Radari tööpõhimõtetest ja sõitmise mõttekusest üldse
-
Teema algataja - Postitusi: 5362
- Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
- Tänanud: 47 korda
- Tänatud: 396 korda
Re: Radari tööpõhimõtetest ja sõitmise mõttekusest üldse
M.T., siin foorumis on kuskil vanus kirjas? ei tegelikult, eks sul tõenäoliselt võib õigus olla. olen ise liikluses (sõidukijuhina) osalenud vaid kuskil 15 aastat, kuid eks ma olen palju ka enne seda kaasreisijana liigelnud ja mäletan ikka väga hästi, mis kiirusega sõidetud on - st. ka minust vanema põlvkonna inimeste harjumused on väga hästi teada ja meeles. kusjuures loomulikult olid sel ajal autod ikka pisut viletsamad, ebaturvalisemad, rehvid kehvemad, ilmselt ka teed pisut halvemas seisus jne. aegade algusest oli siinkohal pigem selline sobiv väljend kui fakt, et nüüd 60ndatel kõik maanteel 100ga sõitsid. selle kohta mul loomulikult andmed puuduvad. pidasin lihtsalt 25 aastat piisavalt pikaks ajaks, et teha mingeid järeldusi.
optimaalseim on tõesti mingil määral subjektiivne ja kindlasti on see lõpmatuseni vaieldav, ei pidanud silmas, et see on 100% alati, igalpool ja raudselt kõigi jaoks optimaalne. samuti ei saa segi ajada ja arvata, et 100ga sõites on näiteks küttekulu KÕIGE VÄIKSEM. jutt käis mitme asja kombinatsioonist sest transpordis ei ole oluline mitte ainult see kuidas kõige odavamalt punktist punkti jõuda. küll aga on ümmarguselt 100 optimaalne kõige tihemini ja nö. ideaalses maailmas (ehk kui peaaegu kõik sõidaksid maanteel 100ga, möödasõite tehtaks ja oleks vajadus teha väga vähe, ristumiste juures oleks normaalsed peale ja mahasõidud, mitte igalpool 50, 70 alad jne). ühtlase 80 mehed pole probleemiks JUHUL KUI 1) neist tõesti saab mööda ehk eeldusel, et pole pidavat vastutulevat trafficut 2) neist tõesti ka sõidetakse mööda, mitte ei teki ühe 80 mehe järele 10 järgmist, kes mõtlevad, et ah sitta kah
Autokoolide doktorid muide ei räägi alati ja igaljuhul puhast kulda, samuti ei räägi selle ala inimesed üldse mitte alati ühte juttu. Sellised on minu tähelepanekud nende härrade ja koolitustega, your mileage may vary and it propably does
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.