Automaat vs. manual käigukast → Re: Rumalad küsimused 2
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7412
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1992 korda
- Tänatud: 585 korda
Re: Rumalad küsimused 2
Perse läheb esimesena see, kumma sa ise perse esimesena keerad.
Normaalsel kastusel elab iga käigukast üldjuhul auto eluajast enam.
Maaks mina lasen enda aut,kastiga ka 2 käiguga 10min piirajas,kui tahan võin ka 20 min lasta.Kas seda on vaja on juba eraldi teema.Sport režiimil laseb kõik käigud peeneks ja muudab ka auto seaded sportlikuks.No ütlen ausalt sellega saab väga agressivselt ja kiirelt sõita.
Täna on kõik kastid sinu pildil oleva sisule sarnase sisuga ja automaatse lülitusega ehk robotiseeritud kastid.
Käike saab ju tänapäeval manuaalselt lülitada,vahet pole teeb selle viimase liigutuse sinu eest hüdraulika-pneumaatika või segad ise kepiga neid hammakaid seal kastis.
Siin lihtsas keeles DSG kastide töötamise kirjeldus,need natuke teised asjad kui klassikaline vanakooli automaatkast.
http://www.schaeffler.com/remotemedien/ ... 13_new.pdf
Olenematta nimetusest on täna enamusel tootjatest analoogsed asjad AT kastina kasutusel.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.