Radari tööpõhimõtetest ja sõitmise mõttekusest üldse
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7406
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1093 korda
- Tänatud: 1098 korda
- Kontakt:
Re: Radari tööpõhimõtetest ja sõitmise mõttekusest üldse
Kui ma [suviti] autoga Tallinnast Pärnusse (või harvemini Tartusse sõidan) siis lükkan piloodi 105 kmh peale. See on GPS'iga mõõtes 93-94kmh. Täiesti normaalne tempo maantesõiduks - 15-20 kmh kiiremini sõites ei vääri ajavõit äramärkimist, ebaotstarbeka riski kasv aga küll. Selle kiiruse juures teen möödasõite peaasjalikult veoautodest, traktoritest, N. liidu toodangust ning heal juhul ka mõnest baretiga juhist. Minust sõidetakse pidevalt mööda (valgeid kaubikuid ei hakka ma mainimagi). Minu meelest peaks täitsa normaalne tempo olema aga pigem tundub, et olen jalus. Ainuke koht, kus kiired vennad mulle jalgu jäävad on kiiruskaamerad, sest siis on igal oinal vaja võtta kiirus 75kmh peale (ikka spidoka järgi).
Kohati on keerukas aru saada, et mis täpselt nende juhtide peades toimub. Tulin paar nädala tagsi sõidujagamisega Pärnust kuna 1.5h bussiootamist polnud mulle sobiv. Honda CRV roolis istus 35 proua, kes kohe tutvustades ütles, et tema om rahulik, tasakaalukas ja turvaline sõitja, sest kodus on lapsed ootamas . Nojah. Mõtlesin, et sõit tuleb siis 80+. Aga võta näpust - tädi lükkas pedaali alla ja agressiiivne sõit läks lahti. Kuna spidokas kuvas pidevalt 120-125 siis kontrollisin igaks juhuks mobiililt järgi - selle näit oli üsna täpne. Juhtimise juurde kuulusid loomulikult möödasõitude ajal uksetaskutest ja kindaleagastest millegi otsimine, vestlus tagaistmel olijatega (koos pea pööramisega taha) ja närvilised möödasõidud. Otsaesist higiseks ei võtnud aga mõttetuid riske võeti küll korduvalt ja paaril korral ütlesin igaks juhuks möödasõitu tegevale juhile "Vastu tuleb auto.". Saabudes oli ajavõit 10 min. Millisel planeeedil või millises taustsüsteemis tädi tasakaalukas sõitja on jäigi minule arusaamatuks.
Samas tsikliga sõites valin kiiruse sellise, et sõidaksin autodest õige natuke kiiremini (vahel ka natuke rohkem kui natuke). Ainuke kitaskoht on, et tihti vaatab spidomeetrilt sellisel juhul vastu mitte vähem, kui 125kmh. Tsikliga on sirgel teel ikka jube keeruline nõutud kiirusega sõita.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.