Honda XRV 750 Africa Twin
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 759
- Liitunud: 12 Sept 2010, 19:42
- Tsikkel: TDM900
- Asukoht: est
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 19 korda
Re: Honda XRV 750 Africa Twin
Installeeri paagituulutuse külge käsipump, siis saad jooksvalt survet reguleerida
-
- Postitusi: 710
- Liitunud: 26 Mär 2007, 21:05
- Asukoht: Tartu/Ida-Viru
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 36 korda
Re: Honda XRV 750 Africa Twin
Välimuse järgi, tehnilisi andmeid ei tea, see oli ostes küljes juba rattal.
Vajaliku tootlikuse kohta arutatakse selles teemas. Kunagi lugesin läbi, vist piisas 2 PSI rõhust. Tootlikkus - ma pakun 10 liitrist tunnis piisabv varuga, sedagi ei jõua see moto läbi lasta
-
Teema algataja - Postitusi: 682
- Liitunud: 11 Mär 2004, 08:28
- Tsikkel: Ducati Multistrada 1200S
- Asukoht: Niinsaare
- Tänatud: 1 kord
Re: Honda XRV 750 Africa Twin
AT bensupumba mõte on, et tõsta kütus paagist karpadesse. Ehk paak on karpadest madalamal ja isevooluga kütuse pealeandmine lõpeb kusagil poole paagi peal ära. Mis tähendab, et kui paak jälle silmini täis panna, saab mõnda aega ilma kütusepumbata hakkama. Nõnda on inimesed päris kaugetelt reisidelt koju sõitnud.
Originaalpumba konstruktsioon on üüratult totter ja seda vannuvad kõik maapõhja. Minu AT-l (kui see peale 62400km läbimist minu kätte jõudis)oli pump saksmanni poolt ära vahetatud. Ei oska öelda, kas vana pumba koolemise tagajärjel või preventiivselt. Pierburg oli tolle tootja ja saksa AT foorumit lugedes jäi mulje, et sealmaal üsna levinud lahendus.
Ida-Virumaa – lähemal kui tundub, lahedam kui arvad!
Ducati Multistrada 1200S
Honda NC 750X DCT (müüdud, teenis mind truult täpselt 3 aastat ja 21000km)
Honda XRV 750 MooramaaPaar (müüdud, teenis mind truult 10 aastat ja 68000km)
Iga tsikli jaoks on oma tee!
-
- Postitusi: 1043
- Liitunud: 08 Apr 2008, 21:45
- Tsikkel: TransAlp ja Africa Twin
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 20 korda
Re: Honda XRV 750 Africa Twin
Ostsin autopoest suvaka pumba voolikute vahele. 0.2bar puhub. lähen kohe katsetama, kui toimib asi, siis alustan eelnevalt poolelijäänud reisi homme hommikul uuesti siit tartust.
-
- Postitusi: 1043
- Liitunud: 08 Apr 2008, 21:45
- Tsikkel: TransAlp ja Africa Twin
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 20 korda
Re: Honda XRV 750 Africa Twin
Aga paistab, et liiga suure tootlikusega. Karpa ülevooludest voolab kütus kõik välja ja ratas käima ei lähe.
-
- Postitusi: 396
- Liitunud: 18 Juun 2014, 21:53
- Tsikkel: Aprilia Pegaso Trail 650
- Asukoht: Tallinn/Viljandi
- Tänanud: 56 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: Honda XRV 750 Africa Twin
Euroopas on tanklaid piisava vahemaaga ja võtad kanistriga kaasa, poole paagiga saab päris jupi sõita.
-
- Postitusi: 2034
- Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: Honda XRV 750 Africa Twin
sinilind123 kirjutas:Aga paistab, et liiga suure tootlikusega. Karpa ülevooludest voolab kütus kõik välja ja ratas käima ei lähe.
Suurusjärk 0.1-0.3 peaks õige olema xrv foorumi järgi. Ma prooviks leida peale pumpa vooliku vahele ventiili, mis piiraks kütuse rõhku. Kui asi pole pikast seismisest kinni jäänud ujukites.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6745
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 684 korda
- Tänatud: 443 korda
Re: Honda XRV 750 Africa Twin
Kuliibinid
Selmet' pump korda teha, tegeletakse TTM'iga
edu
-
- Postitusi: 1043
- Liitunud: 08 Apr 2008, 21:45
- Tsikkel: TransAlp ja Africa Twin
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 20 korda
Re: Honda XRV 750 Africa Twin
Küsiks karpade kohta. Kuna endiselt on kütusekulu rohkem, kui võiks, siis mõtlesin, et oleks tark karpadele hooldus teha.
http://www.ebay.com/itm/XRV750-Africa-T ... zK&vxp=mtr
Kas selline komplekt sisaldab kõike, mida oleks mõistlik vahetada?
Lisaks oli mõttes panna taha 45 hambaga hammaka asemele 41 hambaga ratas. Kas siin on kedagi, kes sellist swappi on teind ja oskab ehk kommenteerida asja?
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6745
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 684 korda
- Tänatud: 443 korda
Re: Honda XRV 750 Africa Twin
sinilind123 kirjutas:Küsiks karpade kohta. Kuna endiselt on kütusekulu rohkem, kui võiks, siis mõtlesin, et oleks tark karpadele hooldus teha.
http://www.ebay.com/itm/XRV750-Africa-T ... zK&vxp=mtrKas selline komplekt sisaldab kõike, mida oleks mõistlik vahetada?
Lisaks oli mõttes panna taha 45 hambaga hammaka asemele 41 hambaga ratas. Kas siin on kedagi, kes sellist swappi on teind ja oskab ehk kommenteerida asja?
Hoi!
Selline kit on tore aga sisaldab minu arust liiga palju!
Pole veel kohanud/kuulnud, et tühjenduskruvi, segukruvi ja düüsid kuluvad.
Reaalselt oleks vaja vaid tihendeid ja ujuki nõela/klappi.
Kui segu soovid lahjemaks, siis jah ka MINGIT düüsi(oleneb, mis pööretel rikas on ja kas üldse selles asi on)!
Ülekanne: 1 hammas ees =3 hammast taga!
Üldiselt käib ketijooksu vahetamine komplektselt, et uus läheb kõik: kett ja mõlemad hammakad.
Reaalsuses kulub esimene hammakas palju kiiremini ja neid võib keti eluea jooksul mitu minna.
Kui mahub, paneks Sinu asemel ette +1 väikse hammaka- lihtsalt odavuse ja mugavuse pärast. Efekt on pea-aegu sama.
Jõu poolest lahjaks ei jää, ainult, et "mudapuurimine" võib kiirema ülekande tõttu halveneda.
edu
-
- Postitusi: 1043
- Liitunud: 08 Apr 2008, 21:45
- Tsikkel: TransAlp ja Africa Twin
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 20 korda
Re: Honda XRV 750 Africa Twin
Täheldasin sellist asja, et tihendid, nõelad, kaevud eraldi ostes läheb hind isegi kallimaks, kui see komplekt võtta.
Ülekande kohta lugesin XRV foorumist, et esimene hammakas peab olema originaalvaruosa, sest ülejäänud asjad suure tõenäosusega lõhuvad võlli ära (seal mingi materjalide erinevus/puudumine oli teemaks). Siis mõtlesin, et paneks tagumise väiksema, sest pööret oleks tarvis alla saada. Ma suuremat sorti mudas puurija pole ja rohkem mõõdan maanteid ning maanteel sõites on pööre selgelt liiga kõrge.
EDIT: Ma olen ilgelt niru ebayst otsija. Kas keegi on nii hea ja võibolla suudab mulle need vajalikud kuluvad detailid otsida välja?
Re: Honda XRV 750 Africa Twin
Krt korras nõelklapist läbi murdmiseks on minuarust küll üsna suurt survet vaja, kahju et selle suvapumba nõuandega nii halvasti läks Aga muidugi parim variant on osta see uus originaalpumba relee, ma ei teadnud enne et seda saada on.
-
- Postitusi: 1043
- Liitunud: 08 Apr 2008, 21:45
- Tsikkel: TransAlp ja Africa Twin
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 20 korda
Re: Honda XRV 750 Africa Twin
Selgus, et selles komplektis ikka ei olnud nõelakaevusid sees. Nüüd siit aga suure ringi küsimus, kust ma saan 1990a twinnile kaevusid, sest silmaga on näha, et on ovaalseks kulunud. Senini ainus lahendus on olnud 1300.- eest karburaatorite ostmine.
-
- Postitusi: 710
- Liitunud: 26 Mär 2007, 21:05
- Asukoht: Tartu/Ida-Viru
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 36 korda
Re: Honda XRV 750 Africa Twin
Proovi siit otsida:
ruggedroads.co.uk/
Honda esindust oled proovinud?
-
- Postitusi: 1043
- Liitunud: 08 Apr 2008, 21:45
- Tsikkel: TransAlp ja Africa Twin
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 20 korda
Re: Honda XRV 750 Africa Twin
Esindus arvas, et neid asju polegi mõeldud saama vahetama. Niiet sellega on vist mure "lahendatud". Uus mure aga selgus täna. Vahetasin pumbal kontaktid ära, aga ei toimi. Tekib tunne, nagu vool ei jõuaks pumpa tööle panna. Kui sõrmega liigutada neid kontakte, mis peaks ise liikuma, siis teeb pump häält küll. (juhul, kui süüde sees ja vool taga). Kust viga võiks otsida? Panen ühe pimeda video ka. Videol ma liigutan kontakte sõrmega.
-
- Postitusi: 1043
- Liitunud: 08 Apr 2008, 21:45
- Tsikkel: TransAlp ja Africa Twin
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 20 korda
Re: Honda XRV 750 Africa Twin
yeekim kirjutas:On ju "kaevud" eraldi olemas
![]()
Mulle seletati, et ovaalseks kuluvad need kaevud, kuhu segusiibri küljes olev nõel otsaga läheb. Kas olen rumal ja valet juttu kuulanud?
Kui neid ujukinõelu ja kaevusid mõeldi, siis need sain vahetatud jah.
Aga hetkel on arusaamatus selle pumbaga ikka.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6745
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 684 korda
- Tänatud: 443 korda
Re: Honda XRV 750 Africa Twin
Aaa, emulsion tubes
Kas need on:
a) ülevalt sisse pressitud
b) alt välja keeratavad(main jet läheb veel otsa)
edu
-
- Postitusi: 1043
- Liitunud: 08 Apr 2008, 21:45
- Tsikkel: TransAlp ja Africa Twin
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 20 korda
Re: Honda XRV 750 Africa Twin
yeekim kirjutas:Aaa, emulsion tubes
Kas need on:
a) ülevalt sisse pressitud
b) alt välja keeratavad(main jet läheb veel otsa)edu
Need sissepressitud vist jah. Nii motodepoo, kui ka catwees ütles, et neid ei saa vahetada. Googeldamine näitas, et üheksal juhul kümnest öeldakse, et ei saa vahetada ja üks kümnest ütleb, et saaks, kui kuskilt juppi saada oleks võimalik.
-
- Postitusi: 1043
- Liitunud: 08 Apr 2008, 21:45
- Tsikkel: TransAlp ja Africa Twin
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 20 korda
Re: Honda XRV 750 Africa Twin
Jätkame. Selgus, et mu pump on ikka tuksis, mis tuksis. Tihendid sees otsa saanud ja kütet pritsib igast august välja (ka sealt, kus tegelikult aukugi pole).
http://www.ebay.com/itm/New-Fuel-Pump-F ... kQ&vxp=mtr
Kas selline hiina pump on arvestatav mõte? Ei tahaks seda megakallist originaali osta eriti.
Re: Honda XRV 750 Africa Twin
sinilind123 kirjutas:Jätkame. Selgus, et mu pump on ikka tuksis, mis tuksis. Tihendid sees otsa saanud ja kütet pritsib igast august välja (ka sealt, kus tegelikult aukugi pole).
http://www.ebay.com/itm/New-Fuel-Pump-F ... kQ&vxp=mtrKas selline hiina pump on arvestatav mõte? Ei tahaks seda megakallist originaali osta eriti.
Ostsin kunagi taolise hiinaka vt1100-le. Oli küll vist umbes 60.-
Algul tahtis paar korda koputamist saada. No nii nädalas korra suri ratas lampi välja siis väike kõps vastu pumpa ja töötas jälle
Tahtis vist sisse töötamist saada. Pärast töötas terve suve ja sügisel müüsin ratta maha...
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8847
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 139 korda
- Tänatud: 359 korda
- Kontakt:
Re: Honda XRV 750 Africa Twin
Aga miks mitte see:
http://ruggedroads.co.uk/Facet-Fuel-Pump
Ei paista väga hiinakas ja hind ka ei ole tappev ning selle konkreetse pumba kohta leiab välismaistest foorumitest ka palju juttu. Pigem positiivset.
-
- Postitusi: 1043
- Liitunud: 08 Apr 2008, 21:45
- Tsikkel: TransAlp ja Africa Twin
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 20 korda
Re: Honda XRV 750 Africa Twin
Teise mehe vana pump uute kontaktidega peal ja toimetab. Sain hiinast mingisuguse tagavaraks ka kohvrisse. Endiselt istun oma kütusekulu otsas.
Karpadel on uued ujukinõelad ja kaevud. Ülekannet muutsin. Taha 5 hammast väiksem hammakas. Sõita mõnus, ei karju maanteel enam. Aga üksi tühjalt 90-100kmph sujuvalt ilma möödasõitudeta ja 6.5 sajale kütusekulu. Mootor õli ei võta, edasi käib ilusti. Kui kohapeal tuuritada, siis viskab vahepeal musta, ehk siis näha, et segu on rikkavõitu. Hakkasin uurima siibrinõelu. Küsimus siit, et kas seal ei saagi nõela madalamale lasta või tuleks seda teha eemaldades see seib?
-
- Postitusi: 258
- Liitunud: 11 Okt 2010, 19:37
- Tsikkel: vändast käima
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 41 korda
Re: Honda XRV 750 Africa Twin
Vaata süüteküünlaid, millised need välja näevad (võid siia huvi pärast pildi ka panna). Vanadel karpa mootoritel on küttesegu üle otsustamiseks pea ainuke vahend küünlad. Üldiselt rikas segu ei lõhu mootorit, küll aga võib seda teha (liiga) lahja segu.
-
- Postitusi: 1043
- Liitunud: 08 Apr 2008, 21:45
- Tsikkel: TransAlp ja Africa Twin
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 20 korda
Re: Honda XRV 750 Africa Twin
Uurin homme küünlavärvi ka üle.
Rikas segu ei lõhu mootorit, aga rahakotile ka hästi ei mõju, kui plaanis on 5000-15000km vahele tripid.
-
- Postitusi: 3242
- Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
- Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 70 korda
- Tänatud: 371 korda
Re: Honda XRV 750 Africa Twin
sinilind123 kirjutas:Uurin homme küünlavärvi ka üle.
Rikas segu ei lõhu mootorit, aga rahakotile ka hästi ei mõju, kui plaanis on 5000-15000km vahele tripid.
15000km kohta kulub rohkem 150 eur eest kütet
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
Re: Honda XRV 750 Africa Twin
Rahaline vahe on tõepoolest tühine, eriti arvestades et igasugu varuosad pole ka just odavad, aga vot läbisõit paagitäiega on see asi mis paneb reaalselt kukalt kratsima. Eestis rahulikult töristades veeretab muidugi 350km reservini ära, sest pmst iga puu taga on bensukas, aga võõras kohas saab sellest teistsuguste olude tõttu ja niisama hingerahu huvides suht kiirelt 300 ja siis pärast esimest reservilaksu 250 Peaaegu nagu krossikaga sõidaks, seda peab ka iga kahe tunni tagant tankima.
Kui saaks kütusekulu 5l tuuri või natuke alla, siis max range oleks 500km, mis on täpselt paras - pmst kord päevas tankida. Anoh ma isiklikult loobusin, selleks et kogu maailma vanaraud ära remontida on vaja elada vähemalt 200 aastaseks, nutikam on mingi moodsam ratas osta.
-
- Postitusi: 1043
- Liitunud: 08 Apr 2008, 21:45
- Tsikkel: TransAlp ja Africa Twin
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 20 korda
Re: Honda XRV 750 Africa Twin
Jesper kirjutas:Rahaline vahe on tõepoolest tühine, eriti arvestades et igasugu varuosad pole ka just odavad, aga vot läbisõit paagitäiega on see asi mis paneb reaalselt kukalt kratsima. Eestis rahulikult töristades veeretab muidugi 350km reservini ära, sest pmst iga puu taga on bensukas, aga võõras kohas saab sellest teistsuguste olude tõttu ja niisama hingerahu huvides suht kiirelt 300 ja siis pärast esimest reservilaksu 250
Peaaegu nagu krossikaga sõidaks, seda peab ka iga kahe tunni tagant tankima.
Kui saaks kütusekulu 5l tuuri või natuke alla, siis max range oleks 500km, mis on täpselt paras - pmst kord päevas tankida. Anoh ma isiklikult loobusin, selleks et kogu maailma vanaraud ära remontida on vaja elada vähemalt 200 aastaseks, nutikam on mingi moodsam ratas osta.
Heh. Mul viskab punase kütusetule juba ca 270 pealt põlema rõõmsalt.
Re: Honda XRV 750 Africa Twin
Uuematel vist on natuke väiksem paak jah, mul läheb mingi 21-23l sisse selle 350km peale. Mingit tuld pole, tripmeetri järgi sõidan ja kui selle vaatamine ära ununeb siis ühe paagipoole kraan on kinni et töötaks reservina.
See paak oleks äge: http://ruggedroads.co.uk/epages/00cbb60 ... SA42DKC%22
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.