Soovitage 2T enduurokat
-
- Postitusi: 471
- Liitunud: 04 Okt 2005, 00:35
- Asukoht: Sadulas: Keila-Kadrina
- Tänanud: 33 korda
- Tänatud: 127 korda
Re: Soovitage 2T enduurokat
Tundub, et praegu on siis tegijad ikka ( või trendikas ) KTM ja Beta, GasGas mitte eriti...?
Ma enda vanema GasGas (2008) EC300 müüsin küll hiljuti norm pakkumise peale maha, kuid veidi ikka jäi ka kripeldama see kahetaktilise kärts iseloom ja mõtlesin, et hea pakkumise korral võiks seda siiski jälle, aga vähe värskema rattaga korrata...
Amortidest: endal Gasseril oli Sachs taga ja Marzocchi ees, aga uuematel pidi muidu mingil (NordicRacing?)versioonil ka Öhlins taga olema, mida nagu kiidetud, niipalju kui mujalt silma jäänud. Enda ratta amortide kombinatsiooni tööd muidugi kiita ega laita ei saa ega oska, sest tegelikult tahtsid need ammu hooldust, milleni ma oma mõnekümne sõidutunni jooksul siiski ei jõudnudki, kuna oli plaan talveks see töö jätta...lisaks puudub ka võrdlusmoment teiste 2t ratastega.
Sachsi tagumisest muidugi veel niipalju, et enda oma kohta spetsialist ütles töö hinnaks suurusjärk 70-80ööri, siis treitakse lisaks tavahooldele veel mingi teise tootja puks või klapp sinna ringi ja pidi saama täitsa konkurentsivõimelise amordi.
Kolvigrupist: enda rattal spido/tunnilugeja puudus, väidetavalt umbes kakspoolsada tundi oli selja taga ja eelmine omanik arvas, et keegi enne teda oli vist 170 kandis midagi teinud...kuid võisin rootsi keelest vabalt ka valesti aru saada( ratta ostsin sealt siis), võibolla polnudki midagi kapitaalset tehtud. Igatahes käivitus ja käis hästi, pärast järgmine ostja ka rääkis, et Gasseri 300 mootorid käivad harrastaja käes avamata üle 200 tunni küll. Samas olles viimasel ajal palju ka Beta kuulutusi vaatanud/näinud, siis selline 100-120tundi tundub neil see kolvi vahetuse aeg olema...?
Kütusekulust: tean, et see peaks selliste lustipillide puhul üldse mingi viiendajärguline teema olema ja poleks mullegi küsimus, kui ainult rajal sõita, kus iga ringi järgi kanku ootab...aga kuna ise ka selle kahetaktilisega proovisin (ja prooviks ka tulevikus) veidi kodunt (või modrakärust) kaugemal kolada, siis käis see veidi närvidele, et paak 8,5l ja küttekulu jämedalt ikka nii 10 sajale, või rajal pealegi. Ma ei tea päris täpselt, palju see Jõelähtme suur ring on, mis seal kohapealsetel kaartidel punasega märgitud on, aga minu kulunäide: paagitäiega 3 ringi kunagi sõita ei saanud (vähemalt ei söendanud), sest peale teist ringi oli alati alla 3l märgi juba, st. 5-6l läinud ja selle lõpuga väga ei riskinud, kuna paar korda sai sellega suve jooksul ka teele jäädud, seda küll õnneks alati pidepunkti lähedal juba...
Siit ma lisakski lõpetuseks ühe küsimuse omalt poolt neile, kes rohkem erinevaid proovinud, või suurema kambaga sõitmas käies teiste ratastega võrreldes seda veidi võibolla jälginu on: kas 2t 250 võiks ka mõnevõrra ökonoomsem olla kui 300 ? Sest järgmise 2t puhul ma vist oleks nõus küll näpuotsaga sellest niigi pigem üle võimete käivast minekust loobuma, kui vastu saaks paarkümmend km suurema sõiduulatuse

Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.