Honda XRV 750 Africa Twin

Kasutaja avatar

yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6745
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: XV1900
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 684 korda
Tänatud: 443 korda

Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Lugemata postitus Postitas yeekim »

sinilind123 kirjutas:

Küsiks karpade kohta. Kuna endiselt on kütusekulu rohkem, kui võiks, siis mõtlesin, et oleks tark karpadele hooldus teha.
http://www.ebay.com/itm/XRV750-Africa-T ... zK&vxp=mtr

Kas selline komplekt sisaldab kõike, mida oleks mõistlik vahetada?
Lisaks oli mõttes panna taha 45 hambaga hammaka asemele 41 hambaga ratas. Kas siin on kedagi, kes sellist swappi on teind ja oskab ehk kommenteerida asja?

Hoi!

Selline kit on tore aga sisaldab minu arust liiga palju!
Pole veel kohanud/kuulnud, et tühjenduskruvi, segukruvi ja düüsid kuluvad.
Reaalselt oleks vaja vaid tihendeid ja ujuki nõela/klappi.
Kui segu soovid lahjemaks, siis jah ka MINGIT düüsi(oleneb, mis pööretel rikas on ja kas üldse selles asi on)!

Ülekanne: 1 hammas ees =3 hammast taga!
Üldiselt käib ketijooksu vahetamine komplektselt, et uus läheb kõik: kett ja mõlemad hammakad.
Reaalsuses kulub esimene hammakas palju kiiremini ja neid võib keti eluea jooksul mitu minna.
Kui mahub, paneks Sinu asemel ette +1 väikse hammaka- lihtsalt odavuse ja mugavuse pärast. Efekt on pea-aegu sama.
Jõu poolest lahjaks ei jää, ainult, et "mudapuurimine" võib kiirema ülekande tõttu halveneda.

edu

Saadetud kettaga lauatelefonist!

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”