Suvel mootorrattaga Nürburgringile
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 356
- Liitunud: 06 Aug 2007, 14:43
- Tsikkel: BMW S1000 RR
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 2 korda
Suvel mootorrattaga Nürburgringile
On mõte suvel minna Nürburgringile lihtsalt lõbutsema mootorrattaga, rinkavarustus kaasas jne (rinkarehvid, kotid, pukid jne - muus osas tänavaseades tsikkel). Kaamerad peale tsiklile ja ilmselt tuleb sealt päris toredaid kaadreid kui hiljem kokku lõigata.
Küsimus selline. Kuna bussis on 2 vaba kohta siklitele ja 2 vaba kohta ka sõitjatele siis kas oleks huvilisi kes tahaks kaasa tulla? See üritus seal ei nõua mingit tuumafüüsiku haridust, elementaarse eeltööga saan aidata. Seega oleks huvilisi? Lisan ka reservatsiooni, et kui tekib palju huvilisi siis jätan endale õiguse valida kaaslasi . Ilmselt ei ole liiga egoistlik
.
-
- Postitusi: 411
- Liitunud: 23 Mär 2015, 11:31
- Tsikkel: lenksuga
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 19 korda
- Tänatud: 21 korda
Re: Nürburgring
Idee on erutav! Üritasin kohe väikest kalkulatsiooni tegema hakata, aga ei leia rajapileti hinda - kodulehel toovad välja ainult eraldi pakette juhuks, kui tahad end sõidutada lasta. Oled kursis, palju see lõbu maksma võiks minna? Kui muidu ei leia, eks tuletan pisut saksa keelt meelde ja helistan neile homme.
Edit: sain hinna teada. Nordschleife: 25-30 eur pikema sõitmise eest. GP rada: 29 eur/15 min - juhuks, kui kedagi veel huvitab.
-
- Postitusi: 839
- Liitunud: 21 Mai 2013, 17:33
- Tsikkel: Cagiva GC, Aprilia Tuareg
- Asukoht: Viitina
- Tänanud: 40 korda
- Tänatud: 92 korda
- Kontakt:
Re: Nürburgring
Soovin pigem Hockenheimring, sealt eraldatakse tsiklid ja autod (gruppide viisi).
Nürburgring meenutab pigem turistideseiklusest - kus on oht suht suur et mingi poolpime UK-kodanik eksib veidi trajektoriga oma parempoolse rooliga - ja harjumata kiirusega - ja sina jäid ta lihtsalt ette.
Nendega tahad tee jagada?
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7383
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1974 korda
- Tänatud: 568 korda
Re: Nürburgring
Kui seda vaadata,siis on see justkui atraktsioon darwini auhinna kandidaatidele.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 8428
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 328 korda
- Tänatud: 431 korda
- Kontakt:
Re: Nürburgring
eetarga, kuidas see rooli pool mõjutab ringrajal trajektoori valikut?
aga üldisest tasemet annab muidug ettekujutuse kohe video alguses olev must BMW, millel on transiitnumbrid, ilmselt sai mõni Baltlane või poolakas oma värskelt ostetud autost kiiresti jagu
-
- Postitusi: 574
- Liitunud: 07 Okt 2006, 13:10
- Tsikkel: Intruder 1800 / 500 EXC
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 15 korda
- Tänatud: 34 korda
Re: Nürburgring
Nürnburgringi-l olev melu ongi pool selle koha hõngust.
Nõrganärvilistele vist ei soovitata jah
-
- Postitusi: 839
- Liitunud: 21 Mai 2013, 17:33
- Tsikkel: Cagiva GC, Aprilia Tuareg
- Asukoht: Viitina
- Tänanud: 40 korda
- Tänatud: 92 korda
- Kontakt:
Re: Nürburgring
eetarga, kuidas see rooli pool mõjutab ringrajal trajektoori valikut?
Inimeste reaktsioon on siis harjumuste taga. Sina, nagu vasakpoolne roolikeeraja tõmbad probleemide tõttu paremale teeservale.
Seda UK tegelinski tahab vasakpoolne teeserv endale - kui tekkib olukord et mõtlemine on väljas ja puhas instinkt lööb välja.
Nürburgring sõidetakse kellakäigujärgi, mis tähendab, kuhu sina siis libised kui midagi juhtub tsiklidega? Parempoolsed kurvid on kiirem ja rohkem sealt.
Comprende amigo?
-
- Postitusi: 839
- Liitunud: 21 Mai 2013, 17:33
- Tsikkel: Cagiva GC, Aprilia Tuareg
- Asukoht: Viitina
- Tänanud: 40 korda
- Tänatud: 92 korda
- Kontakt:
Re: Nürburgring
lõbustamiseks "oldschool" meister Helmut Dähne "himself"
-
Teema algataja - Postitusi: 356
- Liitunud: 06 Aug 2007, 14:43
- Tsikkel: BMW S1000 RR
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 2 korda
Re: Nürburgring
Kohad täis, plaanid tehtud .
Ja pessimistidele siin ... siis ma tõesti ei mõista kuidas rooli paiknemine kas vasakul või paremal mõjutab rajatrajektoore. Aga eks spetsialistid teavad paremini .
Muide igal rajal jagatakse sõitjaid ka gruppidesse vastavalt kiirustele ja kogemusele. Roheliste gruppides juhtub jah enamasti põnevaid asju, sellega tuleb arvestada .
Ja usutavasti nende 10 aasta jooksul ringrajal, kus on saadud kogemusi nii Bikernieki (ka Leedu Kacergine võib vist siia liigitada) tänavarajalt (ka kukutud) kui ka mitmelt tavaringrajalt Euroopas, on tekkinud ka mõistmine kuidas hinnata raja ohtlikkust ning kuidas sõita sellele vastavalt (mis ei tähenda, et peab kalendrit sõitma ).
Aga Nürburgring sai lihtsalt valitud seetõttu, et see on legendaarne ja klassikaline pikk ja voolav tänavarada ja on soov isiklikult kogeda seal sõitmist. Kindlasti ei minda sinna viimast võtma vaid pigem nautima kiirelt sõitu ühel legendaarsemal ringrajal Euroopas.
Loodan, et saan siia tulevikus postitada ühe vahva video. Seniks kõike head pessimistidele .
Üks kommentaar veel - seoses tehnika mahakandmisega Nürburgringil. Nimelt on see suhteliselt populaarne koht kindlustuspetturite jaoks . Miks? See on nüüd väike nuputamisülesanne
. Ilmselt on seda statistikat suhteliselt raske välja tuua, kui üldse, aga suure tõenäosusega on väga palju imelikke avariisid sel rajal tehtud ärilistel eesmärkidel
.
http://nurburgring.org.uk/beginners.php
Raja pähe õppimiseks või siis tundmaõppimiseks aitab kas Playstation, PC või ming muu aparaat millele on mäng mis sisaldab seda rada. Samamoodi sai kunagi õpitud Jerezi rada pähe (samuti Brno) - sõitma see ei õpeta aga see õpetab selgeks sulle raja kurvid. Jerezis sai oma sisuliselt esimesel hooajal Hanno Veldile alla jäädud 1.1 sek parima ringiajaga ning Hanno ei olnud sel rajal esimest korda nagu mina . Jerezi nagu ka Brno puhul oli sellisest õppimisest kunagi palju kasu (kuigi nende radadega oli ka lihtne kuna need nii lühikesed). Moraal on see, et väike eeltöö on kohustuslik aga see pole mitte raketiteadus.
parimatega,
Allan Meriküla #777
NB! Elu ja elamine on üks ütlemata ohtlik tegevus - lõpeb surmaga. Vähesed julgevad seda tegevust ette võtta
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.