Cossie ''Mildly Modified Bandit''
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 1022
- Liitunud: 12 Aug 2007, 20:46
- Tsikkel: old oilboiler
- Asukoht: Järvamaa
- Tänanud: 22 korda
- Tänatud: 16 korda
Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''
Noh, eks see pärnu ots olnud klaasi taga suht meeldiv ka. Kael sa puhata ilmselt.
-
Teema algataja - Postitusi: 849
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 134 korda
- Tänatud: 71 korda
- Kontakt:
Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''
Enamus ajast ei saanud aru, et miskit väga teistmoodi oleks olnud, aga kui mõni möödasõit läks 200 kanti, siis oli küll mugavam. Isegi tagaistuja ei sõimanud pärast
Tegelikult peab kusagilt midagi vist ikka näppima hakkama. Nimelt paraadil, kui mootor ilmselt üle keskmise soojaks läks, tõusis tühikäik kuskile 2000 kanti. Ei tea kas seoses turbo kolaga või karpade teema. Vabalthingavalt seda asja nagu ei juhtunud
Hayabusa k5 + Voshod 3M + XT660R
-
Teema algataja - Postitusi: 849
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 134 korda
- Tänatud: 71 korda
- Kontakt:
Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''
Sel talvel pühendume juhitavuse arendamisse....
Kui kellelgi on R1 porikat müüa, siis olen huvitatud
Hayabusa k5 + Voshod 3M + XT660R
-
Teema algataja - Postitusi: 849
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 134 korda
- Tänatud: 71 korda
- Kontakt:
Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''
Suht kähku sain ka porika ostetud, ei pidanud välismaalt tellima hakkama õnneks. Vaikselt liiguvad väljamaalt siiapoole ratta- ja traaversilaagrid, piduriklotsid ja tahho/spidoplokk
''ilusa'' ilma tõttu sõitma ei läinud ja hakkasin igasugu mõõte koguma
Sai välja mõõdetud ka vajaminev puks, mis teeb R1 ülemise traaversi Banditi võlliga sobivaks. Alumine peaks täpselt sobima (selgub, kui saab välja pressitud, alumine laager on sama)
Et geomeetria ja ''stäänss'' sarnaseks jääksid, tuleb ka tagumist otsa madaldada. Kogu ratas läheb seega umbes 35mm madalamaks
Kuna Banditi trossiga spidomeetrit enam esirattaga ühendada ei saa ja süütelukk pole ka enam keskel, tuleb ka uus kellade lahendus (koso)
Hayabusa k5 + Voshod 3M + XT660R
-
Teema algataja - Postitusi: 849
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 134 korda
- Tänatud: 71 korda
- Kontakt:
Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''
Ah, ärge hakake jälle.....
Hayabusa k5 + Voshod 3M + XT660R
-
Teema algataja - Postitusi: 849
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 134 korda
- Tänatud: 71 korda
- Kontakt:
Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''
Tõstsin neid kellasid nii ja naa, aga ei saanud mitte kuidagi vaatepilti heaks. Süütelukk peab omale uue koha leidma....
Nii, sellega saab juba edasi tegeleda. Ühele poole boost ja teisele segukell. Fatbar ka ilmselt....
Hayabusa k5 + Voshod 3M + XT660R
-
Teema algataja - Postitusi: 849
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 134 korda
- Tänatud: 71 korda
- Kontakt:
Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''
Kuna sõiduilmad on mõneks ajaks ilmselt läbi, siis sai lõpuks hakata kõike omavahel kokku sobitama
Esialgu sai ''kuivalt'' ette tõstetud
Siis sai võll ringi vahetatud. Õnneks oli alumine ots sama jämedusega (30,3) ja asi käis väga lihtsalt
Asjad enam-vähem oma kohale... Esiporikas on jälle liiga suur krt...
Ja kellade paigaldus ''in progress''
Hayabusa k5 + Voshod 3M + XT660R
-
Teema algataja - Postitusi: 849
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 134 korda
- Tänatud: 71 korda
- Kontakt:
Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''
Nii, kellad said paika. Kõige suurem keskmine pidi olema sellel kõrgusel nagu ta hetkel on või kõvasti kõrgemal, kuna selle alaservas on kaks tähtsat nuppu, mida on vast aeg-ajalt vaja näppida. Ideaalis oleks madalamale paigutanud. Väiksemad ''kopsikud'' on küll auto armatuurile mõeldud, aga toimivad minuarust ka sellises kohas. Võimalik et peale kinnituste viimistlemist ja värvimist on vaja tule kohale pisike sirm tekitada
Esitule paneks ideaalis 3cm kõrgemale ja kaoks see vahe kellade alt ära, aga siis jääks tuli ilmselt liiga kõrgele. Eks see selgub kui saab ratta õue veeretada ja kaugemalt vaadata
Porikat eriti lõikuda ei tahaks, aga alaosade mustaks värvimine muudab seda vähemalt visuaalselt saledamaks. Kui traaversid, radikas ja veel mõned hallid asjad mustaks saab värvitud, peaks kogu kompott ka paremini kokku sobima. Ilmselt läheb ka turbo majandus sarnaselt Rasmuse rattale mustaks.
Hayabusa k5 + Voshod 3M + XT660R
-
Teema algataja - Postitusi: 849
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 134 korda
- Tänatud: 71 korda
- Kontakt:
Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''
Pole pikalt siia kirjutanud, aga asju on juhtunud
Süütelukk leidis omale uue asukoha
Õliradikas sai uue, tugevama ja ühes-tükis kinnituse
Radika paigutust sai pisut timmitud, et lenks ilusti käia saaks, ei pidanud R1 ega banditi piirajaid muutma, sobisid omavahel ilusti
Siis sai hakatud kellavärki ühendama, sai kokku joodetud ja ära kasutatud vana pistikut. Ainuke probleem oli vabakäigu tulega, mis lahenes küljejala lüliti eemaldamise ja mõne kaabli ''sildamisega''. Nüüd töötavad kõik funktsioonid, isegi kütusetase
Kiiruseandur läks tagaratta külge, kuna esiotsas on kaableid juba niigi palju. (kas keegi teab kuidas need magnetid poldipeadest kätte saada kui vaja peaks olema? Tugevama magnetiga?)
Esimesed pidurivoolikud sai pisut ümber teha kuna R1 supportitel on vooliku sisendid teises asendis. Lisaks sai turbo õlituse voolikule vahele lisatud tagasivooluklapp, mis ei lase mootori seskudes õlil enam vabalt voolata või šifooni efektiga turbot täis uputada. Ahjaa Tallinna dunlop hiflex enam piduritega ei tegele, saadeti hydroscandi
Siis kui veel talv oli sai korra kaugelt vaatamiseks õue ka lükatud. 26 nov sai ka külavahel esimene lühike proovisõit tehtud: juhitavus on väga teistsugune, just aeglase hoo pealt. Kogu ratas on 3cm madalam, traaversite offset on 3mm suurem, lenksuamorti pole ja lenks on madalam ja laiem. Nüüd tuleb kõik uuesti lahti kiskuda ja värvimisse saata
Hayabusa k5 + Voshod 3M + XT660R
-
- Postitusi: 1824
- Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 117 korda
Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''
cossie kirjutas:Kiiruseandur läks tagaratta külge, kuna esiotsas on kaableid juba niigi palju. (kas keegi teab kuidas need magnetid poldipeadest kätte saada kui vaja peaks olema? Tugevama magnetiga?)
Teise magnetiga peaks need sealt ilusti kätte saama. Tõenäoliselt ei peagi eriliselt tugev olema, sest teraspoldi jääkmagnetism pole ju kuigi suur.
-
- Postitusi: 155
- Liitunud: 04 Veebr 2008, 16:45
- Tsikkel: KZ550, MT-03 660, SZR660
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 66 korda
- Tänatud: 65 korda
Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''
Kosoga oli neid magneteid kaasas mitu, ülejäänutega saab magneti edukalt välja sikutada poldipeast.
-
Teema algataja - Postitusi: 849
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 134 korda
- Tänatud: 71 korda
- Kontakt:
Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''
6 oli kaasas ja 5 on kasutuses. Eks siis näis kui häda käes
Hayabusa k5 + Voshod 3M + XT660R
-
- Postitusi: 636
- Liitunud: 17 Dets 2012, 20:55
- Tsikkel: Suzuki RF900r
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 15 korda
Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''
Kusjuures mina sain omal tavamise m10 poldiga need magnetid kätte. Pidin hooaja jooksul 5st 3 välja vahetama kui spido mingi hetk hälvet panema hakkas.
-
Teema algataja - Postitusi: 849
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 134 korda
- Tänatud: 71 korda
- Kontakt:
Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''
Tellitud vidinad on saabunud:
Sobiv boostikell (auto meter)
Ropult kallis õli tagastus (AN-10 turbost pumbani ja AN-6 pumbast mootorisse)
Summuti 2,5'' slip-on (Sp engineering)
Enne summuti valikut sai katsetatud, et kuidas ruumiga on. Mahub ära, aga keskhargi kasutamisest tuleb loobuda ja downpipe on vaja pisut ümber keevitada
Kui ilm läheb garaazis pisut soojemaks siis tuleb asi ära keevitada (kuni ratas veel veereb) ja siis esiots juppideks kiskuda ja värvimisse saata
Hayabusa k5 + Voshod 3M + XT660R
-
Teema algataja - Postitusi: 849
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 134 korda
- Tänatud: 71 korda
- Kontakt:
Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''
Esialgne olukord, no mitte ei sobi...
Siis sai kõik viimasedki põlved hunnikust välja otsitud ja uus asi aretatud
Elektroodiga sai kokku kakatud ja siledaks käiatud, tundub viisakas
Õli tagastus ka valmis, oleks tahtnud enne pumpa pikemalt seda jämedat voolikut kasutada, aga mootori all on jube kitsaks läinud. Pumba kronsat peab veel pisut viisakamaks kärpima
Hayabusa k5 + Voshod 3M + XT660R
-
- Postitusi: 1022
- Liitunud: 12 Aug 2007, 20:46
- Tsikkel: old oilboiler
- Asukoht: Järvamaa
- Tänanud: 22 korda
- Tänatud: 16 korda
Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''
Lihtsalt rumala inimese uudishimu.... Mis kasutegur sellel R1 esihargil on? St kas tavaline pühapäevatöristaja peaks ka analoogsele swapile mõtlema?
-
Teema algataja - Postitusi: 849
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 134 korda
- Tänatud: 71 korda
- Kontakt:
Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''
No väidetavalt on originaalhark liiga lödi. Odavam ja lihtsam variant on teised vedrud ja õli sisse panna. Aga minu puhul on välimus ka tähtis
Hayabusa k5 + Voshod 3M + XT660R
-
Teema algataja - Postitusi: 849
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 134 korda
- Tänatud: 71 korda
- Kontakt:
Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''
Lõpuks hakkasid asjad liikuma....
Ajaviiteks on hoolduses ka üks väike õlipõletaja
Hayabusa k5 + Voshod 3M + XT660R
-
Teema algataja - Postitusi: 849
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 134 korda
- Tänatud: 71 korda
- Kontakt:
Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''
Pole midagi lisada hetkel.... aaa raamaturiiul leidis omale garaažis koha. Palju Õnne Meile
Hayabusa k5 + Voshod 3M + XT660R
-
Teema algataja - Postitusi: 849
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 134 korda
- Tänatud: 71 korda
- Kontakt:
Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''
Hayabusa k5 + Voshod 3M + XT660R
-
Teema algataja - Postitusi: 849
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 134 korda
- Tänatud: 71 korda
- Kontakt:
Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''
Õliradikas sai omale kinnituskohtade vahele messingtorust ''puksid''
Ja kellamajandus praktiliselt paigas
Hayabusa k5 + Voshod 3M + XT660R
-
Teema algataja - Postitusi: 849
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 134 korda
- Tänatud: 71 korda
- Kontakt:
Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''
''Toode'' on kevadeks valmis
Hayabusa k5 + Voshod 3M + XT660R
Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''
Väga ülbe, aga mu silma jääb esi porikas tibake kriipima. Kui aga sulle meeldib, siis fakit ja tuld!
KTM 950sm (ex) , BMW f650 (töristaja) , GasGas 450fse (koll)
-
- Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''
Sleeper. Mis järgmise talve plaan on ?
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
Teema algataja - Postitusi: 849
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 134 korda
- Tänatud: 71 korda
- Kontakt:
Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''
esiporikas on tõesti pisut suur, aga oma kuju tõttu väga lõigata ei kannata, peab harjuma. Järgmine talv (kui kapitaalremonti vaja pole ) on plaanis tagakiige, velg ja amort mingise baigilise oma vastu vahetada (pikem/laiem/parem). Oli korra vaja ka sidurikaan lahti võtta ja tundub et seda lockupi asja oleks patt sinna pimedasse peitu jätta
Ja tagarehv üle 200 ei tule
Hayabusa k5 + Voshod 3M + XT660R
Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''
Kui porikat lõikuda ei kannata, siis äkki õnnestub miskise värvi-temaatikaga "saledamaks" petta?
KTM 950sm (ex) , BMW f650 (töristaja) , GasGas 450fse (koll)
-
Teema algataja - Postitusi: 849
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 134 korda
- Tänatud: 71 korda
- Kontakt:
Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''
Kui kuskilt musta läikvat kilet sebida, siis peaks katsetama. Kohe värviga peale ei tormaks
Hayabusa k5 + Voshod 3M + XT660R
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.