Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Nii, võiks oma "blogi" pidamist jätkata, natuke edusamme ehituse suunas toimunud. Hakkas siin vahepeal huvitama ratta kaal, kuna see on ju otseselt seoses minekuga- kas kw juurde või kg maha. Lihtsamaks hetkel tundus panna ratas dieedile, kui võtta ette mootori ümberehitus kuna tahaks varakevadeks ikka asja ratastele saada mitte venitada jälle hooaja algust suve keskele. Esimese asjana sai maha müüdud vesipritse süsteem-pump+anum viisid rattast 5kg :D Teise asjana võtsin ette ülemise traaversi- saagisin pooleks ning freesisin kõrvale pisikesed "aknad". Silmale meeldib ka rohkem, kui alumine on paksem ning ülemine õhem. Sai ka alumisele freesitud pilud külgedele, et anda õhulisemat väljanägemist. Kogukaalu sain vähemaks 2,5kg :D
Pilt
Usun, et jääb kena, kui mustaks anodeerida ning kuldsed amordid sealt läbi paistavad.

Pilt
Masin mida kasutasin selleks on üle 50a vana, kuid täpne ja tegutseb väga hästi.

Järgmine suur asi on kiige, sellega oli mõtteid kui palju. Algselt tahtsin teha CrMo torust täpselt samasugust, siis aga mõtlesin et teeks alukiige ikkagi vahelduseks. Hakkas huvitama s1000rr kiige, mis sai odavalt Korke käest lõpuks soetatud.

Pilt
Jällegi seda pilti mida kauem vahtisin, hakkas tunduma, et jube kolakas, seda enam kui see ka 360 rehvile sobivaks teha :mrgreen:
S1000rr kiige kaalub ca 6,5kg, kui minu hydrotorust 3 toruga kiige kaalus 18kg :lol:

Pilt
Siis tuli meelde, et mul on orig kiige alles veel, ning külge pannes oli kohe pilt selge- läheb orig kiige laiaks. Teha võimalikult kompaktne, jätta mõlemale poole rehvi ja kiige vahele mõni mm ruumi ning mustaks värvides peaks jääma super. Orig kiige kaal ca 4,5kg.

Pilt
Natuke vist peaks nagu laiendama...

Pilt
Esiamordid on madaldamises Fredy juures, ca 40mm madalamaks, tagumise osa saab reguleeritavate kontidega madalamaks.

Viimati muutis RasmusL, 28 Okt 2016, 08:52, muudetud 1 kord kokku.
If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”