V-strom pingeregulaator

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
last
Postitusi: 15
Liitunud: 31 Jaan 2013, 21:58
Tsikkel: V-Strom DL1000
Tänatud: 1 kord

V-strom pingeregulaator

Lugemata postitus Postitas last »

Sai tellitud ebaist V-strom dl1000-le pingeregulaator mille tootekoodi ma leidin varuosakataloogist 32800-06G00.
Nüüd vaatan, et üks pistik on teistsugune, ühesõnaga müüja müüb kräppi. Huvitav kas pistiku annaks ära vahetada või saadan tagasi?

Toote link mille tellisin http://www.ebay.co.uk/itm/390836445092? ... EBIDX%3AIT

Sobiv pistik muidu selline http://www.ebay.co.uk/itm/182129737590? ... EBIDX%3AIT


Tort
Postitusi: 2040
Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 177 korda

Re: V-strom pingeregulaator

Lugemata postitus Postitas Tort »

Annab vahetada aga kuna see on mingi nimetu junn, siis ma saadaks kindlasti tagasi. Nimetud ei kesta. Shindengen kestab, ka kasutatult. Samasugust rämpsu müüakse ka Tondi motopoes. Kui aga siiski firmakaup, siis tee pistik ümber.


Teema algataja
last
Postitusi: 15
Liitunud: 31 Jaan 2013, 21:58
Tsikkel: V-Strom DL1000
Tänatud: 1 kord

Re: V-strom pingeregulaator

Lugemata postitus Postitas last »

Et siis ebaist pole mõtet üldse vaadata, ainult Ramost?


Tort
Postitusi: 2040
Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 177 korda

Re: V-strom pingeregulaator

Lugemata postitus Postitas Tort »

Kindlasti on mõtet vaadata. Tootja peab Shindengen olema, ratta mudel pole otseselt oluline. Nad kõik töötavad samal põhimõttel (3 juhet genekast sisse, +/- regulaatorist välja, mõnel juhul rohkem aga neid saab siis kokku ühendada, siin suvaline DL-650 K7 skeem, kus regulaatorist tulevad BR ja BW juhtmed on põhimõtteliselt dubleeritud, 100% kindluse jaoks peaks sinu ratta skeemi ka üle vaatama: http://www.v-strom.co.uk/downloads/DL650K7Wiring.PNG).

Näiteks:

http://www.ebay.de/itm/Kawasaki-Z-750-Z ... Swkl5Xe0J5
http://www.ebay.de/itm/Kawasaki-ER-6-n- ... Swvg9XeuLQ

Isiklikult jälgiks, et oleks selle sajandi ratta pealt ja mitte liiga palju sõitnud. Pistikud pead ümber tegema aga see on köki-möki ning müüakse ka shindengenile sobivaid pistikuid eraldi mõne euro eest. Tutikad on 100+ eur.

Või siis proovi osta originaal kasutatud V-Stormi oma, kui ei viitsi pistikutega jamada (ise vaata, milline sobib), see oleks kõige lihtsam:

http://www.ebay.de/itm/Regler-Suzuki-DL ... SwWTRW1bY6
http://www.ebay.de/itm/Suzuki-DL-1000-R ... Sw4HVWCTOK

Point on see, et nimetut hiinakat ei ole mõtet osta. Kas kasutatud/uus originaal või Shindengen. Need hiina replicad lihtsalt ei kesta ja kõik. Sa võid olla see 1 inimene 10-st, kes saab hiinakaga 1-2 hooaega lasta, aga minul isiklikult kooles vist 3 nädalaga või midagi sinna kanti. Teisalt võid muidugi proovida, kui tagasi saata ei saa. Aga ise mõtle, kas on sõber võtta, kes suvalisse kohta käru või bussiga või lisaakuga järgi saab tulla.

Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8862
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 140 korda
Tänatud: 367 korda
Kontakt:

Re: V-strom pingeregulaator

Lugemata postitus Postitas Piipz »

Kindlasti väga head pingeregulaatorid (nüüdseks juba kümneid tellimusi teinud sealt, põhiliselt vanematele Hondadele, mis suuremas osas kannatavad selle haiguse käes) on Electrexi omad:
http://www.electrexworld.co.uk/cgi-bin/ ... 914?aRR871

Need on tehtud UKs, st ei ole lihtsalt suvaline UK edasimüüja.
Ei ole hiinakas ja peaks kestma isegi paremini, kui originaal.

Originaal peaks uuena umbes 200-250€ ringis olema.

Suletud

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”