A1-kategooria tsikkel
Moderaator: Moded
A1-kategooria tsikkel
Tervist Motorahvas!
On plaanis osta A1-kategooria nõuetela vastav tsikkel, st 125cm3.
On kellegil kogemusi, mis kiirusi arendavad 125cm3 endurokad?
-
- Postitusi: 3227
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 36 korda
- Tänatud: 222 korda
Re: A1-kategooria tsikkel
Piisavalt et end kapsaks sõita või mõneks muuks juurviljaks.
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
-
- Postitusi: 720
- Liitunud: 21 Juun 2004, 22:53
- Tsikkel: Joone all on miskit
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 13 korda
- Kontakt:
Re: A1-kategooria tsikkel
Sellega on nii, et eks see kwst ikka oleneb. Aga kui mõtled ikka 11kw ratast, siis sellega saad üsna muretult ja dünaamiliselt 90km/h maanteel lasta. Ja täiesti stock ülekandega. 100-110 ja veits üle läheb ka, aga see oleneb juba veidi sõitja jm kaalust, sellest kas sõit läheb märgatavalt ala või ülesmäge ja veidi tuulest ka:) Igatahes sõidad maanteel enamsti viimase käiguga gaas põhjas. Ühesõnaga täiesti sõidetav ja jalgu väga ei tohiks jääda. Mida sa selle kiirusega peale hakkad, või järeldad, sellele viidati vist juba eelmises postituses:)
Kk
ST1100N
XL600R
R1100GS
STS Pelikan MK I
-
- Mode
- Postitusi: 1674
- Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
- Tsikkel: Kawaspa
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 435 korda
- Tänatud: 127 korda
Re: A1-kategooria tsikkel
125cc endurokad on üldiselt ühe pütalised, nende idee on madalatel pööretel hüva pöördemoment.
Nad pole mõeldudki maanteel tallamiseks. Sa ei saa 3in1-i. Piinates muidugi ei ole probleemi nagu kalle ka ütles.
Tööta see link läbi ja mõttega.
http://www.totalmotorcycle.com/school-SectionSix.htm
Võimalik on arendada 1 silindrilisest 125cc konest kiiruseid pikalt üle 100kmh, aga siis jääb jällegi pöördemomendist vajaka.
Samas sa saad peaülekandega mängides ise endale luua sobiva koosluse.
Aga, sa ei saa kunagi mõõta kilovatte, need arvutatakse, mõõdetakse pöördemomenti (missuguse jõuga näituseks väntvõll pöörleb - hoiad kinni või ei, kujutle vesiveski ratast vs mootoriga supa supsi pulgakomm ette) ning pöördeid, ehk kui kiiresti see väntvõll siis ikkagi pöörleb.
Edasi käimakoti ülekanded ja peaülekanne.
Elik mõtle, äkki sul on arukam mingi rida kaks kone soetada, sõltub, kus ja kui palju töristad.
Näituseks küttis mul (1200cc R4) täna sabas 660cc ühe pütane yamaha, tal polnud erilist probleemi kuni teatavate kiirusteni järgi saamisega ... samas täpselt sama mootor enduroka peal oleks ammu ilma ära kadunud.
Vali masinat.
Re: A1-kategooria tsikkel
Oli endal mõned aastad tagasi tutikas hiinlaste 125ccm enduro. 95km/h läks alati, sõltumata tuulesuunast vms. Endal kaalu üle100kg. Allatuule läks kuni 105 ja siis pöörded punase peal. Üksi sõitmiseks sellest piisab aga teistega koos sõites jääd maha, sest möödasõidud on praktiliselt võimatud. Eks kahetaktilised on muidugi ärksama olemisega, kui neljased. Kasutatud ratast ostes pead arvestama, et tõenäoliselt on kolvigrupp läbi (kui just pole vahetatud) kuna on sõidetud kogu aeg gaas põhjas. Hammakatega manipuleerimisest niipalju, et positiivse tulemuse andis hoopis esimese hammaka vahetamine ühe hamba võrra väiksema vastu - jõudu tuli juurde ja selle arvelt jaksas töötada paarisaja pöörde võrra kõrgemate pööretega ja seetõttu jäi lõppkiirus samaks aga "äkilisust" tuli juurde. Kui hammakate vahetusega püüda kiirust juurde saada (ees suuremaks, taga väiksemaks), siis 125ccm, jääb niipalju jõuetumaks, et kiiremaks liikumiseks pead kõhuli ratta otsas olema või pärituult ootama.
Päikest!
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.