KTM 990 ADV ettevalmistamine pikemaks sõiduks → Re: KTM 990 ADV täiustamine pikemaks sõiduks
-
- Mode
- Postitusi: 888
- Liitunud: 10 Apr 2009, 15:13
- Tsikkel: 1260MS-e, 500EXC
- Asukoht: Tallinn, Harku
- Tänanud: 21 korda
- Tänatud: 39 korda
- Kontakt:
Re: KTM 990 ADV täiustamine pikemaks sõiduks
ats30 kirjutas:Snowhite kirjutas:..... ja kogu muu, puukallistajatega seotud sodi eemaldamine (k.a. katid).
Kas puukallistamise sodi all pidasid seda silmas: http://www.zenoverland.com/ktm-990-adve ... -pair.html
Midagi veel mida saab maha koorida?
EI- see pole kindlasti see ja see on ka võrdlemisi rumal toode, mida üritatakse inimestele pähe määrida.
See mootorrattas on open loopi mõeldud sõitma ainult kellegagi võidu sõites. Reisides sõidame me umbes 90 % ajast closed loopis, et seesama narrow band lambda aitab segu paigas hoida ja vähegi kütust kokku hoida. Jah, TB -d peavad sünkis olema ja TPS korralikult seadistatud, siis on ratta reageerimine normaalne ja kütusekulu ka mõistuse piires.
Puukallistajate süsteem on "secondary air supply" ehk SAS. mis koosneb voolikutest ja klappidest. Ja need on kõik mõistlik eemaldada - k.a. KAT või siis vähemalt selle element summutist, kui jäetakse originaalid. (pärast SAS-i eemaldust peab, sest muidu läheks kähku umbe)
Reisirataste ettevalmistus, vedrustuse seadistus ja ümberehitus, hooldus ja tehniline tugi/koolitus.
http://www.vugtec.com
Porganditele tehnilist abi ja hooldust saab ka!
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.