2T õli valik → Re: 2t õli


Loadära
Postitusi: 471
Liitunud: 04 Okt 2005, 00:35
Asukoht: Sadulas: Keila-Kadrina
Tänanud: 33 korda
Tänatud: 127 korda

Re: 2t õli

Lugemata postitus Postitas Loadära »

Ajaviiteks sai siin hommikukohvi kõrvale pilk originaalkirjandusse (rem.manual+hoolduskapsas, mis modraga kaasa ulatati) visatud. Seal siiski kirjas nii:

Fuel: RON/SUPER-LEAD-FREE 95-98 mixed with SYNTHETIC(raamatus ongi suurtähtedega!) 2T oil
...kuid teises tabelis, kus bena/õli vahekord välja toodud, siiski ka poolünt mainimist leidnud, et siis sünt õliga 1:50 ja kui semi-sünt, siis 1:40...mineraalist siiski ei sõnagi tootja poolses juhendis! Seega vist ei hakka ikka päris mineraali katsetama, endal pole plaanis ka paarikümne tunni tagant kolbi vahetama hakata...pigem võiks sadapaarkümmend kolvigruppi remondi intervalliks olla.

See mootori simmerlingi kaudu käigukasti õli silindrisse sattumine ka hea vihje, aga vast ei ole asi nii hull, et kohe mootorit avama hakata. Sest paar h tagasi tegin seal õlivahetuse ja 15+ töötunni järel tuli välja küll kenasti normi jagu, ning eks jooksvalt jälgisin ka seal "miniilluminaatorist", et ikka normis oleks. Muidugi võibolla see kadu sealt nii minimaalne, et õlivahetuse ajal seda ei hooma...aga eks jälgin siis edaspidi, kas nüüd erinevate õlidega ja/või vähe vahekorda korrigeerides (sest senini tegelikult täissündiga ka 1:40 pannud, kuigi tootja lubaks 1:50), kas tekib jätkuvalt seda mustapoolset mälli sinna summuti poolele...

Suzuki DR350- metsa all mähib küll...Triumph Street Trippe"R"- tsivilisatsioonis käimiseks :)

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”