Esimene ratas - Twin mootoriga oldtimer?
Moderaator: Moded
Esimene ratas - Twin mootoriga oldtimer?
Tere!
Olen värske motohuviline (noorena küll rohkelt mopeedide ja korssiga tegelenud) ja on plaan mootorratas soetada.
Ehk leian siit kasulike soovitusi, kui oma plaanist siin kirjutan.
Vanust on 24, seega vaatan 600+ kuubikuliste poole.
Biked ja endurod mind eriti ei võlu. Soov leida/ehitada mõnusa heliga retrohõngu masin kruiisimiseks.
Alguses jäi silma Kawasaki KZ750, et sellelt liigne eemaldada ja cafe raceri laadne masin teha kuna hind (700-1000€) ja raam tundusid toorikuks head. Peale mõningast uurimist sai selgeks, et 4 silindriline mootor on ikkagi üsna bike laadne oma iseloomult ja helilt ning sellele sobiks pigem moodsam disain.
Näiteks:
https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anz ... 2-305-1748
Nüüd tundub, et olen leidnud selle, mis on sobiv - Kawasaki z 750 twin / Kawasaki Z 750 B / Kawasaki KZ 750 LTD - Ma ei teagi täpselt, mis nende mudelite vahe on aga mind võlub eelmisega võrreldes 2 silindrilise heli ja võimekus madalatel pööretel, käivitusvänt ja inspiratsioon järgmisest videost : Videos olev ratas on mulle hetkel orientiiriks, meeldib ratta välimus, retrohõnguline käivitusvänt, trummelpidur taga ja väga mõnus heli.
Minu üllatuseks on aga see kahesilindriline tollest ajastust palju kallim võrreldes 4 silindriliste või sama hinnaga uuemate v-twin mootoritega (näiteks Vulcanid, see mulle ei meeldi).
Kas oskate soovitada twin mootoriga 600+ kuubikulisi teistelt tootjatelt? Kas minu valik on üldse mõistlik sellise aastakäigu masina eest sellist hinda maksta?
Mõned näited:
https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anz ... 4-305-7726
https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anz ... 39-305-361
https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anz ... -305-16664
Ette tänades
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6745
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 684 korda
- Tänatud: 443 korda
Re: Esimene ratas - Twin mootoriga oldtimer?
Hoi!
Teeks ka vahest suu lahti.
Igatsugu LTD jmt erinevus on enamuses kosmeetiline.
Istumine/asend, lenksud, ja kodar- vs valuvelg, instrumendid.
Piltidelt näed ise.
Veermiku osad on sarnased sama aastakäikude R4 KZ'idega: veljed, pidurid....
Masinatel on nii el, kui kickstarter. Vanematel KZ'idel võid kohata ka tavalist kontaktidega süüdet.
Mootor üldjuhul pommikindel ja vajadusel kergesti remonditav.
Tänu R2'le veab mõnusalt ka "altpoolt", aftermarket torudega saad ilusa heli
Rollikann on vanakestel kuullaagritega aga uuemate koonuslaagrid lähevad 1:1 sisse.
jne
edu
-
- Postitusi: 73
- Liitunud: 15 Sept 2015, 15:24
- Tsikkel: Suzuki dr750
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 32 korda
- Tänatud: 3 korda
Re: Esimene ratas - Twin mootoriga oldtimer?
No mõlemate puhul on kafekast asi ikka väga kaugel,aga veidi meenutab küll,et ehitame ikka õigeid asju ja nimetame ka asju õigete nimedega.
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7406
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1093 korda
- Tänatud: 1098 korda
- Kontakt:
Re: Esimene ratas - Twin mootoriga oldtimer?
Reaskahene on väga asine valik.
Selliseid kodarratastega eksmplare nagu siin-seal näha on üha vähem ja vähem leida ning nende hinnad on viimastel aastatel oluliselt üles läinud. Kui sa kodaratega doonorit otsid siis BMW R seeria masinad kuni vist 1979 on üsna sobivad, sealt edasi tulevad juba "lumehelbekodarad". Hinnad muidugi sellistel masinatel natuke teised, kui sinu toodud eelarves näidatud.
Re: Esimene ratas - Twin mootoriga oldtimer?
ylar33 kirjutas:No mõlemate puhul on kafekast asi ikka väga kaugel,aga veidi meenutab küll,et ehitame ikka õigeid asju ja nimetame ka asju õigete nimedega.
Originaalis muidugi mõista pole kumbki kafeka sarnanegi. Üritasin selgitada, et otsin hetkel ratast, millest lõpuks sarnane isend nagu videos, valmis ehitada.
Mulle tundub, et videos on just Z750 twin mootorit ja raami kasutades saavutatud väga kõva lõpptulemus.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6745
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 684 korda
- Tänatud: 443 korda
Re: Esimene ratas - Twin mootoriga oldtimer?
Ei tasu ikkagi seda R4 ka maha kanda...
Nt: viewtopic.php?f=56&t=95653
R4 750 saad tükkmaad odavama tooriku.
Isegi kui kick'iga soovid, siis vanemad Z ja KZ täitsa sellega olemas, samuti on kick'iga vanemad Honda CB'd
R2 on veel Triumph Boneville ja America, hinnad vist
Endale meeldib R2 mootoritest veel TRX 850 , isegi lõigatud on teist
https://trx850caferacer.files.wordpress ... 5/add2.jpg
Oldtimeri alla ta kindlasti ei mahu
Kui kubatuuri nõue alla 600ccm jääks oleks valikut nii, et tapab, nt. legendaarn Honda "virtsapump"
edu
Re: Esimene ratas - Twin mootoriga oldtimer?
yeekim kirjutas:Kui kubatuuri nõue alla 600ccm jääks oleks valikut nii, et tapab, nt. legendaarn Honda "virtsapump"
![]()
edu
Tänud soovituste eest!
Mõtled Viragot? Mis selle nii legendaarseks muudab? Mulle jääb kohati tunne, et inimesed tahavad neist lahti saada mis selle head ja vead?
Mulle tundub kuidagi imelik see v-twin variant kus mootor jaotub nö. pikki raami ja väljalase tuleb teine teiselt poolt.
Kui näiteks vaadata alla 600ccm siis mis sa veel pakuskid?
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6745
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 684 korda
- Tänatud: 443 korda
Re: Esimene ratas - Twin mootoriga oldtimer?
muhkel07 kirjutas:yeekim kirjutas:Kui kubatuuri nõue alla 600ccm jääks oleks valikut nii, et tapab, nt. legendaarn Honda "virtsapump"
![]()
eduTänud soovituste eest!
Mõtled Viragot? Mis selle nii legendaarseks muudab? Mulle jääb kohati tunne, et inimesed tahavad neist lahti saada
mis selle head ja vead?
Mulle tundub kuidagi imelik see v-twin variant kus mootor jaotub nö. pikki raami ja väljalase tuleb teine teiselt poolt.Kui näiteks vaadata alla 600ccm siis mis sa veel pakuskid?
Virago on Yamaha "asi"
Mõtlen seda.
https://www.google.ee/search?q=honda+cx ... 0Q_AUICCgB
edu
-
- Postitusi: 2034
- Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: Esimene ratas - Twin mootoriga oldtimer?
yeekim kirjutas:Ei tasu ikkagi seda R4 ka maha kanda...
Nt: viewtopic.php?f=56&t=95653
Küsimus ei ole otseselt R4 mootoris, kuigi õige asi see muidugi pole. Küsimus on selles, et R4 mootoriga tuleb tihti kaasa mingi eriti värdjas paak ja valuveljed ja siis tehakse kuni raha ja jõudu jätkub ja pärast tuleb välja mingi eriti piinlik poolik toode, mida siis kohvikuks kutsutakse. Mardi teemat ei ole mõtet vaadata, sest temal on väga hästi asi õnnestunud ja samas see pole siiski klassikaline cafe ratas, vaid ütleme mingi cafe ja scrambleri/trackeri ristsugutis. Kui R4, siis võiks muu ikkagi tibens olla ehk kodarveljed, kasutatav originaalpaak jne.
Siin mõned suvalised 2 ja 4 silindriga toorikud, erinevas kubatuuris:
Honda CB 350: http://www.nettimoto.com/honda/cb/2025268
Honda CB 450: http://www.nettimoto.com/honda/cb/2029906
Honda CB 500: http://www.nettimoto.com/honda/cb/2017896
Honda CB 750: http://www.nettimoto.com/honda/cb/2039196
Yamaha XS650: http://www.nettimoto.com/yamaha/xs/2002012
Yamaha SR500: http://www.nettimoto.com/yamaha/sr/2030439
BMW R100: http://www.nettimoto.com/bmw/r/2038832
Kawa KZ 750: http://www.nettimoto.com/kawasaki/kz/2031507
Ise vaataks siit listist vist CB450 poole, kuna selle saab väga lihtsa vaevaga cafe-autentsena kevadeks teele ja hind on ka mõistlik, + kickstart.
-
- Postitusi: 77
- Liitunud: 24 Veebr 2013, 04:17
- Tsikkel: Yamaha XS650, Triumph Str Trpl
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 11 korda
Re: Esimene ratas - Twin mootoriga oldtimer?
Hondad on mõnnad. Eile vaatasin mingit mõttetut filmi nimega "The Adderall Diaries". Seal oli ilus cb650 cafekas. Samas jah R2 hääl on omaette mõnna. Minuoma originaal konfiguratsioonis (veel) teeb niijukest häält:
https://www.youtube.com/watch?v=N301nK4fepI
ühekorra juhtusin testsõitu tegema ilma õhufiltriteta, siis tegi eriti isast häält
Re: Esimene ratas - Twin mootoriga oldtimer?
mosfet kirjutas:Hondad on mõnnad. Eile vaatasin mingit mõttetut filmi nimega "The Adderall Diaries". Seal oli ilus cb650 cafekas. Samas jah R2 hääl on omaette mõnna. Minuoma originaal konfiguratsioonis (veel) teeb niijukest häält:
https://www.youtube.com/watch?v=N301nK4fepIühekorra juhtusin testsõitu tegema ilma õhufiltriteta, siis tegi eriti isast häält
Väga kena masin, mõnus hääl ja tundub maitsekas ehitus. Kas tagatuli päriselt vilgubki või on asi LED tule ja kaamera kaadrisageduse omavahelises "effektis"?
Kas masinast kusagil rohkem fotosid ka näha on?
Re: Esimene ratas - Twin mootoriga oldtimer?
Tort kirjutas:Siin mõned suvalised 2 ja 4 silindriga toorikud, erinevas kubatuuris:
Honda CB 350: http://www.nettimoto.com/honda/cb/2025268
Honda CB 450: http://www.nettimoto.com/honda/cb/2029906
Honda CB 500: http://www.nettimoto.com/honda/cb/2017896
Honda CB 750: http://www.nettimoto.com/honda/cb/2039196
Yamaha XS650: http://www.nettimoto.com/yamaha/xs/2002012
Yamaha SR500: http://www.nettimoto.com/yamaha/sr/2030439
BMW R100: http://www.nettimoto.com/bmw/r/2038832
Kawa KZ 750: http://www.nettimoto.com/kawasaki/kz/2031507Ise vaataks siit listist vist CB450 poole, kuna selle saab väga lihtsa vaevaga cafe-autentsena kevadeks teele ja hind on ka mõistlik, + kickstart.
Olen nüüd neid mudeleid scanninud internetist, täna liigub buss Saksamaale tsikleid tooma ja on mõned valikud sellest nimekirjast sõelale jäänud.
Avastasin, et Yamaha SR500 on ühe silindriga täitsa tore mõte välimuse, hääle, väände ja hinna poolest. Tõsi, sõidukorraliku originaali saab 2000+€ ringis aga seda oleks kahju ümber siis teha.
Leidsin mõistliku tooriku sobiva paagiga, lisaks kodarad ja käivitusvänt https://www.autoscout24.com/classified- ... 50040a10ed
Vabandan vb rumala küsimuse pärast aga miks mõni SR500 on märgitud 20kw ja teine jällegi 27kw või 38kw? Ei tea kuidas SR500'l üldiselt võimekusega lood on.
Motivatsiooni lisab:
Nimekirjas olev külgkorviga KZ 750 oli samuti ahvatlev.
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7406
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1093 korda
- Tänatud: 1098 korda
- Kontakt:
Re: Esimene ratas - Twin mootoriga oldtimer?
muhkel07 kirjutas:Leidsin mõistliku tooriku sobiva paagiga, lisaks kodarad ja käivitusvänt https://www.autoscout24.com/classified- ... 50040a10ed
Vabandan vb rumala küsimuse pärast aga miks mõni SR500 on märgitud 20kw ja teine jällegi 27kw või 38kw? Ei tea kuidas SR500'l üldiselt võimekusega lood on.
SR500 ja hea valik. See on kõige sagedamini esimeseks "kohvikuprojektiks" võetav ratas - lihtne ümber ehitada ja doonorina odav. Temast tehakse nii kohvikuid, skrämblereid, träkkerid, bobbereid kui brätte.
-
- Postitusi: 77
- Liitunud: 24 Veebr 2013, 04:17
- Tsikkel: Yamaha XS650, Triumph Str Trpl
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 11 korda
Re: Esimene ratas - Twin mootoriga oldtimer?
muhkel07 kirjutas:Väga kena masin, mõnus hääl ja tundub maitsekas ehitus. Kas tagatuli päriselt vilgubki või on asi LED tule ja kaamera kaadrisageduse omavahelises "effektis"?
Kas masinast kusagil rohkem fotosid ka näha on?
Tagatuli päriselt vilgubki, aga niivõrd kiiresti et laivis inimsilm seda registreerida ei jõua. Jep, teema täitsa olemas siin samas foorumis.
-
- Postitusi: 1403
- Liitunud: 21 Apr 2005, 15:10
- Tsikkel: 650cc V2
- Asukoht: Pärnumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 12 korda
Re: Esimene ratas - Twin mootoriga oldtimer?
Hoolimata pühaduseteotusest, et stiilipuhas cafe oeab olema R2 (no ja soovitavalt britt), otsiks mina vist toorikuks sevenfifty. Hääle saab sellele oioi kui ilusa, kui teha 4-4 trompetid otse läbi torudega. Ja tehnika on väga töökindel. Taga kenasti kaks amorti ja kõik jutud. Originaal valukad müüki ja näiteks supermoto päritolu kodarvelg alla. Ette tglt soovitavalt 19" näiteks miski kroomi alt. Sellise ratta võib (kerge laksuga) suht võikuhinnaga leida. Edu tooriku leidmisel ja loodetavasti on meie teedel varsti üks stiilne liikur rohkem jälle

"Takahashi on küll aeglane, aga see-eest kukub tihti." H. Kender, Viasat Sport Baltic, Malaisia Moto2
PS! Klausen/Kender Viasati tagasi!
-
- Postitusi: 2034
- Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: Esimene ratas - Twin mootoriga oldtimer?
Supermoto rattad ca 500 eur, originaalrattaid müüa ei õnnestu ilmselt. Lisaks spacerite/ketaspiduri jamamine. Samuti on supermoto rattad liiga väiksed. Vot nii hakkabki see kebens pihta ja mõne kuu pärast toss väljas või plekk otsas. Seepärast ongi mõtet kohe kodarvelgedega ratas osta. Sr500 on väga ok valik.
-
- Postitusi: 1403
- Liitunud: 21 Apr 2005, 15:10
- Tsikkel: 650cc V2
- Asukoht: Pärnumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 12 korda
Re: Esimene ratas - Twin mootoriga oldtimer?
Tort kirjutas:Supermoto rattad ca 500 eur, originaalrattaid müüa ei õnnestu ilmselt. Lisaks spacerite/ketaspiduri jamamine. Samuti on supermoto rattad liiga väiksed. Vot nii hakkabki see kebens pihta ja mõne kuu pärast toss väljas või plekk otsas. Seepärast ongi mõtet kohe kodarvelgedega ratas osta. Sr500 on väga ok valik.
True that

"Takahashi on küll aeglane, aga see-eest kukub tihti." H. Kender, Viasat Sport Baltic, Malaisia Moto2
PS! Klausen/Kender Viasati tagasi!
Re: Esimene ratas - Twin mootoriga oldtimer?
Supermoto pole päris see ajastu, mida otsin. Kuidas aga Yamaha SR500 jõuga lood on? Äkki hakkan kiirelt 750 twini igatsema, eriti kui soov vahel kahekesi masinal olla?
-
- Postitusi: 2034
- Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: Esimene ratas - Twin mootoriga oldtimer?
Sõltub millega võrrelda. Üks asi on mugavus sadulas kahe sõitja puhul, hea ei ole ilmselt aga päris kehvaks nimetada ka vist ei saa. Teine asi on jõud ja sellest puudu ei paista tulevat otseselt. Läbiv seisukoht paistab olevat, et lühikesed otsad teeb ilusti ära. Pikemateks otsteks on teised rattad siiski aga ka mina olen 1,5 kohalise sadulaga rattal naisega Tln-Haapsalu-Tln teinud ja mugavusest on asi kaugel aga teeks veel. Üksi on SR500 kindlalt väga lahe sõiduriist.
When I was riding two up on my SR500 I weighed about 180 and she was about 125 or so. Bike had plenty of power. I would add a bit of pre-load to the shocks.
Re: Esimene ratas - Twin mootoriga oldtimer?
Olen hetkel täieliku dilemma ees.
Odavam Yamaha SR500, mida sihtisin, osteti ära, ja nüüd pean valima kas 1500€ eest SR500 või 1700€ eest Kawasaki Z750 ltd twin.
Mõlemad originaalid, kodaratega ja keskmises seisukorras töötavad.
1 silinder vs 2 silindrit, 500 vs 750ccm, Kawa vs Yama Mõlemad meeldivad
https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anz ... 2-305-1011
https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anz ... 4-305-7726
-
- Postitusi: 2034
- Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: Esimene ratas - Twin mootoriga oldtimer?
See kawa on natuke rohkem chopper minumeelest oma rõvedalt suure tagumise rattarummuga. Yamu on kindlasti klassikalisem cafe materjal.
Re: Esimene ratas - Twin mootoriga oldtimer?
Tort kirjutas:See kawa on natuke rohkem chopper minumeelest oma rõvedalt suure tagumise rattarummuga. Yamu on kindlasti klassikalisem cafe materjal.
Tagaratas enesest inetu ei ole aga natuke madal võib jääda tõesti, kui tahta kahekesi peal sõita. Kui panna taguratas suurem?
Klassikalist cafe't nagunii teha ei soovi, pigem midagi trackeri jne vahepealset, pika sadulaga masin. Selline mõnus oldtimer.
Kumba võiks mootorit silmas pidades eelistada?
-
- Postitusi: 2034
- Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: Esimene ratas - Twin mootoriga oldtimer?
Lihtsalt infoks, et uus velg (pöid, rõngas, kuidas keegi kutsub) koos kodaratega samale rummule maksab ca 200-250 eur. Kawal 16/19 rattad vist?, yamul 18/19. See 16 on ikka junn mis junn ja suuruste vahe häirib silma ka. Maitse asi muidugi. Kahekesi sõitmist ei sega loomulikult, sest tal on ju kõrgem rehv. Mootori põhjal eelistada ei oska. Mõlemad on ok, ühel rohkem jõudu lihtsalt aga yamul ka puudu ei jää otseselt. Ise võtaks 1 silkuga. Kui väga suurt kasvu oled, siis äkki kawa on suurem mõõtudelt ja passib paremini, eks googelda. Või siis vaata, mis nendest tehtud on ja otsusta selle põhjal. Ma eelistaks ise ilmselt yamut.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6745
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 684 korda
- Tänatud: 443 korda
Re: Esimene ratas - Twin mootoriga oldtimer?
Hoi!
Mis siin mõelda: 2 silindrit on ikka 2 silindrit
Ma selle istme kõrguse pärast eriti ei muretseks sest niikui-nii ajad istme paagiga ühele joonele ja see tõstab kõrgust tunduvalt.
Antud isendil on jalad omaalgatuslikult juba ette viidud, sellest ka "chopperlik" välimus, muidu istuvad 180 mehaed ka suht mugavalt peal.
Hääästi palju kasulikku: http://www.kzrider.com
edu
Re: Esimene ratas - Twin mootoriga oldtimer?
Ilmus välja 1300€ eest veel üks z750 twin. Olevat korralik masin aga käima ei saa proovida kuna karpad vaja puhastada ja aku läbi.
Isend rihmülekandega, kas see on parem või kehvem kui kett? Oskab keegi nõu anda?
Lisan pildi ka: https://www.upload.ee/image/6115414/unnamed__2_.jpg
Plussideks minu silmis hind + üldine välimus + juba madal lenks.
Miinuseks on valuveljed.
-
- Postitusi: 2034
- Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: Esimene ratas - Twin mootoriga oldtimer?
Nendel on väga pikk välp ja nad on hooldevabad erinevalt ketist, mida peab puhastama ja õlitama. Samas rihm kardab kivi saada. Kui kivi vahele tõmbab, siis on ribadeks.
-
- Postitusi: 1186
- Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
- Tsikkel: GSX1200, XT660R
- Asukoht: Hiiumaa
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 77 korda
Re: Esimene ratas - Twin mootoriga oldtimer?
muhkel07 kirjutas:Isend rihmülekandega, kas see on parem või kehvem kui kett? Oskab keegi nõu anda?
Üks samasugune on siin mu silme all teeninud vist juba 10 aastat, kui mitte rohkem. Tehnika kestab, ja rihma on selle aja sees vahetatud üks kord (oli vist juba ostes väikese vigastusega). Ses mõttes on rihm hea tõesti, et ei pea õlidega mäkerdama. Kivi sattumine rihma vahele on tegelikkuses väga harv juhus. St kokkuvõttes ei pea kartma - kui rihmaga harjud, on mugav. Lihtsalt, aegajalt kontrollid, et kõik on OK.
Re: Esimene ratas - Twin mootoriga oldtimer?
grahv kirjutas:muhkel07 kirjutas:Isend rihmülekandega, kas see on parem või kehvem kui kett? Oskab keegi nõu anda?
Üks samasugune on siin mu silme all teeninud vist juba 10 aastat, kui mitte rohkem. Tehnika kestab, ja rihma on selle aja sees vahetatud üks kord (oli vist juba ostes väikese vigastusega). Ses mõttes on rihm hea tõesti, et ei pea õlidega mäkerdama. Kivi sattumine rihma vahele on tegelikkuses väga harv juhus. St kokkuvõttes ei pea kartma - kui rihmaga harjud, on mugav. Lihtsalt, aegajalt kontrollid, et kõik on OK.
Võid muus osas samuti Z 750 LTD twin soovitada? Mis võiks olla muud kohad, mida ostmisel tähele panna?
Ega siin kandis neid palju ei paistagi olema, vähemalt ei ole turul näha.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.