Triumph Speed Triple 955i
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 8
- Liitunud: 17 Mai 2016, 07:55
- Tsikkel: Triumph Thruxton 1200R
- Tänanud: 2 korda
Triumph Speed Triple 955i
Tere,
Sooviks saada informatsiooni pealkirjas märgitud mootorratta kohta.
Milliseid spetsiifilisi asju võiks kriitilisema pilguga üle vaadata enne ostma minemist?
Kui vastupidav on konkreetne mudel?
Täname tähelepanu eest.
-
- Postitusi: 3227
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 35 korda
- Tänatud: 222 korda
Re: Triumph Speed Triple 955i
Mingi aasta arvuni oli neil murduma kippuv vänt.guugelda.
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
-
Teema algataja - Postitusi: 8
- Liitunud: 17 Mai 2016, 07:55
- Tsikkel: Triumph Thruxton 1200R
- Tänanud: 2 korda
Re: Triumph Speed Triple 955i
Konkreetselt pakub huvi MOTARDis müügil olev isend: http://www.auto24.ee/used/2114062
Oskab keegi poes müüdava ratta kohta midagi rääkida?
Samas küsiks ka poe kohta, kui usaldusväärne ja asjalik on?
-
- Postitusi: 75
- Liitunud: 21 Sept 2008, 19:38
- Tsikkel: SPEED TRIPLE 955; XR600R
- Asukoht: Jüri
- Tänanud: 29 korda
- Tänatud: 13 korda
Re: Triumph Speed Triple 955i
Vaata aku laadimise pinge üle. Staator kipub pingeregulaatori kehva massi ja mitte nii hea jahutuse tõttu läbi põlema. See on tüüpviga ja üsna kergesti staatori vahetusega likvideeritav. Häda on näha ka staatorist pingeregulaatorisse minevate pistikute pealt, mis on probleemi tekkimisel sulanud, kuid aku laadimine on kindlam kontrolli koht. Täpsemalt lingil: http://www.triumphrat.net/speed-triple- ... grade.html
ja lingil: http://www.triumphrat.net/daytona-delib ... tsink.html
-
- Postitusi: 927
- Liitunud: 27 Juun 2005, 18:20
- Tsikkel: Tiger885, külkaIŽ
- Asukoht: Kohatu
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 30 korda
- Kontakt:
Re: Triumph Speed Triple 955i
franz125 kirjutas:Mingi aasta arvuni oli neil murduma kippuv vänt.guugelda.
Naised saunas rääkisid, et see oli 2002 mingi numbritevahemiku mootoritel (endal ka Tiger'il sama mootor, aga varasem aastaarv)
Mingeid tüüpvigu ei tea soovitada, ratas nagu ratas ikka.
Hinkcley'tel genekas suht lahja (oli vist 350w), modimistega saab pingelanguse paremaks, aga väga palju lisaseadmeid korraga tööle panna ei saa (nt rutskasoojendus+lisatuled).
nt. Tiger'il saab suht lihtsalt teha juhtmestikku RR ja aku vahel lühemaks, mis vähendab pingelangust.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.