VFR800 vs Pan-Europa vs Yamaha FJR 1300 → Re: VFR800 vs Pan-Europa

Kasutaja avatar

kalle
Postitusi: 720
Liitunud: 21 Juun 2004, 22:53
Tsikkel: Joone all on miskit
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 13 korda
Kontakt:

Re: VFR800 vs Pan-Europa

Lugemata postitus Postitas kalle »

Ma ei saa päris erapooletult vatata, sest VFRi pole mul olnud:) Samas on mul mõnde rataste juures kummaline soft spot ja VFR on üks neist. Mingil kummalisel põhjusel vaatan nende müügikuulutusi, kuigi vähimatki kavatsust osta pole jne. Kindlasti on väga hea ratas, aga universaalsuse osas pole vahe STga väga suur. Samas ei suuda ma täna end ise panna sinu olukorda, kus peaks STga nö null kogemusega alustama.
Võib muidugi väita, et kui pikemaid otsi ei kavatse sõita, siis pole STd mõtet soetada, aga ka see väide on imho liialdus ja kui vaadata kui palju STsi on kasutatud nt Inglismaal kulleri jm ratastena, siis kõlbab ka linnas pikemalt sõita. 178 kasv on ST jaoks väga sobiv, sest üle 180 ja nö standard jala pikkusega võib põlveruumiga kitsaks minna. Piki V mootori eripära. Minul on oma 180cm ja 70kg selle rattaga ideaalne klapp ja sõidaksin sellega ka ainult linna kui peaks.
Kaalu osas on vahe VFRiga kindlasti tuntav, aga ise selles osas ei hakka kaasa rääkima, sest mulle pole see argument, aga teiste eest ei saa rääkida.

Mis puutub läbisõitu, siis siin pean ennast ilmselt taas kordama, seega PÜÜAN teha võimalikult lüdidalt. Sa ei täpsusta, kas jutt käib ST puhul 1100 või 1300 mudelist, aga 1100st kindlamaid valikuid kestvuse osas väga pikka nimekirja pole. Minu oma on hetkel u 220000km sõitnud ja kõik töötab nagu uuel rattal. Olen isikjlikult rääkind mitme ST omanikuga, kel 400K+ kellal ilma igsusguse mootorisse sekkumiseta ja ma ei näe hetkel põhjust, miks ma samasse ei võiks jõuda. Hetkel on mul käsil 15 hooaeg enda STga ja muretumat ratas ma hästi ette ei kujuta. Korralik hooldus ja 0 muresi siiani. Viimastel aastatel jaotub aasta läbisõit mul mitme ratta peale, seega saab ST vähem koormust kui varem, aga ma tõesti ei näe põhjust miks ei võiks selle rattaga veel väga pikalt sõita. Klapp on nii hea lihtsalt:)
Aga kuna VFR on ka siiski Honda, siis ega siin palju kevemini ei saa minna:) Arvestada tuleb veidi suuremat riski raskemale elule siiani, aga muus osas ei näe probleeme. Korralikust kontrollist ja kodutööst on palju räägitud ja see kehtib igal juhul. Sinu soovidele sobib VFR ehk tõesti paremini, aga kui mingil põhjusel vajad lisainfi 1100 kohta, siis kanalid on olemas ja võin jagada, mida tean.

ps. mõlema ratta kohta on netis tonne infot.

Kk

KZ1000C3
ST1100N
XL600R
R1100GS
STS Pelikan MK I

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”