Euro4: kas motosõidu aeglane lõpp?

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8447
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 338 korda
Tänatud: 435 korda
Kontakt:

Re: Euro4: kas motosõidu aeglane lõpp?

Lugemata postitus Postitas mx77 »

srx kirjutas:

Pole mõtet oletada.
Kui on huvi sellele küsimusele täpne vastus saada, tuleb välja otsida vastavad õigusaktid ja nende sisuga tutvuda.

Loogiline oleks eeldada, et see kehtib 2016 või 2017 alates toodetud ratastele.
Kui oled ostnud varem mingi ratta, mis arvel ei ole, siis ilmselt selle siiski saab arvele. Tõestus vanuse kohta on ostudokumentide näol ju olemas, samuti sisaldab ka VIN kood toomisaastat. Samas mine tea... maanteeametis saab igaljuhul "huvitav" olema sellises olukorras ning kiirelt ja lihtsalt asjad kindlasti ei kulge. Neil on alati oma arusaam asjadest ning seaduses kirja pandu väga suurt tähtust nende jaoks ei oma.

Kui mingid normid muutuvad ja sõiduki esmaregistreerimist ei ole enne toimunud, siis ei saagi hiljem arvele. Auto- ja muudes sõidukitega tegelevates firmades on see juba läbikäidud tee ja on näiteks laos olevad sõidukid sellepärast arvele võetud.
Kui sa oled ostnud sõiduki ja jätnud selle arvele võtmata, siis kedagi enam ei huvita sinu ostudokumendil olev kuupäev.
Paljud ilmselt arvavad, et kuskilt mujalt toodud sõiduki arvele võtmine on esmaregistreerimine. Teeme selle selgeks, et ei ole.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”