Cossie ''Mildly Modified Bandit''
-
Teema algataja - Postitusi: 849
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 134 korda
- Tänatud: 71 korda
- Kontakt:
Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''
Pole pikalt siia kirjutanud, aga asju on juhtunud
Süütelukk leidis omale uue asukoha
Õliradikas sai uue, tugevama ja ühes-tükis kinnituse
Radika paigutust sai pisut timmitud, et lenks ilusti käia saaks, ei pidanud R1 ega banditi piirajaid muutma, sobisid omavahel ilusti
Siis sai hakatud kellavärki ühendama, sai kokku joodetud ja ära kasutatud vana pistikut. Ainuke probleem oli vabakäigu tulega, mis lahenes küljejala lüliti eemaldamise ja mõne kaabli ''sildamisega''. Nüüd töötavad kõik funktsioonid, isegi kütusetase
Kiiruseandur läks tagaratta külge, kuna esiotsas on kaableid juba niigi palju. (kas keegi teab kuidas need magnetid poldipeadest kätte saada kui vaja peaks olema? Tugevama magnetiga?)
Esimesed pidurivoolikud sai pisut ümber teha kuna R1 supportitel on vooliku sisendid teises asendis. Lisaks sai turbo õlituse voolikule vahele lisatud tagasivooluklapp, mis ei lase mootori seskudes õlil enam vabalt voolata või šifooni efektiga turbot täis uputada. Ahjaa Tallinna dunlop hiflex enam piduritega ei tegele, saadeti hydroscandi
Siis kui veel talv oli sai korra kaugelt vaatamiseks õue ka lükatud. 26 nov sai ka külavahel esimene lühike proovisõit tehtud: juhitavus on väga teistsugune, just aeglase hoo pealt. Kogu ratas on 3cm madalam, traaversite offset on 3mm suurem, lenksuamorti pole ja lenks on madalam ja laiem. Nüüd tuleb kõik uuesti lahti kiskuda ja värvimisse saata
Hayabusa k5 + Voshod 3M + XT660R
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.