Minu Dnepr mt11 91
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 67
- Liitunud: 16 Mai 2005, 12:38
- Tsikkel: 990 ADV
- Asukoht: tartu
- Kontakt:
nii
paagilt värv maas
ja tekkis mul vahel selline idee .... et paneks taha auto pütid :
http://www.drewsauto.ee/img/sum/sm140mini.jpg
maksavad sellised ca 1000.- tükk ... pakun et võiks olla nad suht omapärased
muidu mõeldud nii et leegikast viia edasi siis uus toru mis läheb sinna tagapütti ....
ettekujutus suurusest umbes : http://www.autotrader.jp/images/217_BzyzhjKAqU.JPG
et umbes nii siis :http://www.motoforum.cz/galerie/images/ ... rior_1.jpg
paagilt värv maas

ja tekkis mul vahel selline idee .... et paneks taha auto pütid :
http://www.drewsauto.ee/img/sum/sm140mini.jpg
maksavad sellised ca 1000.- tükk ... pakun et võiks olla nad suht omapärased
muidu mõeldud nii et leegikast viia edasi siis uus toru mis läheb sinna tagapütti ....
ettekujutus suurusest umbes : http://www.autotrader.jp/images/217_BzyzhjKAqU.JPG
et umbes nii siis :http://www.motoforum.cz/galerie/images/ ... rior_1.jpg
-
- Postitusi: 87
- Liitunud: 27 Dets 2004, 18:00
- Tsikkel: Honda XRV 750 Africa Twin
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
kas ta nyyd on tegemist k6rgendatud 6lisurveda, aga mina oma venelasel viisin paremasse pytti lisa6litoru. 6litamine silindri 6litamine paranes tunduvalt. 6lipumpadest on niigu dnepri oma k6ige k6vem. r6hku ise t6stnud ei ole, kui soovitan panna 6liradika. kuumal ja keskmisel suvep2eval kukub 6lir6hk ikkagi maha kui linnast foori alt foori alla s6elud. jahutus pea puudub juSohne kirjutas:kas sa oskad midagi lähemalt rääkida sellest kõrgendatud õlisurvest?
Kuda seda küll luua annab?
?
Twinnipoeg Puhh 

-
Teema algataja - Postitusi: 67
- Liitunud: 16 Mai 2005, 12:38
- Tsikkel: 990 ADV
- Asukoht: tartu
- Kontakt:
nii .. varsti palgapäev
see tähendab et saab sadula töökotta viia ja lasta uue voolida
ja siis uus sumpasüsteem .. ja kui veab siis isegi uus spidokas/tahokas
kuid on tekkinud paar küsimust :
kuidas ja milline elektriline starter panna et ta hakkaks nupust käima ... .
kuidas saaks tagaotsa madalamaks ja esiotsa kõrgemaks
kust saada vanat lenksu : sellist : http://www.hot.ee/raadimoto/39.jpg
ja neid lenksu kandjaid .. pikemaid ....
ja vahepeal olen saanud ka soovitusi :
pesta puhtaks väntvöll
panna 1he pooli asemel 2ks jaava süütepooli .. kummalegi eraldi

see tähendab et saab sadula töökotta viia ja lasta uue voolida


kuid on tekkinud paar küsimust :
kuidas ja milline elektriline starter panna et ta hakkaks nupust käima ... .
kuidas saaks tagaotsa madalamaks ja esiotsa kõrgemaks
kust saada vanat lenksu : sellist : http://www.hot.ee/raadimoto/39.jpg
ja neid lenksu kandjaid .. pikemaid ....
ja vahepeal olen saanud ka soovitusi :
pesta puhtaks väntvöll
panna 1he pooli asemel 2ks jaava süütepooli .. kummalegi eraldi
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8847
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 139 korda
- Tänatud: 359 korda
- Kontakt:
Veitsa offtopic aga:
nägin paar nädalat tagasi ühte streetfighteriks ehitatud GS500 (või oli see GS450) ning peaks ütlema, et parima häälega viiesajane ratas, mida elus kuulnud. Ning kõhu all oli tal selline muffler: http://www.autotoys.com/pics/thumbs/t_MT109.jpg
Megahead häält tegi, nagu mingi tonnine V, mitte viiesajane rida
nägin paar nädalat tagasi ühte streetfighteriks ehitatud GS500 (või oli see GS450) ning peaks ütlema, et parima häälega viiesajane ratas, mida elus kuulnud. Ning kõhu all oli tal selline muffler: http://www.autotoys.com/pics/thumbs/t_MT109.jpg
Megahead häält tegi, nagu mingi tonnine V, mitte viiesajane rida
-
Teema algataja - Postitusi: 67
- Liitunud: 16 Mai 2005, 12:38
- Tsikkel: 990 ADV
- Asukoht: tartu
- Kontakt:
nii
aeg möödas
ilmad ilusad, ja taas tuleb käed rattale külge panna
hetkeks on ostetud uued kolvirõngad, õlirõngad vms
ja pea kõik uued tihendid, niiet tuleb lammutama hakata
olemas on ka kohe uus iste
http://motodepoo.ee/mootor/pics/501/1_106215_1.jpg
ja uus lenks
välja tuleb vahetada lenksu kronsteinid , kuna alt vint kulunud
vahepeal sai korrastatud ka tagumise porilaua alumist otsa, ning esiporika
tuleb panna madalale mitte 1m kõtgusele rattast
ning esi amordid on pmst väga tugevad, või hoopis kinni jäänud, kuidas lahti saada ?
ning palju umbkaudne tervemotika värvimine pulbervärviga võib maksma minna ?
aeg möödas
ilmad ilusad, ja taas tuleb käed rattale külge panna
hetkeks on ostetud uued kolvirõngad, õlirõngad vms
ja pea kõik uued tihendid, niiet tuleb lammutama hakata
olemas on ka kohe uus iste

ja uus lenks
välja tuleb vahetada lenksu kronsteinid , kuna alt vint kulunud
vahepeal sai korrastatud ka tagumise porilaua alumist otsa, ning esiporika
tuleb panna madalale mitte 1m kõtgusele rattast
ning esi amordid on pmst väga tugevad, või hoopis kinni jäänud, kuidas lahti saada ?
ning palju umbkaudne tervemotika värvimine pulbervärviga võib maksma minna ?
-
Teema algataja - Postitusi: 67
- Liitunud: 16 Mai 2005, 12:38
- Tsikkel: 990 ADV
- Asukoht: tartu
- Kontakt:
nii
iste käes ja suhteliselt sobib !!!
muidugi tuleb ehitada mõned toetuspinnad istmele, kuna see on laiem kui dnepr
Ja ka tagaporikas tuleb tsipa ümmer ehitada, nii et tööd ikka on
ja alt plastik ka, nii et võib murduda .
pildid : http://hmekk.pri.ee/dnepr/day6/index.html
varsti loodan saada uued riserid ja ka lenksu
ning kuidas need esiporika kinnitused teha, et see niimodi allapoole jääks ?
külgedelt ?
või pikendada neid nö sarvekesi ?
kui dnepr rohkem valmimisjärgus saab iste endale ka uue naha, nii et see, et ta praega katki natuke on on suhteliselt suva, vähemalt on ta olemas
iste käes ja suhteliselt sobib !!!
muidugi tuleb ehitada mõned toetuspinnad istmele, kuna see on laiem kui dnepr

Ja ka tagaporikas tuleb tsipa ümmer ehitada, nii et tööd ikka on

ja alt plastik ka, nii et võib murduda .
pildid : http://hmekk.pri.ee/dnepr/day6/index.html
varsti loodan saada uued riserid ja ka lenksu
ning kuidas need esiporika kinnitused teha, et see niimodi allapoole jääks ?
külgedelt ?
või pikendada neid nö sarvekesi ?
kui dnepr rohkem valmimisjärgus saab iste endale ka uue naha, nii et see, et ta praega katki natuke on on suhteliselt suva, vähemalt on ta olemas
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.