Radari tööpõhimõtetest ja sõitmise mõttekusest üldse
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 3151
- Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
- Tsikkel: Honda VFR800, 2008
- Tänanud: 492 korda
- Tänatud: 600 korda
Re: Radari tööpõhimõtetest ja sõitmise mõttekusest üldse
Kui ma näen, et ta kiirendab, et minu ette tulla ja mina pean selleks vaid kergelt gaasi jalga tõstma kui sedagi siis lasen igal juhul vahele. Kui sa seal kael kõveras ootad siis ei lase põhimõtte pärast.
Ise kui kiirendan (enne on auk valmis vaadatud kuhu) lastakse ka suht alati vahele, meelega kinni sõitjaid on üliharva. Kui märkan, et üritab meelega kinni sõita siis keeran väga julmalt peale. Keskmisest suurema ja kõrgema auto puhul toimib alati aga seda on väga harva vaja kasutada. Pigem kohtab liikluses uimaseid ja pimedaid kui meelega p***. Kui sa annad väga selgelt märku kuhu sa saada soovid ja keegi ei pea sellepärast teelt välja sõitma või hardcore piduritesti tegema siis lastakse 99% sul see manööver teha. Tuiates kiirendan, pidurdan jälle kiirendan, ei suuda otsustada siis jah loeb kõrval autost huulte pealt "mine perse" välja ja jäädki sinna.
Kui liiklus on nii tihe, et igas reas kõik vaevu liiguvad siis on seda kinni sõitmist rohkem (kõigil on kopp ees ja peale neljakümne kolmandat autot, kes ennast kuskil vahele surub sõidad nina ees seisva stangesse) aga siis pole vahet ka, üks ei lase järgmine laseb. Ise ka tunde järgi lasen. Kui lollakas liiklussõlm, kus kõrvalttulijal võimalus vahele pääseda on haigelt raske lasen vahele, kui keegi aga kõiki ootajaid ignoreerib ja mingi idiootse manöövriga pähe lasta soovib siis ei lase (võib minu huultelt eelneva fraasi lugeda)
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.