Laiem arutelu 125cm3 põhjal

Kasutaja avatar

sinilind123
Postitusi: 1044
Liitunud: 08 Apr 2008, 21:45
Tsikkel: TransAlp ja Africa Twin
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 20 korda

Re: Laiem arutelu 125cm3 põhjal

Lugemata postitus Postitas sinilind123 »

Unistacorn kirjutas:
kalleu kirjutas:
Unistacorn kirjutas:

Olen üsna algaja selles teemas kuid soovin endale teha 125cm3 lube :D tahaks saada vastuseid paarile küsimusele :) Mis kategooria lube on vaja enduroga sõitmiseks? Kas neid saab teha 16 a? Kas 125cm3 on normaalne tüdruku jaoks kes ei soovi eriti võimsat masinat aga ka mitte liiga väikse võimsusega? Mitu KM/h sellega seaduslikult lubatud on sõita? Kui palju masin tegelikult välja võtab?Kas kiirusepiirjate eemaldamisel võtaks masin rohkem või see oleneb masinast? :D Aitäh kui vastata viitsid :)

Mis kategooria lube on vaja enduroga sõitmiseks?
Enduro on masinaklass, load on kubatuuri ja võimsuse alusel. Lube on vaja ainult liikluses (teel) sõitmiseks, kodu kõrval metsas ja põllul (liiklusest eemal) sõida nii noorelt/vanalt kui tahad. Aga kui metsa/põllule jõudmiseks tuleb kasvõi 1 tee ületada siis on lube vaja.

Kas 125cm3 on normaalne tüdruku jaoks kes ei soovi eriti võimsat masinat aga ka mitte liiga väikse võimsusega?
Jah, 16 aastaselt alustamiseks on see täiesti piisav.

Mitu KM/h sellega seaduslikult lubatud on sõita? Kui palju masin tegelikult välja võtab?
Kehtivad samad kiiruspiirangud nagu teistele liiklejatele ehk lähtuvalt konkreetse tee kiiruspiirangust ja mõistusega võttes alati ka lähtuvalt teeoludest. Mingeid eraldi piiranguid (a'la 2 esimest aastat 70 km/h) ei ole.
125cc baigilised jooksevad kuni 130 km/h välja, sellest peaks esialgu piisama. Enduro lõppkiirus on tõenäoliselt väiksem aga maanteel jalgu sa ei jää.

Mis 125cm3 enduro lubade kategooria nimi?Olen kuulnud,et alaealistel on kiirusepiirjate 40KM/h, kas see on ainult mopeedi lubadel võis on see valeinfo?
Suur aitäh abi eest :D

45kmph on mopeediga piirang. A1 kategooria saad 16 aastaselt ja kihuta 110ga rõõmsalt neljarealisel. (juhul, kui oled niivõrd hetero ja ostad 2-taktilise. Neljataktilisega hoiad punn põhjas 95kmph ja nutad kiivrisse, et see pole kellegi tsiklisõit).
Minu arvamus: 125ccm tüütab nagunii ruttu ära, aga kui üldse midagi võtta, siis 2-taktiline. See 4-taktiline 125ccm sobib vaid autokoolidesse õppesõidurattaks.

Honda Dio 50ccm 1990a - Honda Mtx125R 1989a - Honda XL 600V Transalp 1987a - Suzuki GSF 1200 Bandit 1996a - Honda XRV 750 Africa Twin 1990a - Kawasaki zxr 750 1990a

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”