Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Terv chopperimehed, pole viitsindki siin smashist ega ka sõitmistest väga muljetada, kuna kumbki pole mul väga täppi läinud see aasta Smashile sõites Rakvere põhjakeskuses andis staator otsad, jäin sinna passima-õnneks oli sõber oma transitiga kaasas mis oli küll magamiseks mõeldud, aga sai tsikkel sellega smashile ära starditud. Teise pilli küljest aku, ja sai vähemalt väravast sisse sõidetud
Enne Smashi sai ka ümber ehitatud kiiruga, kuna see cooleri teema lihtsalt ei töötand sellel pillil- läks keema koguaeg. Ilmselt sellepärast, et oli kohe radika ees,ning radikale ei tulnud piisavalt õhku peale, ja ka ventikas ei jõudnud seda tõmmata. Cooler minema, ja pill töötab laitmatult. See vähene emotsioon mis sai smashile sõidetud, oli vinge küll. Sõbral on husqvarna 701 supermoto ja too armastas pidevalt palgirekadest oma lollakaid ja viimasehetke möödasõite teha. Ma ei mäleta täpselt kiirust, kuid ca 150kmh võis olla küll korraks möödasõidul,kui pill veel uisutama tõmbas gaasist, ja korralik boost taha tuli ning holset vilisema hakkas- jõudu on ja seda viimast pole veel sellest kompotist suutnud võtta
Kuid, igasugu nõmedaid pisivigu on jätkuvalt. Seoses tagakiigele ühe toru lisamisega muutus nii jäigaks, et võllimutter enam ei jõua pingutada, vaja see talvel ümber teha, siis lagunevad pidevalt jälle jalarauad ära. Sai lõpuks kokku võetud end ja tellitud TRW kvaliteet jalarauad. Ja no kui kõrvale panna siis on ikka nagu öö ja päev, hiinlased on alumiiniumi pealt kokku hoidnud
Veel on ka ära tüüdanud Banditi kiivri vaateväli ja ilma peegliteta sõitmise seos, no mitte m**n* ei näe linnas, kaelalihaste trenn igapäevaselt. Hakkasin otsima peegleid-no dilemma raisk, ei pane ju plastik ebay sitta oma pillile. Sõber aga majandab motorcyclestore kataloogiga(puhas HD kaup) aga kuna harrikad ju odavaid juppe ei kasuta, siis sai sealt kataloogist peeglid välja valitud. Alumiinium, cnc-s tehtud, itaalia kvaliteet Rebuffini Apus. Tellima hakates selgus loomulikult, et enam ei toodeta ja laost otsas. Aga kuna ma olin omale pähe võtnud, et muu ei meeldi ja neid vaja siis sai terve internet läbi otsitud, kuni leidsin soome netipoe nimega Dr. Madhog. Seal oli siis saada poleeritud alumiiniumi värvi ja lasin siis matt mustaks värvida. Külge ei ole pannud veel, aga talvel nagunii plaanis veidike nokitseda jälle, et siis teeb talvel neid asju. Ka tagumine pidur ei funka nii nagu peaks, ilmselt ei suuda see s1000rr piduripump 6-kolvilist ära toita,nii et isegi blokki ei tõmba. Selle teen tagasi nii, nagu varasemalt oli- töötas hästi ja jubinad nagunii riiulis seisavad, kinnikeeramise vaev lihtsalt. Fighteri maailma jumalate käest (mgm-bikes) tellisin ka pidurivedeliku anuma taha,mis kinnitud otse z1000 piduripumba külge, peaks saama ilus clean look. Ka väljalase vol5000 tuleb uus, selleks tellisin kkdmotorsportsist vibrant performance 3" reso, mis saab moditud vingemaks. Seadistaja oli päris kuri,et 3" turbo väljalaskele olin akrapovicu otsa kruvinud, ilmselt oleks saanud paremini graafikut teha ilma akrata. Seega, kui kedagi huvitab, jääb mul talvel üle Akrapovicu yamaha r6 sobiv titaanväljalase- originaal, mitte hiinakas, uue hind ca 350e. 101% kindlalt tahan ma ära teha ka selle türastunud esiporika,mille RaulK mulle klaasfiibrist meisterdas suure higipisarate ja töölt pidi ka päeva vabaks võtma sellejaoks, kuna mul oli vaja rootsi näitusele saada kaasa see
Siiamaani on see aga kusagil värvija käes ja las olla. Uued plaanid- teen ise alumiiniumist esiporika kuna engliswheel töökoja nurgas seismas. Jälle midagi huvitavat, kuna kõik saadaval olevad on fiibrist tehtud. Sellega seoses tuli ka mõte sabaga...teeks lühema ja tervama/kitsama ja jällegi alumiiniumist aga no seda vaatab siis, kui muud plaanid tehtud. Seoses cooleri kadumisega ja ilma porikata, on esiots kole nagu öö, tühjus lokkab nagu A ja O kauplustes. Plaanis madaldada pilli ca 5cm nii eest kui ka tagant. Loodan,et Fredy viitsib tuunida esiamorte siis talvel, taha sai ostetud seadistatavad kondid. Ilmselt lendab minema ka vesi-metanoli pritse süsteem, kuna ka seda ei ole reaalselt vaja. Pill töötab maksimum boosti alas ikka väga vähe aega, kuna enne saab kas tee otsa või puhtad trussikud sahtlist. Läheb ka see komplekt siis müüki, kui kellegil huvi andke jälle märku. Aa, ja veel on mul olemas Motogadgeti M-lock süsteem- sellega saan lahti võtmest ning koledast orig süüteluku süsteemist. Panen lõppu ka pilte juppidest. Resonaatoriga pildil on veel 3m musta silikoonvollat vaakumi jaoks, vahetan punased välja. Üldsegi on plaanis teha pill madalaks, kliiniks ja kurjaks ning vähem värvide mängu. Ühtlasi sai tellitud ka ebayst orig kepsud mõõtude võtmiseks, kuid nendega tegelen vast talvel, mootori teen ilmselt alles ülejärgmine talv vms, kuna see on ikka ropp kallis hakata küünaldest käigukastini kõike välja vahetama/ehitama. Vihmast suve kõigile !
Everybody got a plan until they get punched in the face.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.