Tehnoülevaatus
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7406
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1093 korda
- Tänatud: 1098 korda
- Kontakt:
Re: Tehnoülevaatus
M.T. kirjutas:Ise käisin kevadel, vist oli aprillis antud kohas. Minu jaoks esimest korda tsikliga ülevaatusel käia ja vaatasin ka kuhu siis minna. No sattusin sinna ja mitte ühte paha sõna pole öelda. Üle vaadati ikka kõik - tuled-viled, raaminumbrid, rehvid, kett ja hammakad, kettad-klotsid, vedrustus, esikahvli loks, väljalase jne. Ma kõike ei mäletagi mis veel, aga tundus, et kontrolliti kõike mida sai ja minu poolt selle eest "like" neile. Proovisõit ja pidurdamiskatse tehti ka. Kogu teenindus oli esimesest sõnast "Tere!" alates väga viisakas ja kiire ning kiideti ka ratta seisukorda.
Äkki siis tõesti erinevate teenindajate teema, kus üks on ok ja teine mitte. Enda kogemuse põhjal julgen küll tagasi minna.
Kusjuures, kui ma nüüd oma kogemuse peale erinevate kohtadega (tänavaasta on tulnud õige mitmele tsiklile ülevaatus teha) siis ma pole sugugi kindel, et ma sinna tagasi minna soovin. Kõik muud kohad on olnud märkse sujuvama lähenemisega.
Jah, nad olid seal tõesti viisakad, proffesionaalsed ja väga põhjalikud. Liiga põhjalikud.
Ta alustas sellest, et teretas ja ütles, et välisel vaatlusel paistab kohe, et tsikkel on heas korras (väga tore ju). Seejärel asus üksipulgi üle vaatama kõike: suunatuled ja nende märgistused ning töökord, lähituled, kaugtuled, pidurituled, hädatuled, parktuled, esitulede e-märgistus, mootori käivitumine. Rehvid ees ja taga, mustri seisukord ja rehvide sobivus antud rattale. Summutit vaatas pisut kahlevalt ja küsis e-märgistuse järele (oli täitsa olemas). Lisaks vaadati üle keti seisukord, selle määrdeaste ja tagumise hammasratta seisukord, pidurikettad ja klotsid nii eest kui taga. Pidurikettaid kontrolliti näpuga katsudes. Eraldi kontrolliti stendil esitulede vihu langemist nii kaug, kui ka lähitulede korral. Pikem diskussioon toimus meil teemal "tehase lisavarustuse lisatuled", sest ülevaataja ei tahtnud koheselt nõustuda väitega, et tsiklil võivad olla töötuled. Õnneks avastas ta tulede klaasilt e-märgistuse ja klassifitseeris need omal algatusel sujuvalt ümber udutuledeks. Mul kama kas udu või töö. Täiendavlt kontrollis ta, et lisatuled ei süttiks koos mootori käivitamisega, oleks eraldi sisse-välja lülitavad ja et neil oleks armatuuril oma märgutuli. Loomulikult tegi ta seejärel veel kohustusliku sõidu sõidu ja ütles lõpetuseks, et ta ei hakanud väga põhjalikult kontrollima, sest kohe on näha, et tsikkel on väga heas korras. WTF?
See on tegelikult kõige põhjalikum ja norivailmelisem ülevaatus milllega ma eales olen kokku puutunud. Ütlesid lõpetuseks, kui tegin tähelepaneku ülevaatuse põhjalikkkuse kohta, et nende arust oli see kiire ja pealiskaudne ning tegelikult oleks tulnud veel piduriketaste tolerantse mõõta ja mitmed muud asjad numbriliste näitudega üle vaadata. Aga viisakad olid nad küll. Usun, et uue või uueväärse tsikliga, millel pole olulist lisavarustus võib sinna minna küll. Alternativina pakun, et mujal saab samas seisus tsikliga ülevaatuse mäksa kiiremini tehtud.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.