ka parandab?
Hüdrauliste remontijaod on iga nurga peal aga elektilis ei taha keegi korda teha.

🧢 👕 🏍 T-särgid, pusad, mütsid ja kingitused mootorratturile . 🚀🚀 🍀 VAATA LÄHEMALT

Raitsraisk
Postitusi: 302
Liitunud: 15 Mär 2007, 23:07
Tsikkel: F650
Asukoht: Laagri
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 6 korda

Autoküsimus - Suzuki Swift roolilatt

Lugemata postitus Postitas Raitsraisk »

Macintosh kirjutas:

Kas keegi kusagil elektrilis roolivõime ka parandab?
Hüdrauliste remontijaod on iga nurga peal aga elektilis ei taha keegi korda teha.

5 aastat tagasi Skoda Foobia omanikuna oli sama küsimusega internetti lammutamas. Leidsin ühe venna teistpoolt emajõge, kes ütles töö hinnaks ca 90% uue b-osa hinnast.
Aga kuna tähtede seis oli rämedalt õige, sain kuskilt Vääna lammarist sotiga uue pumba.
Minu puhul oli veel see variant, et kurja juur on rooliasendi andur, mis maksis 17 euri, aga õnneks see nii ei olnud. Paha tegid skoda/vw insenerid, kes arvasid et roolivõimu pump tuleks mässida nuustikusse, mis ei lase pumbani jõudnud veel mitte kuhugi ja mitte kunagi põgeneda. Ja kui tuleb vähe järsem külm, siis lükkab jää kõik transistorid ühte nurka.

Kasutaja avatar

kris.
Postitusi: 2403
Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
Tsikkel: FLTRXS
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 12 korda
Tänatud: 25 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas kris. »

Millisest foorumist oleks ise nokitsejal mõtekas vanema Toyota remodi kohta nõu küsida? Võib ka ingliskeelne olla kuid eelistatavalt selline kus ka Euroopa mudelitest midagi teataks. "Murica" mudelite foorumid ei paku huvi kuigi osa tehnikat on neil sama.

terv
Kris.


Raskejuhus
Postitusi: 73
Liitunud: 15 Sept 2015, 15:24
Tsikkel: Suzuki dr750
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 32 korda
Tänatud: 3 korda

Autoküsimus - Suzuki Swift roolilatt

Lugemata postitus Postitas Raskejuhus »

Macintosh kirjutas:

Kas keegi kusagil elektrilis roolivõime ka parandab?
Hüdrauliste remontijaod on iga nurga peal aga elektilis ei taha keegi korda teha.

..Alusta kõigepealt mis mure on selle roolivõimagaja mis autost jutt käib?

Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 7406
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1093 korda
Tänatud: 1098 korda
Kontakt:

Autoküsimus - Suzuki Swift roolilatt

Lugemata postitus Postitas Macintosh »

ylar33 kirjutas:
Macintosh kirjutas:

Kas keegi kusagil elektrilis roolivõime ka parandab?
Hüdrauliste remontijaod on iga nurga peal aga elektilis ei taha keegi korda teha.

..Alusta kõigepealt mis mure on selle roolivõimagaja mis autost jutt käib?

Auto on Suzuki Swift 1.3 (eelmise põlvkonna mudel, kuni 2010, MKIII). Rooli käik on on tuntavalt raske. Ühtlaselt, nii sõites, kui koha peal. Halvim, mis sellega kaasneb on rataste mittejoondumine pärast pööret st. rool tuleb tagasi "lapata".

🧢 👕 🏍 T-särgid, pusad, mütsid ja kingitused mootorratturile . 🚀🚀 🍀 VAATA LÄHEMALT

jaan mmc

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas jaan mmc »

kris. kirjutas:

Millisest foorumist oleks ise nokitsejal mõtekas vanema Toyota remodi kohta nõu küsida? Võib ka ingliskeelne olla kuid eelistatavalt selline kus ka Euroopa mudelitest midagi teataks. "Murica" mudelite foorumid ei paku huvi kuigi osa tehnikat on neil sama.

terv
Kris.

Nt. Auto Motost tasuks küsida. Iseasi kas kohe esimese küsimuse peale pädevad vastavad aga minu teada on seal vähemalt 1 Toyo huviline.
Mis küsimus(ed) on, margi-mudeli spetsiifilised ?

Viimati muutis jaan mmc, 09 Veebr 2017, 13:27, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar

Maaks
Toetajaliige
Postitusi: 2653
Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
Tsikkel: Yamaha FZ8SA
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 191 korda
Tänatud: 395 korda

Autoküsimus - Suzuki Swift roolilatt

Lugemata postitus Postitas Maaks »

Macintosh kirjutas:
ylar33 kirjutas:
Macintosh kirjutas:

Kas keegi kusagil elektrilis roolivõime ka parandab?
Hüdrauliste remontijaod on iga nurga peal aga elektilis ei taha keegi korda teha.

..Alusta kõigepealt mis mure on selle roolivõimagaja mis autost jutt käib?

Auto on Suzuki Swift 1.3 (eelmise põlvkonna mudel, kuni 2010). Rooli käik on on tuntavalt raske. Ühtlaselt nii sõites, kui koha peal. Halvim, mis sellega kaasneb on rataste mittejoondumine pärast pööret st. rool tuleb tagasi "lapata".

KIndel, et elektriline? Webist leidsin toote koodiga 80-01081 ja pildil hüdrauliline?
EDIT: Leidsin ka elektrilise S006-060371 (mootor/võimendi) aga kas vasakpoolse ja parempoolse rooliga autodel samasugune?
http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_nkw=s ... ering+rack (paar pakkujat Lätist isegi)

Garaažis: Pannonia 250TLF, Yamaha FZ8-SA
Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 7406
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1093 korda
Tänatud: 1098 korda
Kontakt:

Autoküsimus - Suzuki Swift roolilatt

Lugemata postitus Postitas Macintosh »

Raitsraisk kirjutas:
Macintosh kirjutas:

Kas keegi kusagil elektrilis roolivõime ka parandab?
Hüdrauliste remontijaod on iga nurga peal aga elektilis ei taha keegi korda teha.

...kes ütles töö hinnaks ca 90% uue b-osa hinnast...

´
Ma otsiks roolilatti B varuosana aga kõik kohad, kust ma küsinud olen on vastanud, et nende käest ei saa. Ainuke pakkumine on Suzuki keskuselt (TOP Auto) ja see on koos soodustusega 1700€ + paigaldus. Ehk siis +40% auto väärtusest. Eriti nõme on asjaolu, et sellel sõidukil on napp 50K läbisõitu spidomeetril.

Maaks kirjutas:
Macintosh kirjutas:

Auto on Suzuki Swift 1.3 (eelmise põlvkonna mudel, kuni 2010). Rooli käik on on tuntavalt raske. Ühtlaselt nii sõites, kui koha peal. Halvim, mis sellega kaasneb on rataste mittejoondumine pärast pööret st. rool tuleb tagasi "lapata".

KIndel, et elektriline? Webist leidsin toote koodiga 80-01081 ja pildil hüdrauliline?
EDIT: Leidsin ka elektrilise S006-060371 (mootor/võimendi) aga kas vasakpoolse ja parempoolse rooliga autodel samasugune?
http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_nkw=s ... ering+rack (paar pakkujat Lätist isegi)

100% kindel. 1.3 MKIII on kõik elektrilised. Kas UK ja EU on ühesugused või erinevad on mulle teadamata. Lisaks, et ostja elu oleks võimalikult keeruline siis on Swiftile kogu tootmisaja jookusl erinevaid latte paigaldatud sõltuvalt kubatuurist, kütusest ja tont teab veel millest.

🧢 👕 🏍 T-särgid, pusad, mütsid ja kingitused mootorratturile . 🚀🚀 🍀 VAATA LÄHEMALT
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7383
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1974 korda
Tänatud: 568 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

Kindel,et roolivõim?Mul oli VolvoXC90-l roolisamba võlli laager kinni ja käitus samamoodi.Veokatel ka üsna tihti see jama,et roolikardaani rist kinni jääb.Võibolla sellel Swiftil ei saa see juhtuda,sest pole seda autot isegi lähedalt näinud,aga kontrollida ikka võib.

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 7406
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1093 korda
Tänatud: 1098 korda
Kontakt:

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Macintosh »

urmas66 kirjutas:

Kindel,et roolivõim?Mul oli VolvoXC90-l roolisamba võlli laager kinni ja käitus samamoodi.Veokatel ka üsna tihti see jama,et roolikardaani rist kinni jääb.Võibolla sellel Swiftil ei saa see juhtuda,sest pole seda autot isegi lähedalt näinud,aga kontrollida ikka võib.

Ei oska öelda. Seal on nuutvõll, mis roolisammast ja -latti ühendab, teoreeetiliselt võiks see pinge all olles vaba liikumist takistada aga võimendi voolutarvet see ei peaks vist mõjutama.

Ainukesed asjad mida ma kindla peale tean:

  • rool käib raskelt
  • rattad ei tsenteeri end pärast pööret (jooks on paigas)
  • raskelt käimine on ühtlane nii liikudes, kui seistes
  • roolivõimendi tarbib 8A asemel 24A
🧢 👕 🏍 T-särgid, pusad, mütsid ja kingitused mootorratturile . 🚀🚀 🍀 VAATA LÄHEMALT
Kasutaja avatar

kris.
Postitusi: 2403
Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
Tsikkel: FLTRXS
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 12 korda
Tänatud: 25 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas kris. »

Aeg-ajalt üht koma teist tahaks nokitsemist. Hetkel näiteks suure külmaga ei taha tagumiste uste kesklukustus töödata. Uuriks kuidas lähenema peaks, kas tuleb uks lahti kiskuda või saaks äkki kuidagi lihtsamalt ...

terv
Kris.

jaan mmc kirjutas:

Nt. Auto Motost tasuks küsida. Iseasi kas kohe esimese küsimuse peale pädevad vastavad aga minu teada on seal vähemalt 1 Toyo huviline.
Mis küsimus(ed) on, margi-mudeli spetsiifilised ?


Raitsraisk
Postitusi: 302
Liitunud: 15 Mär 2007, 23:07
Tsikkel: F650
Asukoht: Laagri
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 6 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Raitsraisk »

Macintosh kirjutas:
urmas66 kirjutas:

Kindel,et roolivõim?Mul oli VolvoXC90-l roolisamba võlli laager kinni ja käitus samamoodi.Veokatel ka üsna tihti see jama,et roolikardaani rist kinni jääb.Võibolla sellel Swiftil ei saa see juhtuda,sest pole seda autot isegi lähedalt näinud,aga kontrollida ikka võib.

Ei oska öelda. Seal on nuutvõll, mis roolisammast ja -latti ühendab, teoreeetiliselt võiks see pinge all olles vaba liikumist takistada aga võimendi voolutarvet see ei peaks vist mõjutama.

Ainukesed asjad mida ma kindla peale tean:

  • rool käib raskelt
  • rattad ei tsenteeri end pärast pööret (jooks on paigas)
  • raskelt käimine on ühtlane nii liikudes, kui seistes
  • roolivõimendi tarbib 8A asemel 24A

Aga tõsta esirattad maast lahti ja proovi siis keerata, kui ikka raske, siis võiks mehhaanikat süüdistada. Sul ikka õlipump el. mootori otsas või on juba vasktraat ümber roolivõlli mähitud ?
Esiveolisel keeldub rool otseks jooksmast kempi diffri puhul ja kui jooks on vale. Muudel juhtudel peaks füüsikaseadused rooli sirgu sikutama.

Kasutaja avatar

Kalapea
Postitusi: 1059
Liitunud: 26 Veebr 2005, 13:00
Tsikkel: Mõni Ducati
Asukoht: Pärnu / 559I7I9O
Tänatud: 94 korda
Kontakt:

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Kalapea »

Eks vahest juhtub tõesti nii, et differ keevitab ise ennast kinni ja jooks läheb paigast...

Selle auto latti suudavad ka hüdrolati mehed remontida, tegu üsna algelise versiooniga.

PiltPilt
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7383
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1974 korda
Tänatud: 568 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

Mul Volvol oli kusjuures tõstuki peal rool kerge või kergem tunduvalt,pigem oli häirivaks asjaks tagasi pööramine,mida aga tõstuki peal ei tunne.Sai seda viga tükk aega ise ja erinevate spetsialistide poolt otsitud ja kõikvõimalikke pukse ja kardaani riste määritud jne,aga ühel hetkel krigises natuke aega rõvedalt(kohe rooli all) ja siis jooksis üks laager roolisamba sees laiali.Paugust läks kõik kergeks,ainult rool hakkas liikuma koos võlliga edasi tagasi.Lahenduseks oli roolisamba vahetus,kuna seda asja ei saa avada.
Läbisõit oli minu autol muidugi 380000km

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.

jaan mmc

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas jaan mmc »

kris. kirjutas:

Aeg-ajalt üht koma teist tahaks nokitsemist. Hetkel näiteks suure külmaga ei taha tagumiste uste kesklukustus töödata. Uuriks kuidas lähenema peaks, kas tuleb uks lahti kiskuda või saaks äkki kuidagi lihtsamalt ...

terv
Kris.

jaan mmc kirjutas:

Nt. Auto Motost tasuks küsida. Iseasi kas kohe esimese küsimuse peale pädevad vastavad aga minu teada on seal vähemalt 1 Toyo huviline.
Mis küsimus(ed) on, margi-mudeli spetsiifilised ?

Tundub jah suht mudelipõhine küsimus olema. Kui tegu nn. tüüpvigadega on tihtipeale googeldamisest abi, vt. neid vasteid https://www.google.ee/search?q=avensis+ ... 7gT5lJjYDw
Ma ei tea muidugi, et just Avensisest jutt käiks seega pane ise õige mudel.

Kasutaja avatar

kris.
Postitusi: 2403
Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
Tsikkel: FLTRXS
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 12 korda
Tänatud: 25 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas kris. »

jaan mmc kirjutas:

Tundub jah suht mudelipõhine küsimus olema. Kui tegu nn. tüüpvigadega on tihtipeale googeldamisest abi, vt. neid vasteid https://www.google.ee/search?q=avensis+ ... 7gT5lJjYDw
Ma ei tea muidugi, et just Avensisest jutt käiks seega pane ise õige mudel.

Avensis ikka, mis siis muud :-) Minul on probleem seotud konkreetselt külmaga elik ilmselt on kusagil niiskus või kondents mis külmaga ära jäätub.

terv
Kris.


grahv
Postitusi: 1186
Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
Tsikkel: GSX1200, XT660R
Asukoht: Hiiumaa
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 77 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas grahv »

kris. kirjutas:

Avensis ikka, mis siis muud :-) Minul on probleem seotud konkreetselt külmaga elik ilmselt on kusagil niiskus või kondents mis külmaga ära jäätub.

Sel juhul peaks probleemid algama juba paari miinuskraadiga? Enamasti on külmaga mittetoimivate lukusüsteemide põhjuseks ikka liiga tahkeks muutunud määrded. Tuleks puhastada ja minimaalselt uuesti määrida.
G

Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7383
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1974 korda
Tänatud: 568 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

kris. kirjutas:
jaan mmc kirjutas:

Tundub jah suht mudelipõhine küsimus olema. Kui tegu nn. tüüpvigadega on tihtipeale googeldamisest abi, vt. neid vasteid https://www.google.ee/search?q=avensis+ ... 7gT5lJjYDw
Ma ei tea muidugi, et just Avensisest jutt käiks seega pane ise õige mudel.

Avensis ikka, mis siis muud :-) Minul on probleem seotud konkreetselt külmaga elik ilmselt on kusagil niiskus või kondents mis külmaga ära jäätub.

terv
Kris.

Mul oli samalaadne viga kunagi ühe Ford Mondeoga ja see sai leevendust ,kui puhatsin klaasid alati enne soojenemist lumest puhtaks ka selle nö klaasi all servas oleva tihendi(seda toonitati veel eraldi,et see puhas oleks),sest sealt vahelt klaasi soojenedes vajus vett ukse sisse,mis seal sees toredasti ära külmus.
Seda soovitati esindusest ja see tõesti toimis.
Ma nimelt panin alati auto hoovis sooja ja siis hiljem lükkasin lume maha,kui hakkasin enne käivitamist lund lükkama viga kadus.

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.

jaan mmc

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas jaan mmc »

kris. kirjutas:
jaan mmc kirjutas:

Tundub jah suht mudelipõhine küsimus olema. Kui tegu nn. tüüpvigadega on tihtipeale googeldamisest abi, vt. neid vasteid https://www.google.ee/search?q=avensis+ ... 7gT5lJjYDw
Ma ei tea muidugi, et just Avensisest jutt käiks seega pane ise õige mudel.

Avensis ikka, mis siis muud :-) Minul on probleem seotud konkreetselt külmaga elik ilmselt on kusagil niiskus või kondents mis külmaga ära jäätub.

terv
Kris.

No kui niiskus siis siin mainitud klaasilt lukku tilkumine võiks jah üks varjant olla. Ja kui nii siis tegelikult tuleks kas uurida mida laias ilmas selle vastu tehtud, või eemaldada polster ja vaadata, kuidas jäätumine tekib. St. kas tilgub klaasilt lukustisse, luku mootorisse, hoovastikule vms. või nt. kondenseerub salongi soojenemise ja seejärel jahtumise tagajärjel. Esimese varjandi puhul on erinevatest määretest korraks abi kuid lahenduse tagab siiski vee ärajuhtimine. St. konkreetne varikatus jäätuvale sõlmele või nö. vihmavee renni laadne moodustis klaasi tihendi või alumise serva külge, ehk sinna kust tilkumine lähtub . No kui ei taha just mingit allveelaeva torpeedoluugi inge määret hankida. :)

Kuskil 2000-date alguse Volkaritel oli analoogne probleem massiline ja erinevatel mudelitel. Neil oli lukusti kaitsmine vee eeest eriline k###, sest lukusti ülalt väljus üks hoob mis segas nö. varikatuse tegemist.

Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 7406
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1093 korda
Tänatud: 1098 korda
Kontakt:

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Macintosh »

Spoiler
Raitsraisk kirjutas:
Macintosh kirjutas:
urmas66 kirjutas:

Kindel,et roolivõim?Mul oli VolvoXC90-l roolisamba võlli laager kinni ja käitus samamoodi.Veokatel ka üsna tihti see jama,et roolikardaani rist kinni jääb.Võibolla sellel Swiftil ei saa see juhtuda,sest pole seda autot isegi lähedalt näinud,aga kontrollida ikka võib.

Ei oska öelda. Seal on nuutvõll, mis roolisammast ja -latti ühendab, teoreeetiliselt võiks see pinge all olles vaba liikumist takistada aga võimendi voolutarvet see ei peaks vist mõjutama.

Ainukesed asjad mida ma kindla peale tean:

  • rool käib raskelt
  • rattad ei tsenteeri end pärast pööret (jooks on paigas)
  • raskelt käimine on ühtlane nii liikudes, kui seistes
  • roolivõimendi tarbib 8A asemel 24A

Aga tõsta esirattad maast lahti ja proovi siis keerata, kui ikka raske, siis võiks mehhaanikat süüdistada. Sul ikka õlipump el. mootori otsas või on juba vasktraat ümber roolivõlli mähitud ?
Esiveolisel keeldub rool otseks jooksmast kempi diffri puhul ja kui jooks on vale. Muudel juhtudel peaks füüsikaseadused rooli sirgu sikutama.

Ei ole seal enam mingit õli. Moodne EPS ehk Elecrtical Power Steering. Füüsikasedused sikutavad päris sirgu ikka siis, kui midagi takistamas pole. Hetkel takistab.

Kalapea kirjutas:

Eks vahest juhtub tõesti nii, et differ keevitab ise ennast kinni ja jooks läheb paigast...
Selle auto latti suudavad ka hüdrolati mehed remontida, tegu üsna algelise versiooniga.

[/quote]
Siin mõned targemad on arvanud, et tegelikult pole üldse midagi katki vaid on valesti kokku pandud - rooliandur võib vales asendis olla ja/või roolikardaanil koormus peal.
Ja kui ikka peaks katki olema siis saab minna ja uuesti hüdrolati meestega rääkida. Paari kõne peale siia-sinna öeldi enamsti, et elektrilisi ei remondita.

🧢 👕 🏍 T-särgid, pusad, mütsid ja kingitused mootorratturile . 🚀🚀 🍀 VAATA LÄHEMALT
Kasutaja avatar

bitter
Postitusi: 2036
Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
Tsikkel: EXC400
Tänanud: 105 korda
Tänatud: 97 korda
Kontakt:

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas bitter »

piiks kirjutas:

On selline vidin nagu koodiga tabaluku laadne toode, kus on väike hoilaekas sees. Saab näiteks oma võtmed kuhugi kellelegi jätta. Mis sellise vidina nimi võiks olla? Ja kus seda saada võiks olla?

Ma ka nime ei tea aga näinud olen neid ehituspoes. Nt Kaare tee Espak, tööriistade osakond. Kui nad pole veel uude majja kolinud siis näed neid lukke rippumas tööriista kassade lähedal, silmade kõrgusel, ühe tööriistariiuli kassadepoolsel otsal. Nägin seal 2-3 erinevat.


oil
Postitusi: 813
Liitunud: 15 Apr 2014, 09:39
Tänanud: 28 korda
Tänatud: 85 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas oil »

Soovitage mõni saal või võimla Tallinna lähiümbruses, mida saaks mõistliku hinna eest paaril tööpäeva õhtul kuus rentida sõpradega jalgpalli tagumiseks... Googeldan aga no üldse ei jaksa neid kõiki läbi helistada/kirjutada...

Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8847
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 139 korda
Tänatud: 359 korda
Kontakt:

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Piipz »

Hiiu Staadion on tegelikult üsna mõistliku hinnaga, kui just väga väike seltskond ei ole. Pool staadionit oli vist 60€ ja terve 80€. Aga vabu aegu ei oska ise öelda, pead ise haldurilt küsima. See küll pole võimla aga muru on koguaeg paljas ja aastas on vist ainult paar nädalat, kui ilm mängida ei lase.

Kasutaja avatar

Unt
Postitusi: 72
Liitunud: 18 Juul 2006, 18:29
Tsikkel: HD
Asukoht: Tallinn, Vantaa

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Unt »

Küsi Kalevist või siis Linnu teelt, seal sai kunagi mõistliku hinnaga käidud mängimas. Mõlemas kohas oli kunagi võimalik rentida pool väljakut.

oh aegu ammuseid!

oil
Postitusi: 813
Liitunud: 15 Apr 2014, 09:39
Tänanud: 28 korda
Tänatud: 85 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas oil »

Huvitab ikka võimla või saal, nagu ennist kirjutasin!

Kasutaja avatar

Unt
Postitusi: 72
Liitunud: 18 Juul 2006, 18:29
Tsikkel: HD
Asukoht: Tallinn, Vantaa

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Unt »

Võimlat, ei oska öelda kuid sees mängimiseks on Wismari sisehall.

oh aegu ammuseid!
Suletud

Mine “Ajaviiteks...”