VFR800 vs Pan-Europa vs Yamaha FJR 1300 → Re: VFR800 vs Pan-Europa
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7406
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1093 korda
- Tänatud: 1098 korda
- Kontakt:
Re: VFR800 vs Pan-Europa
Madlobster kirjutas:Kas 60k sõitnud ratas on elupäevade lõpus (suuremate investeeringute ootuses) või annab muretult teist sama palju peale keerata?
Läbisõidukoll on üle pingutatud. Üljuhul on sedasorti reisirattad saanud ideaalilähedast kasutust - mootor on käima pandud ja sõidetud paarsada kilomeetrit. Mootori ressursi tapab enamasti külmkäivitus ja ülikõrged pöörded. Mõlemat on selline tsikkel väga vähe näinud. Vaatama peaks alati ikka konkreetset ratast ja mitte läbisõitu või väljalaskeaastat. Mõni väikese läbisõiduga ratas võib olla visuaalselt nadi ja mootor omadega läbi samas kui aastaid vanem ja suurema läbisõiduga rattal on kõik korras. Ostsin ise just 50K näiduga reisiratta, kontrollisin mootori igast otsast üle - kõik näitajad on nagu uuel. Selline ratas sõidab sul ilmselt 4x sama palju lisaks ja ei köhatagi. Eeldusel, et hooldad korralikult.
ilmastiku kindlus ei ole ulme tähtis kuna vihma kätte satun pigem harva ilmaga mööda pannes kui pidevalt meelega sõites, küll aga oleks tähtsad rohelisele kaitseomaduste hea tase :
Kaitsetase on kõikidel motoriietele enam-vähem sama - õlakaitsed, küünarnukikaitsed ja seljakaitse - viimane tavaliselt komplektist puudub ja see tuleb ise hankida. Vihmapidavus on mitmekihilistel riietele niikuinii pooe toobiga teema ja ei oma ka minu silmis olulist väärtust sest vähegi asisema saju korral tuleb nii või teisit vihmakile peale tõmmata.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.