Euro4: kas motosõidu aeglane lõpp?
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7412
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1992 korda
- Tänatud: 585 korda
Re: Euro4: kas motosõidu aeglane lõpp?
Macintosh kirjutas:...aga ... tänane muutus millest me Euro4 raames räägime pole ju evolulutsioon ega revolutsioon. See on välistest asjaoludest (seadusandlus) tingitud muutus, mis ei tee tsiklisõitu või mootorratta omamist kuidagi nauditavamaks ega paremaks, selle põhiliseks eesmärgiks on rohkem õnnelikke jääkarusid, delfiine ja europarlamentääre.
See lause mulle meeldib ja see asi ongi nii. Kõik see on suur äri ja väga suured rahad,aga mitte tootjale vaid igasugu nõuete loojatele ning muudele struktuuridele.Autod on juba eelmisest aastast EURO6 ja tsikleid ootab ju ka mingi aja pärast sama kamm.
Veokate kohapealt võin kinnitada,et kõik autod alates Euro4 on vähem töökindlamad,kui sellest eelnevad,ma pean silmas just mootori ja elektroonika osa. Ja samuti on ka remont ning varuosad nende normide kasvdes kordades kallinenud. Tean seda puhtalt oma kogemusest,sest olen oktoobri kuu seisuga 25 aastases ettevõttes, sellega algusest peale tegelenud. Tehnika on olnud lääne päritolu.Täna mee üritame elus hoida veel viimaseid euro3 autosid, sest nendega saab natuke vähema kuluga tööd teha.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.