Kawasaki LTD Z750 twin karburaatori probleem
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kawasaki LTD Z750 twin karburaatori probleem
Palun abi sisselaske häälestamisel.
Kawasaki z750 LTD twin
Ostsin masina, mis vajas karburaatori puhastust. Hooldasin karburaatorid ära ja sain masina käima nii, et õhuklapp täiesti välja tõmmatud. Sellises asendis masin töötas ja sõitis. Kui õhuklapp sisse lükata, hakkas kohe puterdama ja välja surema. Sõitsin sedasi välja tõmmatud klapiga edukalt garaazi umber 5-6km. Ka sooja mootoriga ei tahtnud sisse lükatud klapiga käia.
Nüüd järgmisel päeval proovides aga läheb küll ilusti käima(tingimusel, et õhuklapp väljas) aga gaasi andes hakkab kohe surema ja vahel lööb purtsatuse õhupuhastisse tagasi.
Küünlad on mustaks tahmanud aga mitte otseselt märjad. Õhupuhasti ja kõik muu on originaal.
Hetkel mulle selgusetu, kas õhuklapp välja tõmmatuna tähendab, et mootorisse lastakse vähem õhku või just rohkem?
-
- Postitusi: 3242
- Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
- Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 70 korda
- Tänatud: 371 korda
Re: Kawasaki LTD Z750 twin karburaatori probleem
muhkel07 kirjutas:Palun abi sisselaske häälestamisel.
Kawasaki z750 LTD twin
Ostsin masina, mis vajas karburaatori puhastust. Hooldasin karburaatorid ära ja sain masina käima nii, et õhuklapp täiesti välja tõmmatud. Sellises asendis masin töötas ja sõitis. Kui õhuklapp sisse lükata, hakkas kohe puterdama ja välja surema. Sõitsin sedasi välja tõmmatud klapiga edukalt garaazi umber 5-6km. Ka sooja mootoriga ei tahtnud sisse lükatud klapiga käia.
Nüüd järgmisel päeval proovides aga läheb küll ilusti käima(tingimusel, et õhuklapp väljas) aga gaasi andes hakkab kohe surema ja vahel lööb purtsatuse õhupuhastisse tagasi.Küünlad on mustaks tahmanud aga mitte otseselt märjad. Õhupuhasti ja kõik muu on originaal.
Hetkel mulle selgusetu, kas õhuklapp välja tõmmatuna tähendab, et mootorisse lastakse vähem õhku või just rohkem?
Rikkam segu lastakse mootorisse, kui õhuklapi all mõtled toorest.
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
Re: Kawasaki LTD Z750 twin karburaatori probleem
ranel kirjutas:Rikkam segu lastakse mootorisse, kui õhuklapi all mõtled toorest.
Õhurikkam või kütuserikkam? Masin saab siis liiga palju õhku peale hetkel?
-
- Postitusi: 3242
- Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
- Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 70 korda
- Tänatud: 371 korda
Re: Kawasaki LTD Z750 twin karburaatori probleem
Kütuserikkam ikka, kui klapp peal. Piiratakse õhu pealevoolu.
Kui küünal must, siis segu on ikka rikas. Kui valge, siis lahja. Kui märjad, siis küünal üldse ei tööta.
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
-
- Postitusi: 3242
- Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
- Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 70 korda
- Tänatud: 371 korda
Re: Kawasaki LTD Z750 twin karburaatori probleem
muhkel07 kirjutas:Aga mis ma teha võiks, et käima saada?
a)müü ratas maha ja osta pritsung
b)vii tegemisse
c)muretse haynese manuaal ja ohtralt googeldamist ning kontrollimist.
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
Re: Kawasaki LTD Z750 twin karburaatori probleem
ranel kirjutas:a)müü ratas maha ja osta pritsung
b)vii tegemisse
c)muretse haynese manuaal ja ohtralt googeldamist ning kontrollimist.
Heh, ei taha igavaid rattaid.
Karburaator vajas puhastust jälle, pean paagiga midagi ette võtma, rooste sees.
Tänud igatahes!
-
- Postitusi: 1403
- Liitunud: 21 Apr 2005, 15:10
- Tsikkel: 650cc V2
- Asukoht: Pärnumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 12 korda
Re: Kawasaki LTD Z750 twin karburaatori probleem
ranel kirjutas:muhkel07 kirjutas:Palun abi sisselaske häälestamisel.
Kawasaki z750 LTD twin
Ostsin masina, mis vajas karburaatori puhastust. Hooldasin karburaatorid ära ja sain masina käima nii, et õhuklapp täiesti välja tõmmatud. Sellises asendis masin töötas ja sõitis. Kui õhuklapp sisse lükata, hakkas kohe puterdama ja välja surema. Sõitsin sedasi välja tõmmatud klapiga edukalt garaazi umber 5-6km. Ka sooja mootoriga ei tahtnud sisse lükatud klapiga käia.
Nüüd järgmisel päeval proovides aga läheb küll ilusti käima(tingimusel, et õhuklapp väljas) aga gaasi andes hakkab kohe surema ja vahel lööb purtsatuse õhupuhastisse tagasi.Küünlad on mustaks tahmanud aga mitte otseselt märjad. Õhupuhasti ja kõik muu on originaal.
Hetkel mulle selgusetu, kas õhuklapp välja tõmmatuna tähendab, et mootorisse lastakse vähem õhku või just rohkem?Rikkam segu lastakse mootorisse, kui õhuklapi all mõtled toorest.
Teemaalgataja on ikkagi terminoloogiliselt täpne. "Toores" on selline maakeelne väljend õhuklapi kohta . Aga jah, mustad küünlad räägivad liigrikkast segust. Segu jällegi on rikas suletud (väljatõmmatud) õhuklapiga töötamisest. Kusagil kütusesüsteemis tundub olevat miski, mis takistab vaba voolamist ja sestap töötabki mootor vaid suletud klapiga vägisi segu rikastades. Kraan, vollad, filter (kui on), pump (kui on) üle vaadata, ilmselt on ka karpades miskid sõelakesed enne nõelklappe. Igal juhul värskele twinnimehele jõudu pusimisel! Roostes paak kõlab nagu põhjus küll...

"Takahashi on küll aeglane, aga see-eest kukub tihti." H. Kender, Viasat Sport Baltic, Malaisia Moto2
PS! Klausen/Kender Viasati tagasi!
Re: Kawasaki LTD Z750 twin karburaatori probleem
tali kirjutas:Teemaalgataja on ikkagi terminoloogiliselt täpne. "Toores" on selline maakeelne väljend õhuklapi kohta
. Aga jah, mustad küünlad räägivad liigrikkast segust. Segu jällegi on rikas suletud (väljatõmmatud) õhuklapiga töötamisest. Kusagil kütusesüsteemis tundub olevat miski, mis takistab vaba voolamist ja sestap töötabki mootor vaid suletud klapiga vägisi segu rikastades. Kraan, vollad, filter (kui on), pump (kui on) üle vaadata, ilmselt on ka karpades miskid sõelakesed enne nõelklappe. Igal juhul värskele twinnimehele jõudu pusimisel! Roostes paak kõlab nagu põhjus küll...
Tänud Tali. Võtsin karpa uuesti lahti ja oligi jälle löga sees, seekord sai võetud veel põhjalikumalt lahti kui eelmisel korral ja sõbra karpadega võrreldes selgus, et ennem mind oli karbuss juba valesti kokku pandud, millest mina eelmisel puhastamisel malli võtsin ja samuti valesti panin. Ujukite juures asuva pilot jet'i auku oli keeratud segukruvi koos tema vedruga ning karbussi peal segukruvi auku jällegi see väike pilot jet
. See selgitab, miks vaid kinnise õhuga sõitis ja see, et lõpuks enam ei sõitnud on roostes paagist.
Paak sai tegelikult õunaäädikaga roostest puhtaks tehtud kuid nüüd, kui üle poole paagi bensiini sisse valasin, hakkas Kawasaki sildi alt kütust välja immitsema. Päris kurb vaatepilt oli esialgu aga tegelikult nagunii on masin selle talve projektikas ja plaanis kõik üle värvida ning üht-teist muuta. Ilmselt see mäda koht saigi rooste puhastusel augu sisse ja nüüd ajab sealt mingit jama karpasse.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.