Radari tööpõhimõtetest ja sõitmise mõttekusest üldse
-
- Postitusi: 1825
- Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
- Tsikkel: Kawasaki VN1500
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Tänanud: 221 korda
- Tänatud: 90 korda
Re: Radari tööpõhimõtetest ja sõitmise mõttekusest üldse
Madlobster kirjutas:AzA kirjutas:Üks oluline aspekt on aeg. Tegu ainsama ressursiga, mida me juurde kuidagi ei saa (vist jälle, vähemalt hetkel tundub nii).
Mida vähem veeta kasutult rooli keerates, seda rohkem saame aega panustada asjalikumale tegevusele, kasvõi lastele muinasjutu vestmisele.
Minu jaoks on 2kmh oluline, sest see võidab mulle elu jooksul mitte tunde, päevi ega nädalaid, vaid kuid, kui mitte enam panustamaks mujale .... kasvõi foorumis mulisemisele, mis on oluliselt asjalikum tegevus kui baranka keeramine.
Muidugi ... peab see kooskõlas olema nö. stay safe poolega.Niisama pole kunagi cruisinud? Tsikli või autoga? Võiks ju selle asemel muinasjuttu lugeda
St mõnele tegelasele veel +2 suruda võib sinu muinasjutu vestmised suht äkitselt lõpetada.
-2 aga tituleeri cruisimiseksHulk kui palju me elu jooksul mõttetuid tegevusi teeme on košmaarselt suur. Ja, mis on kelle jaoks mõistlik või mitte mõistlik, sellest võiks foorumi täis kirjutada.
Kui veel +10 oluliseks teha (miks mitte ka veel rohkem) ei jõuaks enam laps muinasjutte ära kuulataaega jääks aastate jagu juba üle
Vabandust mitte paha pärast aga see tundub üsna totter mõttevälgatus olema.
Niisama cruisitakse sõidumõnu pakkuvate sõidukitega, mitte mõne kaubiku või ökotaburetiga. Need võivad isegi igas mõttes mugavad olla, aga ikkagi on nad kahe punkti vahelise maa katmiseks, mitte kulgemise nautimiseks.
siis väärib see ka väärkasutamist!"
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.