DIY ketiõlitajad
-
- Postitusi: 216
- Liitunud: 25 Mai 2012, 19:48
- Tsikkel: Ühe pütane porgand
- Asukoht: Pärnumaa
- Tänanud: 35 korda
- Tänatud: 26 korda
Re: DIY ketiõlitajad
Esimene hammakas kulub kõige kiiremini. Et kui tahad pikalt ühe ketiga sõita siis tuleks esimene vahetada kui ta juba veidi kulunud on.
Mõned väga kallid hammakad kestavad kauem ning saad ära kulutada 2-3 kvaliteet ketti enne kui hammakaid vahetama pead.
Kett peab olema korralikult pinges. Liiga pingul=venitab välja.
Mõni õli tõmbab saasta ligi ning see sööbki sul keti ära.
Enduros/krossis kasutatakse lihtsalt silikoon/teflon spreid, et kett rooste ei läheks väljastpoolt, määriks rõngaid ja välimiste rullikute vahelt ning kestab täpselt sama kaua kui õlitatud kett. Vahe on selles, et kordades lihtsam puhastada, kuna igasugune sodi ei jää külge nagu õli puhul.
Kunagi oli mul scottoiler ja originaal õli tõesti väga palju saasta ligi ei tõmmanud mu endurokal, kuid see pidev reguleerimine tüütas ära kuna vahest ei tulnud suht mitte midagi ja teinekord uputas ketti.
A Scottoiler works on the basis of continuous lubrication, the oil on your chain is continuously topped up. The oil does not need to have the tack additives that make it cling to the chain and therefore dirt is less likely to stick. Excess oil will be flung off by the centrifugal forces of the chain, removing dirt and grit. The result is a much cleaner and always perfectly lubricated transmission.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.