KTM 990 ADV ettevalmistamine pikemaks sõiduks
-
ats30
Teema algataja - Postitusi: 612
- Liitunud: 11 Juul 2008, 21:05
- Tsikkel: KTM 990 Adventure
- Tänanud: 151 korda
- Tänatud: 73 korda
Re: KTM 990 ADV ettevalmistamine pikemaks sõiduks
Väike raport vahepeal toimunust:
Elektritööd:
Elektritöö on selline asi mida ma ise kardan nagu elektritööd
Ma ei teagi millest see on tulnud aga auto/tsikli elekter ajab mulle täpid peale. Tänud Karule kontakti eest ja Urmasele kiire ja korraliku elektritöö eest! Tehtud said järgmised asjad:
Voltmeetri ühendamine
Lisatulede ühendamine. Vanema mudeli tulede pealüliti sai ühendatud nii et esimeses astmes on kõik tuled tummad. Teises asendis (seal kus originaalis on parktuled) süttivad kõik originaaltuled ja kolmandas asendis lisanduvad ka lisatuled. Pool-ja täistulede ümberlülitus jäi sinna kus ta oli ja ümberlülitusele alluvad ka lisatuled. Neil oli pool-ja täistulede funktsioon juba sisse ehitatud.
Küljejala anduri kaabli pikendus. Kuna tellisin CJ Design-st uue küljejala kronsa mis kinnitub raami külge pisut taga pool kui originaal, siis küljejala andur ei ulata enam pistikuni. Tegelikult on neil müügis kaks varianti- kas jala kronsa koos kaabli pikendusega või kronsa koos jala anduri "möödaviiguga". Ma suutsin tellida selle kolmanda kus ei olnud kumbagi kaasas
See andur on üks 990 ADV nõrk koht, samas kasulik asi. Seepärast ei tahtnud seda tummaks teha ja soetasin ühe tagavaraks. Nüüd on mõlemad pikendatud nii et kui vaja, paigaldan uue ja uus ka ulatab pistikuni.Armatuurlaua alune/tulede tagune/kokpiti sisu, mida iganes, sai korda. Seal oli meeletu pusa igasuguseid kaableid. Rutskade soojenduse kaabli rull, sigaretisüütaja kaablid, navi toide ja mida iganes veel. Nüüd enam-vähem korras.
Tagumise otsa tuledele (nii pidurid kui park) sai paigaldatud eraldi lüliti. Saab vajadusel ilma liigse tähelepanuta kusagile põlluserva telkima sõita või siis ... saate aru küll

Tagumiste kohvriraamide juurde sai veel üks sigaretisüütaja paigaldatud. Hea akupank kohvris laadima jätta vms.
Suurim väljakutse hetkel on esimese ratta koostamine. Originaalpöid, tuntud pehmo, oli kõver. Paraku ei ole uue ja tugevaja originaalrummule sobiva pöia leidmine eriti lihtne. Näis, vast saab ikka korda. Tänud Andresele ajutise esiratta laenamise eest ja härradele kes viitsivad selle teemaga tegeleda.
Pidurid said õhutatud, ei olnudki väga hull. Pelgasin veidi, kuna ABS sai vahepeal maha krutitud, aga õhutus kulges nagu õhutus ikka, veidi rohkem ehk oli heeblitega lõksutamist. Sai uus pidurivedelk ka sisse.
Siduri peapumba remondikomplekt sai samuti eelmisega asendatud. Hämmastavalt ruttu muutub see Magura vedelik täiesti mustaks sogaks. Vahetasin seda mälu järgi ehk 5000km tagasi. Pumba reservuaar on imepisike, süsteemis on kokku vast ca 30grammi vedelikku, ehk sellest?
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.