BMW K100LT HACK

Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7383
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1974 korda
Tänatud: 568 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

Ma kasutaks banjo poldi asemel kolmikut voolikute vahel.Enamusel vanematel autodel oli tagasilla peal ju kolmik ja kõik toimis.Miks see lahendus sul ei toimiks?Reguleerimiseks kraani kohapealt peaksid hüdraulikaga kodus olevate inimestega suhtlema,kui on vajadus.Ilmselt ka mõnest neid komponente müüvast firmast võiks abi saada.
Kõigepealt peaksid ikkagi sinna ratta ja piduri saama ning siis saad teada kui tugevalt see pidur üldse töötab.Kas ka reaalselt on vajadus reguleerida?Praegu sa seda ju ei teagi veel.
TDM-i tagavelg 17" võiks sulle välimuse järgi isegi sobida ja hammaka poole saab kaanega ilmselt suht lihtsa vaevaga kinni katta.Originaalis seal 150 laiusega rehv,aga äkki annab ka 130 panna.

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”