VFR 800 tuled
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Toetajaliige
- Postitusi: 3146
- Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
- Tsikkel: Honda VFR800, 2008
- Tänanud: 492 korda
- Tänatud: 598 korda
VFR 800 tuled
Esimene pimedasõit tehtud.
Pooltuled meenutavad kunstniku nägemust millestki abstarktsest. Hämar laik, milles jooksevad valged peened kiired siia sinna.
Kas kõigil ongi nii? Mis on mõistlik upgrade? HID koos tulevahetusega? HID pirnid sama tulega. vms?
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7415
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1095 korda
- Tänatud: 1117 korda
- Kontakt:
Re: VFR 800 tuled
Üsna kindlalt on sul seal pesas kas tehasest tulnud originaalid või mõned nonamed. Pirn väsib aja jooksul.
Minu kogemus ütleb, et ainuüksi korralik pirn laternas teeb imesid. Võta kas eelnevalt mainitud Osram Nightbreaker või Philips X-treme Vision (+130%).
Vahetasin endal kõikides kaherattalistes sõidukites pirnid ümber Philips Moto Vison pirnide vastu (+30%) ja järjekordselt olin üllatunud kui palju paremaks läks. Alternatiivina saad veel kaaluda ka Osram Rallye pirne (65w; pole lubatud kasutada liikluseks tänaval), kui latern välja kannatab. Ja kui see kõik ei aita siis asu aretama LEDe-HIDe.
-
Teema algataja - Toetajaliige
- Postitusi: 3146
- Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
- Tsikkel: Honda VFR800, 2008
- Tänanud: 492 korda
- Tänatud: 598 korda
Re: VFR 800 tuled
tänud!!!
Külastan mõnd pirni poodi ja katsun hankida soovitatud pirne ja vaatan, mis toimub.
-
Teema algataja - Toetajaliige
- Postitusi: 3146
- Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
- Tsikkel: Honda VFR800, 2008
- Tänanud: 492 korda
- Tänatud: 598 korda
Re: VFR 800 tuled
Hakkasin siis asjaga tegelema. Esiteks oli täis tuli ja pool tuli oma vahel vahetuses. See mind väga ei häirinud kuna pimedas sõidan vähe ja valges hoian täistuled peal. See selleks.
Sees olid H7 pirnid mingi suure seibiga (ise tehtud). Lugesin mööda googlet ja infot on nagu tonnide viisi, kahjuks igal lehel erinev
Siin siis versioonid
1) Hondal on oma pirinid (maksavad pool aasta palka)
2) Kasuta tavalist H7
3) Kasuta tavalist H4
5) Ilma adapterita ei saa tavalisi kasutada
6) Ilma adapterita saab tavalisi kasutada
7) Ilma adapterita tuleb H4 ära lõigata kaks naga
jne jne jne
Ons keegi, kes teab, et mis seal siis nüüd nagu toimub ja mis pirnid sinna sisse käivad? Ratas on 2008 aasta
Re: VFR 800 tuled
Mis siin keerulist on? Honda esindus on meil olemas ju, helista Catweesi ja küsi sealt. Aga inimestel meeldib internetis kaevata selle asemel ja ennast segadusse ajada.
-
- Postitusi: 558
- Liitunud: 18 Okt 2005, 09:42
- Tsikkel: rod ja pooleli xs
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
Re: VFR 800 tuled
Originaalis, ehk HONDA poolt on VFR800 aastast 2008 paigaldatud H7 pirnid. Ja mingit seibi sinna ei käi.
I don't give a shit, I don't take any shit, I'm not in the shit busines!
-
- Postitusi: 112
- Liitunud: 20 Jaan 2015, 11:08
- Tsikkel: GSF600 ´97 & R35 ´47
- Asukoht: tln
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 5 korda
Re: VFR 800 tuled
et see on nüüd siis halb asi, kui inimene üritab iseseisvalt endale asja selgeks teha. veel hullem, ta julgeb foorumist veel abi ka küsima tulla
-
Teema algataja - Toetajaliige
- Postitusi: 3146
- Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
- Tsikkel: Honda VFR800, 2008
- Tänanud: 492 korda
- Tänatud: 598 korda
Re: VFR 800 tuled
Esituli on sel vahetatud (eelnev omanik näitas pilte oli kuskile alla sõidetud ja tuli kondel [Motobot: õige on "gondel"] katki ja need siis uued pandud)
Ilma seibita upub H7 sinna ära (äkki on esituli alla 2008 aasta mudeli oma?) Mis pirn natuke vanema tule sees käib? Honda originaal?
@ auto corrector
-
- Postitusi: 558
- Liitunud: 18 Okt 2005, 09:42
- Tsikkel: rod ja pooleli xs
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
Re: VFR 800 tuled
Alates 2002 käib H7. Enne seda oli küll Honda enda pirn. Aga siis oli ka esituli teistsugune.
I don't give a shit, I don't take any shit, I'm not in the shit busines!
-
Teema algataja - Toetajaliige
- Postitusi: 3146
- Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
- Tsikkel: Honda VFR800, 2008
- Tänanud: 492 korda
- Tänatud: 598 korda
Re: VFR 800 tuled
Müstiline
Miks minu ratta tule sisse siis H7 ei sobi ja mingi ise käiatud seibi sinna vajab?
Ühesõnaga on vaja mingis hoolduskohas/või teise lahke VFR omaniku juures mingi võrdlus leida, et aru saada, mis jama sellega on.
-
- Postitusi: 558
- Liitunud: 18 Okt 2005, 09:42
- Tsikkel: rod ja pooleli xs
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
Re: VFR 800 tuled
Sul võivad olla USA variandi esituled, seal kasutati ka skeemi, kus ülemised olid H7 ja alumised olid Honda enda oma.
See mudel kandis nime Interceptor. Ehk siis teadmata, kus kohast pärit ei saa ühest vastust alati anda.
I don't give a shit, I don't take any shit, I'm not in the shit busines!
-
Teema algataja - Toetajaliige
- Postitusi: 3146
- Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
- Tsikkel: Honda VFR800, 2008
- Tänanud: 492 korda
- Tänatud: 598 korda
Re: VFR 800 tuled
Jah ratas on ise itaaliast aga kuna tuli on vahetatud siis on tõenäosus, et tuli on tellitud ebayst
Tundub, et nii ülemised kui alumised pesad on ühesugused ja mõlemal ühesugused seibid H7 el vahel.
-
- Postitusi: 558
- Liitunud: 18 Okt 2005, 09:42
- Tsikkel: rod ja pooleli xs
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
Re: VFR 800 tuled
Siis jään vastuse võlgu. Mõlemad variandid pakkusin välja, nii VFR800 kui Interceptori, sellist kuhu H7 üldse ei istu ma ei leiagi...
I don't give a shit, I don't take any shit, I'm not in the shit busines!
-
- Postitusi: 411
- Liitunud: 23 Mär 2015, 11:31
- Tsikkel: lenksuga
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 19 korda
- Tänatud: 21 korda
Re: VFR 800 tuled
Raske on vaiki olla, kuna oma 2007.a CBR 1000RR puhul olen ka tuledega hädas. Eelmise rattaga, milleks oli 900RR (99.a) oli kahe korraga põleva H4 pirni ja suurte reflektoritega võrratu pimedas sõita. Praegu on tunne nagu mutiaugus otsiks teed. Vanad pirnid vahetasin Osram Night Breaker Unlimited vastu - saavutasin vaid marginaalse valgustugevuse paranemise. Ei hakka siis juba uut teemat tegema ja pigem küsin siin. Kas H7 pirni jaoks mõeldud lamp üldse kannataks H4 välja? Millegi pärast kardan, et kuumeneks üle...või mitte? Mida arvata LED H7 pirnidest? On oluliselt heledamad? Kuivõrd üldse s#ta tule sees heledam valgustekitaja efekti annab? Kahtlustan, et kui reflektor oma ehituselt on kehva võimekusega valgusvihku suunata ja jaotada, siis ei pruugi vist võimsamast valgusallikast selle sees ka kasu olla...?
-
Teema algataja - Toetajaliige
- Postitusi: 3146
- Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
- Tsikkel: Honda VFR800, 2008
- Tänanud: 492 korda
- Tänatud: 598 korda
Re: VFR 800 tuled
Käisin veel üle vaatamas. Eile pimedas mobla taskulambiga nikerdasin sealt lenksu vahelt.
jah ülemised on ilma seibita (istuvad küll mõlemad viltu pesas aga tõenäoliselt siiski H7 jaoks mõledud pesa ja kuidagi kõveralt paigaldatud)
Alumised on seibiga. Ehk siis alla sobivad õieti ainult originaalid? Kas meie maal neid originaale müüakse ja kas on ainult hinna vahe või on valgustugevuse vahe ka H7 vs originaal?
Või müüakse kuskil adaptereid? Või on H4 kahe naga ära lõikamise jutt õige?
-
- Postitusi: 1421
- Liitunud: 10 Mai 2005, 20:44
- Tsikkel: God DAMN 950 Seiklus
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 125 korda
- Tänatud: 62 korda
Re: VFR 800 tuled
Kas keegi reaalselt kunagi mõõtnud ka antud varianti, kus pirnile tuuakse otse akult vool (ehk siis läbi eraldi relee, mitte originaalilt). Pidi olema mingi marginaalne kadu originaal süsteemiga.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 2669
- Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
- Tsikkel: Yamaha FZ8SA
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 192 korda
- Tänatud: 406 korda
Re: VFR 800 tuled
Ronk kirjutas:Kas keegi reaalselt kunagi mõõtnud ka antud varianti, kus pirnile tuuakse otse akult vool (ehk siis läbi eraldi relee, mitte originaalilt). Pidi olema mingi marginaalne kadu originaal süsteemiga.
Saad ise mõõta kodus testriga (pinget siis) kui palju langeb originaaljuhtmega võrreldes akult otse juhtmega.
P=IxU ja kui U väheneb siis väheneb ka võimsus (ja valgustugevus on sõltuv võimsusest).
PS Volte mõõda ikka töötava mootori ja põlevate tuledega
EDIT: Minu saiakesel (fazer) olid kah ilgelt si*ad tuled ja kiskusin ühel ilusal laupäeval selle tulede korpuse (liimitud) tükkideks. Seest vaatas välja sulanud ja viltune pirni kate, mis oli pirnile pähe vajunud ja võttis kinni 70% valgusest ja 1mm paksune tolmukiht reflektoritel (põhjuseks irvakil tolmukate), mis sai hakkama ülejäänud 30% neelamisega
Sai pestud ja liimitud ning nüüd on tuled sellised "saab sõita".
Re: VFR 800 tuled
bandiit kirjutas:et see on nüüd siis halb asi, kui inimene üritab iseseisvalt endale asja selgeks teha. veel hullem, ta julgeb foorumist veel abi ka küsima tulla
Ei ole halb asi. Aga kui tahta täpselt teada ja konkreetset vastust saada, siis võiks alustada ametlikust esindusest, kes peaks ka korrektset infot erinevate aastakäikude kohta omama. Ja selleks, et teised saaks teda aidata, selleks peaks infot omaltpoolt ka rohkem andma. Mitte hiljem jupiti lisama, et tegelt tuli vahetatud, ratas Itaaliast jne. Aga no loomulikult oleneb millist vastust keegi abi küsides tahab, kas konktreetset või seda kus on välja toodud 10 võimalikku ja siis ise jälle edasi mõistatada.
Küsijale, ole hea ja lisa võimalusel siia pilt. Siis saavad teised ka rohkem aimu milline see tuli sul seal välja paistab või mis sul seal toimub.
-
- Postitusi: 558
- Liitunud: 18 Okt 2005, 09:42
- Tsikkel: rod ja pooleli xs
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
Re: VFR 800 tuled
Need Honda pirnid VFR800 Interceptorile maksavad 26,70/tk. Kas nad ka paremini valgustavad teed, seda ma ei tea, samuti ei oska välja pakkuda, mida nende asemel kasutada.
Kindel on see, et kui kasutatakse vale pirni, siis tõenäoliselt asub hõõgniit valel kaugusel ja seetõttu reflektorilt ei pruugi valgus õigesti teele langeda.
I don't give a shit, I don't take any shit, I'm not in the shit busines!
-
Teema algataja - Toetajaliige
- Postitusi: 3146
- Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
- Tsikkel: Honda VFR800, 2008
- Tänanud: 492 korda
- Tänatud: 598 korda
Re: VFR 800 tuled
Kri$o$ kirjutas:Need Honda pirnid VFR800 Interceptorile maksavad 26,70/tk. Kas nad ka paremini valgustavad teed, seda ma ei tea, samuti ei oska välja pakkuda, mida nende asemel kasutada.
Kindel on see, et kui kasutatakse vale pirni, siis tõenäoliselt asub hõõgniit valel kaugusel ja seetõttu reflektorilt ei pruugi valgus õigesti teele langeda.
Ma pigem kahtlustasin, et nad näitavad sitemini aga ok vahe tõenäoliselt on suht olematu.
Oskad sa öelda, kes neid müüb?
-
- Postitusi: 558
- Liitunud: 18 Okt 2005, 09:42
- Tsikkel: rod ja pooleli xs
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
Re: VFR 800 tuled
Catwees. Kohapeal pole, tuleb tellida, nädalaga kohal.
I don't give a shit, I don't take any shit, I'm not in the shit busines!
-
- Mode
- Postitusi: 1674
- Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
- Tsikkel: Kawaspa
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 435 korda
- Tänatud: 127 korda
Re: VFR 800 tuled
Heikik kirjutas:Kas H7 pirni jaoks mõeldud lamp üldse kannataks H4 välja? Millegi pärast kardan, et kuumeneks üle...või mitte?
Üle ei kuumene, kui just mõlemat niiti tööle ie küta. H4 ühendatakse nii, et kaugtule puhul lülitub lähitule niit välja. H7 on ühe niidiga.
Pirni valgusjõust üsna palju olulisem on reflektor, pirni positsioon laternas jne. Pigem kontrolli selle kvaliteeti.
Mina oma rattaga ei viitsinud võimelda, tellisin hiinast 40 euriga uue fanaariku ja asi ants, seasilmast sai sama pirniga väga korralik asjandus.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7412
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1992 korda
- Tänatud: 585 korda
Re: VFR 800 tuled
Heikik kirjutas:Raske on vaiki olla, kuna oma 2007.a CBR 1000RR puhul olen ka tuledega hädas. Eelmise rattaga, milleks oli 900RR (99.a) oli kahe korraga põleva H4 pirni ja suurte reflektoritega võrratu pimedas sõita. Praegu on tunne nagu mutiaugus otsiks teed. Vanad pirnid vahetasin Osram Night Breaker Unlimited vastu - saavutasin vaid marginaalse valgustugevuse paranemise. Ei hakka siis juba uut teemat tegema ja pigem küsin siin. Kas H7 pirni jaoks mõeldud lamp üldse kannataks H4 välja? Millegi pärast kardan, et kuumeneks üle...või mitte? Mida arvata LED H7 pirnidest? On oluliselt heledamad? Kuivõrd üldse s#ta tule sees heledam valgustekitaja efekti annab? Kahtlustan, et kui reflektor oma ehituselt on kehva võimekusega valgusvihku suunata ja jaotada, siis ei pruugi vist võimsamast valgusallikast selle sees ka kasu olla...?
Ma olen 2x tellinud neid LED(H1 ja H7) asendus pirne halogeenidele,aga mõlemad kõlbasid ainult päevatuledeks ehk valges nägid välja üsna eredad,aga teed ei valgustanud üldse.
Enda rattaga proovisin ära ka kõik H1-le müüdavad parimad halogeenid ära ja olulist vahet ei tekkinud.Ainuke asi,mis tee valgeks tegi oli HID asendus kit.Mina ostsin www.maroli.ee lehelt.Olen nüüd sealt ka firma veokatele ostnud ja ka need enne hiiresilmad olnud tuled,hakkasid teed valgustama.Minu puhul siis tegemist luuptuledega.Reflektoriga tuledes ei ole neid proovinud.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 411
- Liitunud: 23 Mär 2015, 11:31
- Tsikkel: lenksuga
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 19 korda
- Tänatud: 21 korda
Re: VFR 800 tuled
urmas66 kirjutas:Ma olen 2x tellinud neid LED(H1 ja H7) asendus pirne halogeenidele,aga mõlemad kõlbasid ainult päevatuledeks ehk valges nägid välja üsna eredad,aga teed ei valgustanud üldse.
Enda rattaga proovisin ära ka kõik H1-le müüdavad parimad halogeenid ära ja olulist vahet ei tekkinud.Ainuke asi,mis tee valgeks tegi oli HID asendus kit.Mina ostsin http://www.maroli.ee lehelt.Olen nüüd sealt ka firma veokatele ostnud ja ka need enne hiiresilmad olnud tuled,hakkasid teed valgustama.Minu puhul siis tegemist luuptuledega.Reflektoriga tuledes ei ole neid proovinud.
HID-i peale mõtlesin juba ka, aga kuna tegemist on reflektortulega, tähendab see suuremat ümber ehitamist. Ilmselt seda juramist kahjuks päris välistada ei saa, kuna tihti jään tsikliga kuskile öö peale ja tahaks siga, põtra ja muid pudulojuseid ikka natuke kaugemalt näha, kui seda on kätega vehkimise ulatus. Hiina HID-i panin kunagi Audi A4 luuptuledesse, toimis väga ilusti. Tulel oli vastav markeering ka peal, kuna sama tuld kasutas tehas nii halogeeni kui xenoni puhul. Politsei suutsin selle alusel ümber veenda, kui trahvi teha tahtis.
Kui nüüd tavalise halogeeni märgistusega tulele luup sisse aretada, siis ilmselt ülevaatuseonud muidugi väga rõõmsad ei ole.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7412
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1992 korda
- Tänatud: 585 korda
Re: VFR 800 tuled
Just eile käisin üv ja nad ei saanud aru või ei teind välja.Asendus kitiga pole midagi ümber ehitada vaja.Mul HID 4300K,see on eemalt suht sarnane mõne sinaka halogeeniga
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.