KTM 990 ADV ettevalmistamine pikemaks sõiduks


Teema algataja
ats30
Postitusi: 612
Liitunud: 11 Juul 2008, 21:05
Tsikkel: KTM 990 Adventure
Tänanud: 151 korda
Tänatud: 73 korda

Re: KTM 990 ADV ettevalmistamine pikemaks sõiduks

Lugemata postitus Postitas ats30 »

Veepumba vahetus ka tehtud. Peaaegu :)
Vahetuse kohta on internetis häid juhendeid. Neid sai ka järgitud ja pole keerulist midagi.
Probleem tekkis pisut ootamatust kohast, nimelt murdus järjekordne polt.

Veepumba kaane polt puruks.jpg

Selle kaane tihend oli väga väsinud moega ja murdunud poldi juures oli lekkimise jälgi näha. Eks see lekkiv jahutusvedelik pani poldid korrodeeruma, lisaks kittis korralikult kinni ka veel. Murdunud poldiga sai võideldud ka, aga lõppes see, nagu juba traditsiooniks on saanud, murdunud puuriga :wack: Õnneks oli E-bay-s seesama jupp olemas kuhu polt sisse murdus, 25€ koos postikuluga. Lühidalt, võitluse võitis E-Bay (w) Lisaks selgus, et õlifilter ei ole sugugi piisavalt hea indikaator probleemi tuvastamiseks. Jahutusvedelik oli siiski teisele poole tihendit vaikselt jõudnud. Kes seda täpselt teab kui palju. Õli välja nõristades ei märganud midagi.

Veepumba laagrite vahel emulsioon.jpg
Laagrid külma.jpg
Sidurikaan küpsema.jpg

Peale mõningast küpsetamist kukkus esimene laager ise välja, teine eraldus ka lihtsalt. Samas uued, kuigi korralikult maha jahutatud ja kaan ise veel päris tuline, ei läinud eriti lihtsalt pesasse. Tuli pisut õliga määrida ja koputiga aidata.

Kuna veepumba kaane tihend oli eriti muserdatud moega, siis tõin Jälgimäelt täiskomplekti uusi (Mõlemale sidurikaanele, õlisõela kaanele ja veepumba kaanele). Õnneks juhtus nii et kõik olid kohapeal olemas. Lisaks vaskseibid õlipunnidele. Jääb veel oodata veepumba kaane saabumist.

Jätkame ABS-i teemaga.
Vollad on pisut pinges ja kuna ma ise selle peale ei tulnud mida Kibu soovitas, siis on nüüd veitsa jama.

20170112_120010.jpg

Olen kahevahel: kas jätta voolikud tiba pingesse, lootuses et kohanevad olukorraga või lasta uued banjod peale pressida, õigete nurkade all. Vollade pikkusel pisut varu on, seega kipub viimase kasuks. Kuna unustasin kaabli pistiku enne kontrolleri karpi uputamist kõlge ühendamata, siis tuleb nagunii kogu pull uuesti lahti võtta, keermeliimiga kindlustatud poldid lahti-kinni jne. Ilge kepp. Peab sauna kütte panema ja ropu suu õhtul puhtaks pesema :bsmile:

Oleks ma tark, ma oleks vait.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”