KTM 990 ADV ettevalmistamine pikemaks sõiduks
-
Teema algataja - Postitusi: 612
- Liitunud: 11 Juul 2008, 21:05
- Tsikkel: KTM 990 Adventure
- Tänanud: 151 korda
- Tänatud: 73 korda
Re: KTM 990 ADV ettevalmistamine pikemaks sõiduks
Piipz kirjutas:Minu jaoks kõige olulisem asi rehvi juures on pidamine märjal asfaldil, olen seda Mitast ühe korra katsetanud, ei puutu seda rehvi enam kunagi, kevadel ja sügisel märjaga minuarust lausa ohtlik. 200km sõitsin ühel märjal aprillikuul ja viskasin rehvi sisuliselt minema (jätsin rehvitöökotta), asendasin K60-ga.
Ma võin seal kuskil metsarajal natuke ukerdada oma mammutiga ja teinekord on isegi naljakas natuke külg maha panna pehmel pinnasel, kuid suurem osa sõitu on siiski asfaldil, ka pikematel matkadel.
Igasuguseid asju otsinud, katsetanud ja proovinud läbi aastate, kuid lõpuks jõuan ikkagi K60 juurde, sest sellel on asfaldi (ja ka märja) pidamine nendest "universaalrehvidest" kõige parem.
Aga kuna su ratas on ka suht mammut, siis ära väga näe vaeva nende mudaste ja saviste pindade uurimisega, raske on see ratas, eriti koos varustusega ning libe on ta pasa sees pea iga rehviga, kui just päris kärna alla ei kruti. Mõtle välja, millist pinda sa kõige rohkem sõidad ja vali selle ühe järgi, teised tulevad lihtsalt väikese boonusena kaasa.
Jäi tõesti täpsustamata et praeguse arutelu käigus otsin rehvi 30% asfalt/70% kruus. Vahele pikki porimülkaid, samuti kiviseid mägiradu. Asfaldit tuleb kilometraasilt ehk 30%, ajaliselt veel vähem.
Tean et see Mitas on hullult libe, ta rsk on libe isegi kuiva asfaldi peal, märjast rääkimata. Aga mammutiga kilomeetrisel või 20km-l mudalõigul ei tahaks ka ruiata kui üldse pidamist ei ole.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.